Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Laughing on the outside, crying on the inside. HyvÀÀ yötĂ€ ajatusteni valtiattarelle đ
***x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sua ei haittaa jos mun lÀhestyminen on tosi kömpelö. En osaa kun yleensÀ ei oo tarvinnu.
Ei varmasti haittaa, vaikka miten lÀhestyisi, jos on odottanut ties kuinka kauan. On toisen osapuolen kovuutta tai mitÀ liekÀÀn, jos homma kaatuu siihen, ettÀ toinen lÀhestyy muka vÀÀrÀllÀ tavalla, kun kerran uskaltaa lÀhestyÀ.
JÀnnittÀÀ vaan, ettÀ sen toisen luoma haavekuva musta murtuu totaalisesti, jos lÀhestyn vÀÀrin.
Miksi kaatuisi, jos kerran tykkÀÀ?
On paljon kokemusta siitÀ, ettÀ ihmisiÀ jÀrkyttÀÀ se kontrasti mun ulkokuoren ja sisim
JÀnnÀ juttu. Meinaatko, ettÀ sulla on kova kuori ja pehmeÀ sisus vai toisinpÀin ja ettÀ tÀmÀ saa ihmiset tolaltaan? Minua ei ainakaan saisi.
HyvÀÀ yötÀ, Emilia. KyllÀ minÀ vielÀkin muistan, vaikka ketju meinaa unohtua tsekata.
Ei enÀÀ mitÀÀn tunnistein. Ei edes hyviÀ öitÀ. Meedio pitÀisi olla, ettÀ tietÀisin. Sun tÀn pÀivÀn viesti kyllÀ alleviivasi jotenkin sitÀ fiilisten puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelu: onko Sulotar paikalla?
KyllÀ on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sua ei haittaa jos mun lÀhestyminen on tosi kömpelö. En osaa kun yleensÀ ei oo tarvinnu.
Ei varmasti haittaa, vaikka miten lÀhestyisi, jos on odottanut ties kuinka kauan. On toisen osapuolen kovuutta tai mitÀ liekÀÀn, jos homma kaatuu siihen, ettÀ toinen lÀhestyy muka vÀÀrÀllÀ tavalla, kun kerran uskaltaa lÀhestyÀ.
JÀnnittÀÀ vaan, ettÀ sen toisen luoma haavekuva musta murtuu totaalisesti, jos lÀhestyn vÀÀrin.
Miksi kaatuisi, jos kerran tykkÀÀ?
On paljon kokemusta siitÀ, ettÀ ihmisiÀ jÀrkyttÀÀ se kontrasti mun ulkokuoren ja sisimmÀn vÀlillÀ.
MillÀ tavalla ne sitten on eriparia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pervomies, (2/5) joka puhuu naisille p*llun nuolennasta ja p*rseeseen panemisesta
What? Miks mulle ei oo kukaan puhunut tuollaisesta xD No ok ensimmÀisestÀ on
TÀstÀ tuli mieleen, kun somessa tuli vastaan mainosreels joidenkin suomalaisten mimmien podcastista. Toinen niistÀ siinÀ valitti kÀrsivÀn sellaisesta ongelmasta, ettÀ miehet haluavat aina panna hÀntÀ takaapÀin ja hÀnelle on USEIN eri miehet sanoneet, ettÀ "heti kun nÀin sun kuvan niin halusin panna sua takaapÀin!"
No, menin sitten uteliaisuudesta katsomaan sen mimmin profiilin, ja siellÀhÀn oli semmoset peppuherut, ettÀ mun piti zoomata onko se edes aito ja voiko olla oikeasti noin törrö. Mietin sit vaan, ettÀ jos oot kÀyttÀnyt noin tuhottomasti aikaa ja energiaa pepun treenaamiseen ja sitten ymmÀrrettÀvÀsti esittelet sitÀ, niin eikö ne peppukommentit miehiltÀ ole ihan loogisia ja voisi kuvite
Miten liittyi tÀmÀ peppu kommentti mihinkÀÀn ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onko jÀrkee vai ei?
Ei
Mihin tie vie? Sen kun tietÀisi tai joku sen nÀyttÀisi. Luoksesi kaipaan suunnattomasti. HyviÀ unia.
Ei tÀssÀ jÀrki ollutkaan koskaan mukana. Tunteet edellÀ mentiin pÀin pusikkoa.
Korallivuori
Moraali on nuori
SyvÀnteessÀ
Tuttuus tekee tavattomaksi
LĂ€hde pintaan, kahlaajani
Vierailija kirjoitti:
Mihin tie vie? Sen kun tietÀisi tai joku sen nÀyttÀisi. Luoksesi kaipaan suunnattomasti. HyviÀ unia.
Et kuitenkaan vaivaudu kysymÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Ei enÀÀ mitÀÀn tunnistein. Ei edes hyviÀ öitÀ. Meedio pitÀisi olla, ettÀ tietÀisin. Sun tÀn pÀivÀn viesti kyllÀ alleviivasi jotenkin sitÀ fiilisten puuttumista.
Meediotkin saavat haettua mieleensÀ vain sen minkÀ annetaan, eivÀt ole siis kaikkitietÀviÀ hekÀÀn. Kaikki mikÀ tulee mieleemme ei vÀlttÀmÀttÀ ole kuitenkaan totta. On hyvÀ olla itsekriittinen, tÀmÀ sopii meille kaikille.
Alkoholi, huumeet ja lÀÀkkeet ovat huonoja ratkaisuja todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
K mielessÀni kaiken aikaa. NÀhellÀÀn taas!
HyvÀÀ iltaa K.
Vierailija kirjoitti:
Korallivuori
Moraali on nuori
SyvÀnteessÀ
Tuttuus tekee tavattomaksi
LĂ€hde pintaan, kahlaajani
Kiitti nÀistÀ AI-spÀmmeistÀ
Vierailija kirjoitti:
J oot ameeba. Passiivinen mies on vaan hĂ€peĂ€llinen. En kerro tĂ€tĂ€, etten loukkaisi sua, mut nĂ€in mie ajattelen đŹ Sori
Onneksi viestisi ei kieli minkÀÀnlaisesta passiivisuudesta.
J
Taitaa olla myöhÀistÀ.