Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Toisaalta ymmÀrrÀn, toisaalta en sitÀ, ettÀ nÀmÀ ovat hyvin raskaita pÀiviÀ, kun todellisuudet kohtaavat ja minun repaleinen maailmani törmÀÀ sinun symmetriaaasi.
Sait silloin haavoittuneen pikkutytön sisÀllÀni nauramaan.
Sun katseessa nÀkyy jotain lempeyttÀ minua kohtaan.
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sua ei haittaa jos mun lÀhestyminen on tosi kömpelö. En osaa kun yleensÀ ei oo tarvinnu.
Ei varmasti haittaa, vaikka miten lÀhestyisi, jos on odottanut ties kuinka kauan. On toisen osapuolen kovuutta tai mitÀ liekÀÀn, jos homma kaatuu siihen, ettÀ toinen lÀhestyy muka vÀÀrÀllÀ tavalla, kun kerran uskaltaa lÀhestyÀ.
JÀnnittÀÀ vaan, ettÀ sen toisen luoma haavekuva musta murtuu totaalisesti, jos lÀhestyn vÀÀrin.
Miksi kaatuisi, jos kerran tykkÀÀ?
On paljon kokemusta siitÀ, ettÀ ihmisiÀ jÀrkyttÀÀ se kontrasti mun ulkokuoren ja sisimmÀn vÀlillÀ.
MikÀ niissÀ riitelee?
Jonkun mieli haki hyvĂ€n sadistisen tarinan joka kuulosti menneisyydeltĂ€ni. Kiitos ja aamen. ĂtyĂ€.
Haluisin olla sun kanssasi ja rakastaa.
Nuku hyvin.
pelkkÀ ajatus susta saa hymyn mun kasvoille
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelu: onko Sulotar paikalla?
Onko sama, jolla on muitakin -tar-loppuisia hellitelmiÀ?
Vierailija kirjoitti:
ai S-ulotar? riippuu siitÀ suhiseeko tÀÀllÀ? Vai pyöriikö ÀrrÀ orren ympÀri? ripa roiskuu tai jotain?
Kai niin voi sanoa, ettĂ€ olen sitoutunut sinuun.đ
Hanipöpölille hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
PÀivÀni kanssasi tahtoisin jakaa.
NÀhdÀÀnköhÀn enÀÀn koskaan.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sama, jolla on muitakin -tar-loppuisia hellitelmiÀ?
Kuulostaa hÀneltÀ
Vierailija kirjoitti:
Terveiset mieheltÀ miehelle.
B-rappuun?
Vierailija kirjoitti:
pervomies, (2/5) joka puhuu naisille p*llun nuolennasta ja p*rseeseen panemisesta
What? Miks mulle ei oo kukaan puhunut tuollaisesta xD No ok ensimmÀisestÀ on
TÀstÀ tuli mieleen, kun somessa tuli vastaan mainosreels joidenkin suomalaisten mimmien podcastista. Toinen niistÀ siinÀ valitti kÀrsivÀn sellaisesta ongelmasta, ettÀ miehet haluavat aina panna hÀntÀ takaapÀin ja hÀnelle on USEIN eri miehet sanoneet, ettÀ "heti kun nÀin sun kuvan niin halusin panna sua takaapÀin!"
No, menin sitten uteliaisuudesta katsomaan sen mimmin profiilin, ja siellÀhÀn oli semmoset peppuherut, ettÀ mun piti zoomata onko se edes aito ja voiko olla oikeasti noin törrö. Mietin sit vaan, ettÀ jos oot kÀyttÀnyt noin tuhottomasti aikaa ja energiaa pepun treenaamiseen ja sitten ymmÀrrettÀvÀsti esittelet sitÀ, niin eikö ne peppukommentit miehiltÀ ole ihan loogisia ja voisi kuvitella myös haluttuja? Jos kÀyttÀÀ tosissaan aikaa pepun treenaamiseen ja laittaa someen jotain side-poseja joissa esittelee sitÀ pepun muotoa, niin eikö siinÀ haluta nimenomaan jotain takaapÀinpanoja ja peppuhuomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sua ei haittaa jos mun lÀhestyminen on tosi kömpelö. En osaa kun yleensÀ ei oo tarvinnu.
Ei varmasti haittaa, vaikka miten lÀhestyisi, jos on odottanut ties kuinka kauan. On toisen osapuolen kovuutta tai mitÀ liekÀÀn, jos homma kaatuu siihen, ettÀ toinen lÀhestyy muka vÀÀrÀllÀ tavalla, kun kerran uskaltaa lÀhestyÀ.
JÀnnittÀÀ vaan, ettÀ sen toisen luoma haavekuva musta murtuu totaalisesti, jos lÀhestyn vÀÀrin.
Miksi kaatuisi, jos kerran tykkÀÀ?
On paljon kokemusta siitÀ, ettÀ ihmisiÀ jÀrkyttÀÀ se kontrasti mun ulkokuoren ja sisimmÀn vÀlillÀ.
MikÀ niiss
Herkkyys ja kovuus.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Jotenkin surullista, ettÀ vÀltÀt edelleenkin ottamasta mitÀÀn kantaa siihen asiaan, johon sitÀ oon sulta jo vuosia odottanut,.sun hyvin sen tietÀen. Se suuntaa mun ajatusta yhÀ syvemmÀlle siihen, ettÀ mÀ kiinnostan sua vain ystÀvÀnÀ tai kaverina. Se rooli taas on mulle selvÀsti liian raskas nÀillÀ tunteilla, se on nyt nÀhty. Nuku hyvin ja tsemppiÀ työviikkoon.
Mies ei vaan uskalla sanoa sulle suoraan ettÀ tunteita ei ole.
Sitten on turha puhua minkÀÀnlaisesta vÀlittÀmisestÀ. Melkoisen vÀssykÀn toimintaa olis sellainen, eikÀ sisÀltÀisi arvostusta nimeksikÀÀn.
KyllÀhÀn vÀlittÀÀ voi, vaikka rakkaus puuttuukin.
Mutta vÀlittÀvÀ ihminen kertos sen suoraan eikÀ roikottais kun tietÀÀ ettÀ mulla on tunteita.
Pieni pyörÀhdys
JÀÀtikön keskustassa
Kartiotornin sisÀllÀ
Iglun lÀpi katson
Kuinka kastehelmet hypistyvÀt
Vierailija kirjoitti:
Kai niin voi sanoa, ettĂ€ olen sitoutunut sinuun.đ
Samoin. Siksi petyn kun toivoisin juuri sinut rinnalleni isoina hetkinÀ.
KyllÀhÀn vÀlittÀÀ voi, vaikka rakkaus puuttuukin.