Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollutkaan muuta kuin tyhjÀ kuori. HÀmmentÀvÀÀ, hyvin hÀmmentÀvÀÀ.
Vai niin minut luonnehdit. Kiitos kauniista sanoistasi.
EipÀ ollut minulta.
Sivu
Mangusti kirjoitti:
Jotenkin surullista, ettÀ vÀltÀt edelleenkin ottamasta mitÀÀn kantaa siihen asiaan, johon sitÀ oon sulta jo vuosia odottanut,.sun hyvin sen tietÀen. Se suuntaa mun ajatusta yhÀ syvemmÀlle siihen, ettÀ mÀ kiinnostan sua vain ystÀvÀnÀ tai kaverina. Se rooli taas on mulle selvÀsti liian raskas nÀillÀ tunteilla, se on nyt nÀhty. Nuku hyvin ja tsemppiÀ työviikkoon.
Mies ei vaan uskalla sanoa sulle suoraan ettÀ tunteita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sua ei haittaa jos mun lÀhestyminen on tosi kömpelö. En osaa kun yleensÀ ei oo tarvinnu.
Ei varmasti haittaa, vaikka miten lÀhestyisi, jos on odottanut ties kuinka kauan. On toisen osapuolen kovuutta tai mitÀ liekÀÀn, jos homma kaatuu siihen, ettÀ toinen lÀhestyy muka vÀÀrÀllÀ tavalla, kun kerran uskaltaa lÀhestyÀ.
JÀnnittÀÀ vaan, ettÀ sen toisen luoma haavekuva musta murtuu totaalisesti, jos lÀhestyn vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut raskas rasti, jota olen yrittÀnyt löytÀÀ, mutta ei ole onnistunut. HeitÀn kartan pöpelikköön ja menen kuusen alle. EhkÀ karhu ottaa kainaloonsa.
Aika pöpeliköstÀ olet selkeÀsti etsinyt kub ei ole nÀkynyt lÀhimainkaan
Jos haluat asian ymmÀrtÀÀ kirjaimellisesti, sekin sallittakoon. Joskus ei löydÀ, vaikka oveen koputtaisi.
Sen tiedÀn hyvin. Just tÀnÀÀn soitin ovikelloa.
Jep. Toivottavasti kaivattu kuuli pimputuksesi.
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀn kai huomenna, enkÀ tiiÀ mitÀ ajattelisin. Mieluummin katoaisin jonnekin maan alle tms.
Ei huomenna. Menee toiseen pĂ€ivÀÀn. ĂlĂ€ katoa tai jos kaivaudut maan alle niin ota edes minut mukaan.
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sua ei haittaa jos mun lÀhestyminen on tosi kömpelö. En osaa kun yleensÀ ei oo tarvinnu.
Ei varmasti haittaa, vaikka miten lÀhestyisi, jos on odottanut ties kuinka kauan. On toisen osapuolen kovuutta tai mitÀ liekÀÀn, jos homma kaatuu siihen, ettÀ toinen lÀhestyy muka vÀÀrÀllÀ tavalla, kun kerran uskaltaa lÀhestyÀ.
JÀnnittÀÀ vaan, ettÀ sen toisen luoma haavekuva musta murtuu totaalisesti, jos lÀhestyn vÀÀrin.
Miksi kaatuisi, jos kerran tykkÀÀ?
J oot ameeba. Passiivinen mies on vaan hĂ€peĂ€llinen. En kerro tĂ€tĂ€, etten loukkaisi sua, mut nĂ€in mie ajattelen đŹ Sori
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀn kai huomenna, enkÀ tiiÀ mitÀ ajattelisin. Mieluummin katoaisin jonnekin maan alle tms.
MitÀ jos katoaisit kerrankin mun silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀÀasia ettÀ lÀhestyt.
Terkkulista ei handulta.
Tuohan olisi kuin
Kallion Piritorin ilolinnun pokalista.
'Ilolinnunlista đ
Lista se on pokalistakin đđ
böödipĂ€ böödi đ
Kaikki ihania, huomaavaisia, suloisia miehiĂ€ đ§Ąđ
ja yks jĂ€merĂ€ suojelijakin joukossa đȘ'
đ
Retorinen kyssÀ, Missus Birdie.
Saako Plussa-pisteitÀ
varvista? đ
Olisitpa vierellÀni. Miten veitkÀÀn jalat altani, vaikkei meistÀ mitÀÀn tullutkaan. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollutkaan muuta kuin tyhjÀ kuori. HÀmmentÀvÀÀ, hyvin hÀmmentÀvÀÀ.
Toinen löysi sisimmÀn jo.
Helmen puhallus?
Vierailija kirjoitti:
JĂ€rjettömĂ€n rakastunut sinuun đ
Kehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Kuka on kaivattusi?
Kuka kysyy ?
No sehÀn meni hyvin. SÀikÀhdin vain hieman. Viha on voimallista rakkauden rinnalla. Rakastan teitÀ ihmiset. On pakko antaa anteeksi itsensÀ tÀhden.