Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti miettinyt tÀmÀn loppuun ja tÀtÀ haluat. Asia on selvÀ. HyvÀt jatkot.
Kerro vielĂ€ kuka olit đ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ toivoisit meidÀn jatkosta?
SitÀ mitÀ yritin aiemmin sun kanssa. Tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Heidille! En ole unohtanut, ja olen toisinaan pohtinut sinun kuulumisia.
LÀhetÀ hÀlle viesti, ja voitte yhdessÀ pohtia.
Aiemmin kaipaili tuolla suomi24:lla
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ootko tÀÀllÀ
tulin just laittamaan kaivatulle terveiset.
En kaipaa Jodel tai S24.fi.
Muuttopakkaamiset odottaa.
Kaipuuseen ei ole nyt resursseja.
Otettava tiukka itsekuri. Pussailut
kerkii.
E
Ette saa ketjuun mitÀÀn mielenkiintoista. Olen syvÀsti pettynyt.
Ei viestejÀ multa. Harvinaisen sekoa menoa, joten jatkan toisaalla.
Sitten teen vielĂ€ niin jos sille pÀÀlle satun siellĂ€, (jos k*sipĂ€isyytesi kĂ€y Ă€rsyttĂ€mÀÀn vielĂ€)ettĂ€ tokaisen siihen pÀÀlle ettĂ€ sĂ€ oot suuttunut mulle đđŠđ ja hĂ€ivyn paikalta. Jos jollain selittelyolankohautus kepulikonstikikalla siitĂ€ selviĂ€t niin nĂ€ytĂ€n ekasta viestistĂ€ screenshotin, se vasta kettua ja vĂ€hĂ€n sutta oliskin. Oon niin kettu ettet arvaakaan. Et ole lĂ€heskÀÀn niin kettu kuin minĂ€. EiköhĂ€n tĂ€mĂ€ nyt ole taputeltu.
Kiinnostaisi tietÀÀ kuka tÀÀllÀ aina vainoaa ihmisiÀ ja luulee ettÀ jokainen pitÀisi tulkituttaa terapiassa. Kuka olet ja miksi epÀilet kaikkia ihmisiÀ?
IltapÀivÀvÀliterveiset, My love. Kirjoitan rakkausrunot sulle sit illalla kun ehdin kotiin.
EihÀn tÀÀllÀ tykÀtÀ mistÀÀn. MistÀ tykkÀÀtte ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Sitten teen vielĂ€ niin jos sille pÀÀlle satun siellĂ€, (jos k*sipĂ€isyytesi kĂ€y Ă€rsyttĂ€mÀÀn vielĂ€)ettĂ€ tokaisen siihen pÀÀlle ettĂ€ sĂ€ oot suuttunut mulle đđŠđ ja hĂ€ivyn paikalta. Jos jollain selittelyolankohautus kepulikonstikikalla siitĂ€ selviĂ€t niin nĂ€ytĂ€n ekasta viestistĂ€ screenshotin, se vasta kettua ja vĂ€hĂ€n sutta oliskin. Oon niin kettu ettet arvaakaan. Et ole lĂ€heskÀÀn niin kettu kuin minĂ€. EiköhĂ€n tĂ€mĂ€ nyt ole taputeltu.
ĂlĂ€ pliis anna musta nĂ€in toheloa kuvaa.
t. Se todellinen kettuapina.
Miksi haluatte pilata Suomea olemalla julman ilkeitÀ toisille? Ei kaverisuhteitakaan muodosteta olemalla ilkeÀ toisille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte pilata Suomea olemalla julman ilkeitÀ toisille? Ei kaverisuhteitakaan muodosteta olemalla ilkeÀ toisille.
HĂ€n on liian erityinen ja miesten suosima
Vierailija kirjoitti:
Ootko tÀÀllÀ
no nytten olen, pitkÀstÀ aikaa
En heitÀ, en tosissani tarkoittanut.
Mutta ettÀ tunnen juuri nyt valtavaa,
eksistentiaalista, sieluani ver3slihalle
raastavaa ja korventavaa riittÀmÀttömyyttÀ.
Muutto uuteen kaupunkiin tuntuu aika isolta
asialta.
E