Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6928)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kadonnut kaunis kaipuu..
Ne on varmaan poistettu. Poistattelija on niin mustasukkainen
SillÀ menee aina tunteisiin, jos joku kertoo ettÀ on oikeassa elÀmÀssÀkin sutinaa kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Turistikausi on taas alkanut. Se tietÀÀ taas kovasti toosaa, sillÀ eksotiikka puree naisiin kaikkialla, ja me suomalaiset olemme todella eksoottisia naisille maailmalta.
Ootko sÀ lapista?
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Tuli tĂ€nÀÀn itku ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Haluaisin purkaa kertynyttĂ€ rakkauttani ja hellyyttĂ€ni sinuun. đ„°
Sua ei kait haittaa ettĂ€ mulla on nĂ€kyvĂ€t rintalihakset. Ne on semmoiset hassut pulleat. MĂ€ pystyn tekemÀÀn niillĂ€ sellaista aalto liikettĂ€. đ Mun epĂ€kĂ€slihakset on myös saaneet kokoa. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ostit tÀnÀÀn kaupasta?
Muumijuttuja ja ruokaa.
Loukkaannuin tÀstÀ kyllÀ nyt. Jos et vastaa, ja pidÀt tuota lapsellista mykkÀkoulua, ilman jÀrkevÀÀ syytÀ, tÀmÀ oli tÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllÀhÀn mÀ kaipaan sua. Saatan jopa rakastaa.
Oh, hoh, oh
Vierailija kirjoitti:
Turistikausi on taas alkanut. Se tietÀÀ taas kovasti toosaa, sillÀ eksotiikka puree naisiin kaikkialla, ja me suomalaiset olemme todella eksoottisia naisille maailmalta.
ebin
Vierailija kirjoitti:
tulisitpa todeksi
Ei voi, kun et halua.
Ei minulle ole kukaan koskaan yrittÀnyt kertoa.
Rakas, keskitytÀÀn omiin elÀmiimme. Niin kai me sovittiin?
En tiedÀ oliko joku tÀÀllÀ sulta. Mutta korostan: Mulle voi laittaa aina irl viestiÀ ja vastaan siihen varmasti. NÀen mielellÀni sinut. Kunhan kysyt irl.
Emilialle yöpusut. Aiemmin en tÀnne ehtinyt.
Montakohan kertaa olet heittĂ€nyt minut mĂ€keen? Aika monta. Ja minĂ€ aina vain jatkan odottamista. đą