Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6928)
Emme me yhtyÀ voi,
lemmestÀ laata,
lempiÀ emme,
erota saata.
E.L. en ole varma kokoelman nimestÀ.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kysynyt vointiasi, koska en halunnut tungetella, mutta mielessÀ olit pÀivittÀin.
Erikoinen ajattelutapa. Ettei vain olisi vaikea kuulla, miten voin.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kysynyt vointiasi, koska en halunnut tungetella, mutta mielessÀ olit pÀivittÀin.
Erikoinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
J*riliini. đ
Kukas siellÀ leikkii tulitikuilla? 8]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisuisin stringisi vÀlittömÀsti.
Ja minÀ antaisin ehdottomasti riisua ne
Perun sanani
Vierailija kirjoitti:
EipÀ se mahda sitÀ toista paljon ilahduttaa. Ihan sama niin kuin et olisi vÀlittÀnyt ollenkaan, jos et tuo sitÀ ilmi mitenkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€llĂ€ ei pysty lainailla loputtomiin, mutta sanonpa vaan, ettĂ€ tuo đ-emojista johtopÀÀtöksiĂ€ vetĂ€minen on oiva esimerkki miten tÀÀllĂ€ ihmiset menevĂ€t tĂ€ydellisen harhaan. NimittĂ€in itse kĂ€ytin sitĂ€ juuri ilmaisemaan tunnetilaa ainoastaan (kuten monesti ikĂ€iseni ja nuoremmat). YleensĂ€ kĂ€ytĂ€n muita emojeita tÀÀllĂ€, monesti en myöskÀÀn mitÀÀn.
En löydÀ niitÀ johtopÀÀtöksiÀ. Mutta ite tiedÀn ettÀ nuoret kÀyttÀÀ tuota "kuolee nauruun" -merkityksessÀ. Aikuiset ei. Varmasti vaikea kenenkÀÀn tietÀÀ tÀÀllÀ ettÀ kuka on aikuinen ja kuka nuori ja mikÀ onkaan tÀllÀ kertaa merkitys. YleensÀ tÀÀllÀ on vielÀ harvemmin nuoria. Ne on jodelissa.
sivusta
KÀyttÀÀ aikuisetkin. Sama kuin joku snÀppi - kÀytÀn toki, sehÀn tuli kun minÀ olin nuori ja kÀytössÀ edelleen. Ei mikÀÀn nykynuorten juttu, vaikka nekin kÀyttÀÀ ja teinitkin.
MÀ olen 30+ ysÀrillÀ syntynyt milleniaali ja mulla on kavereissa sekÀ kasarilla, ysÀrillÀ ettÀ nollarilla syntyneistÀ, ja kasarilla syntyneiden olen huomannut kÀyttÀvÀn pÀÀkalloemojia muussa merkityksessÀ kuin nauruun. Hetken hÀmÀsi kun mietin miksi ne reagoi naurulla joihinkin juttuihin :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko lÀhteÀ tÀnÀÀn ulkoilemaan?
Vein roskat ja kÀvin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kadonnut kaunis kaipuu..
Oon ollu tÀnÀÀn enemmÀn lukijan roolissa ;)
Turistikausi on taas alkanut. Se tietÀÀ taas kovasti toosaa, sillÀ eksotiikka puree naisiin kaikkialla, ja me suomalaiset olemme todella eksoottisia naisille maailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootan sua tÀÀllÀ mela jÀykkÀnÀ. TiedÀt kuka olet.
Tee palvelus maailmalle ja katko melasi. TiedÀt kuka olet ja mikÀ on paikkasi.
TÀÀ ketju on tÀynnÀ seksivastaisia tÀtejÀ.
Ja umpipervoja setiÀ
JÀnnetuppitulehduksesta kÀrsiviÀ olmeja
Haluaisin tietÀÀ kuka on lempi taiteilijasi ja mitÀ mieltÀ olet nykytaiteesta?
Kaataisin sÀngylle ja vetÀisin paidan mahan pÀÀltÀ paljaaksi. Sanoisit "what ever".
Illat, unet ja yöt tĂ€rkeimmĂ€lle. Sulle đ
Kenelle se valmiuskommentti oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kadonnut kaunis kaipuu..
Ei kauniisti kaipaavat jaksa kauaa tÀllaista meninkiÀ mikÀ tÀÀllÀ on.
Juuri nÀin.
Vierailija kirjoitti:
đ
MikĂ€ hĂ€tĂ€nĂ€ ystĂ€vĂ€?đ€
Ne on varmaan poistettu. Poistattelija on niin mustasukkainen