Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (631)

Vierailija
561/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Odotan seuravaa kertaa kun nÀhdÀÀn. Toivottavasti on tilaisuus jÀÀdÀ hetkeksi kahden.

Vierailija
562/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voitte tehdÀ tuonne seksipalstalle sen seksiaiheisen kaipausketjun, niin ei poistu tÀmÀ taas.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oisitpa tÀÀllÀ mun luona, niin voisin pörröttÀÀ sun tukkaa ja kuiskata sun korvaan, ettÀ rakastan ja haluan sua. Mutta vÀlitilassa ollaan.

Vierailija
564/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ yö nyt vaan palstaillaan ja harhaillaan

ei mennÀ nukkumaaan

Vauvelilla hÀrkitÀÀn ja trollaillaan

Kun turhaan kaipaillaan

Se viimeinen mode mun viestin vei

Modella on kiire, mulla ei

Aaveen junaan aina uuden ketjun saa đŸŽ¶

Vierailija
565/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀllÀ ketjulla on ÀrsyttÀvÀ nimi ja aloitus. Ei oo sama viba kuin ennen, vaikka samat tyypit tÀÀllÀ kirjoitteleekin. En mÀ jaksa, heippa.

Vierailija
566/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte tehdÀ tuonne seksipalstalle sen seksiaiheisen kaipausketjun, niin ei poistu tÀmÀ taas.

SiellÀ on kai jo olemassa sellainen kaipausketju, mutta se ei ole kovin suosittu. Toki aina on hyvÀ ohjata porukkaa sinne. EhkÀ ne löytÀÀ sieltÀ kaltaistaan kirjoitteluseuraa.

Vierailija
567/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tilaisuutta kahden toivon myös 

Vierailija
568/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus on kenossa kuin Pisan torni, pyörii pÀivÀstÀ toiseen ympyrÀÀ kuin Big Benin kello ja siitÀ kÀy tuuli lÀpi kuin EiffelistÀ.

LÀhdetÀÀnkö matkalle?

Olen yhtÀ noista katsellut, mutta siitÀ on aikaa. LÀhtisin mielellÀni sellaiselle matkalle, johon tarvitsee vain menolipun.

Vierailija
569/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀllÀ ketjulla on ÀrsyttÀvÀ nimi ja aloitus. Ei oo sama viba kuin ennen, vaikka samat tyypit tÀÀllÀ kirjoitteleekin. En mÀ jaksa, heippa.

Luulen ettÀ tuo kruunu on tuonut uusia tyyppejÀ tÀnne. Kuten tuo yksi, joka ei vielÀ tiennyt ettÀ seksiviesteillÀ nÀmÀ menee lukkoon.

Vierailija
570/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon vĂ€synyt ja sairas. Tuu korjaamaan mut ennen kuin kuolema tekee sen. 

Tai ei sun tartte. Kauniita unia kaupungin toiselle laidalle 💗

💀

Vierailija
571/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💀

Paranemisia! Tuu kÀymÀÀn tÀllÀ laidalla sitten kun tervehdyt.

Vierailija
572/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JĂ€rjettömĂ€n rakastunut sinuun 💕

Vierailija
573/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tÀllÀ viikolla, ettÀ olen luovuttanut. Luovuttanut kokonaan sen suhteen ettÀ ikinÀ joku pitÀisi minusta. Aika tyhjÀ olo. JÀÀ tÀmÀ palstakin nykyisin lukematta...

Liikutko missÀÀn, nÀetkö ihmisiÀ, kÀytkö harrastusryhmissÀ, kuulutko mihinkÀÀn yhteisöön? Yhteydet syntyvÀt siellÀ, missÀ ihmiset ovat. Mene vaikka kirjaston lukupiiriin, kansalaisopiston kurssille tai liikuntaryhmÀÀn.

Kyseletkö liikaa?

Olen kÀynyt joogassa, mutta kukaan ei puhunut siellÀ toisilleen mitÀÀn. TÀllaista 4000 asukkaan kunnassa.

Mulkoilivatko ne?

Ei, kunhan keskittyivÀt siihen omaan 60+ puuhasteluun.

Vierailija
574/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💀

Paranemisia! Tuu kÀymÀÀn tÀllÀ laidalla sitten kun tervehdyt.

En mÀ enÀÀ tervehdy. Kiitos kuitenkin.

💀

Vierailija
575/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisuutta kahden toivon myös 

Sovitaan sellainen. Jooko, joohan? MeillÀ on hyvÀ teema, mistÀ tehdÀ tikku, josta asia, josta asiattomuus.

Vierailija
576/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ on kruunulla varustettu eli moderoinnin hyvÀksymÀ ketju. Tuskin poistuu. SitÀpaitsi, seksi kuuluu kaipuuseen ja kaipuu seksiin. Niin kuin romantiikka erotiikkaan ja vice versa <33333 terv. estynyt mies

Vierailija
577/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yksi katse ja tÀÀllÀ mietin vielÀkin.

Vierailija
578/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tÀllÀ viikolla, ettÀ olen luovuttanut. Luovuttanut kokonaan sen suhteen ettÀ ikinÀ joku pitÀisi minusta. Aika tyhjÀ olo. JÀÀ tÀmÀ palstakin nykyisin lukematta...

Liikutko missÀÀn, nÀetkö ihmisiÀ, kÀytkö harrastusryhmissÀ, kuulutko mihinkÀÀn yhteisöön? Yhteydet syntyvÀt siellÀ, missÀ ihmiset ovat. Mene vaikka kirjaston lukupiiriin, kansalaisopiston kurssille tai liikuntaryhmÀÀn.

Kyseletkö liikaa?

Olen kÀynyt joogassa, mutta kukaan ei puhunut siellÀ toisilleen mitÀÀn. TÀllaista 4000 asukkaan kunnassa.

Just just.

Just just 

JUST, RAAAAAAAHHHHHGGGHH JUST!!!

Vierailija
579/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuli on tuivertanut tukkani takuille. Niin lÀhellÀ niin kaukana on hetkiÀ jaettu. Eri aattein, ajatukset samanlaisia kuin samasta mankelista putkahtavat sanomalehdet. Niin, vuoristoradan vaunut kulkee samaa rataa samalla vauhdilla ja mÀÀrÀnpÀÀ on sama, vaikka olisi eri sÀvyllÀ maalattu. YlÀmÀkien jÀnnitys vai vapaan laskun huuma ja humina, molempiko parempi? Nautitaan matkasta. Se on turvallista.

En pysty nauttimaan vuoristoradasta enkĂ€ mistÀÀn huvipuistovemputtimista. PelkÀÀn tolkuttomasti ja tulee huono olo. TykkĂ€isin tasaisemmasta. 

Vierailija
580/631 |
07.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ on kruunulla varustettu eli moderoinnin hyvÀksymÀ ketju. Tuskin poistuu. SitÀpaitsi, seksi kuuluu kaipuuseen ja kaipuu seksiin. Niin kuin romantiikka erotiikkaan ja vice versa <33333 terv. estynyt mies

Ja mÀ oon yllÀttynyt sekÀ iloinen elÀmÀni ekasta kruunuketjusta. Ap the originaal ap. Sivusta.

PS. kaipaan myös.

PPS. T. A.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kolme viisi