Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MikÀ olisi suurin este?
Lapselliset emojeilla tÀytetyt viestit.
Olen kyllÀ joskus laittanut tuollaisia, kun on tehnyt mieli lÀhettÀÀ jokin viesti mutta en ole keksinyt mitÀÀn jÀrkevÀÀ sanottavaa. JÀlkeen pÀin on kyllÀ nolottanut itseÀkin. Ei aikuinen mies voi lÀhettÀÀ jotain ihan höpöviestejÀ. Tai voi, mutta ei se kyllÀ mahiksia ainakaan paranna.
MÀ oon emoji ihminen ehdottomasti. Jos mies kirjoittais mulle viestejÀ ja niissÀ ei ole emojeita kuvaamassa asianlaitaa, pidÀn sitÀ/tekstiÀ outona ja lemppaan sen. Mulle valtaosin kaikki miehet on kirjoitelleet runsain emojein.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllÀhÀn mÀ taidan vielÀkin kaivata sua.
Miksi?
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Hukuin siihen "jÀiseen jÀrveen", paholaisen kolmioon. EnkÀ edes tiedÀ oliko se "unta".
PitÀis kyllÀ jaksaa ulkoilla. En ole edes jaksanut kÀydÀ sitÀ joulujuttujen rakentelua etÀÀltÀ katsomassa, vaikka oli aikomus. Ei ole keli suosinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on tapahtunut jo asioita, niin esteistÀ jÀljelle jÀÀ vakaumus.
Onko mahdoton ohittaa? Sivusta
Teoreettinen kysymys. Toisella on monta muutakin estettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Emojit on tyhmÀn ihmisen merkki, niitÀ saa olla maksimissaan yksi eikÀ se saa olla mikÀÀn naurunremakkaemoji.
Ei kerro mitÀÀn ÀlykkyydestÀ, pelkkÀ tyylivalinta. Ihmeen ahdasmielistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllÀhÀn mÀ taidan vielÀkin kaivata sua.
Miksi?
Sen kun tietÀis.
HÀn kÀyttÀÀ makuuni liikaa emojeita, varmaan koko perheen tapa. MinÀ pitÀydyn yksinkertaisemmassa ilmaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennÀ nukkumaan, niin en kirjoittele typeryyksiÀ.
Kirjoita pois...
En kirjoita, kun đ„”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emojit on tyhmÀn ihmisen merkki, niitÀ saa olla maksimissaan yksi eikÀ se saa olla mikÀÀn naurunremakkaemoji.
đ„¶đ¶đ«đ”đ”đ«đđ±đ€ąđ
MinĂ€ myös olen tyhmĂ€ đ€đđ€Łđđđ„đ
Vierailija kirjoitti:
Oon jonniin verran samaa mieltÀ, mutta opetellut vÀhÀn sietÀmÀÀn ja kÀyttÀmÀÀn noita, kun oma viestintÀ nÀyttÀÀ niin tylyltÀ muiden emojisirkuksen keskellÀ.
Vierailija kirjoitti:
HÀn kÀyttÀÀ makuuni liikaa emojeita, varmaan koko perheen tapa. MinÀ pitÀydyn yksinkertaisemmassa ilmaisussa.
Kaikkeen voi nÀköjÀÀn kompastua. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Hukuin siihen "jÀiseen jÀrveen", paholaisen kolmioon. EnkÀ edes tiedÀ oliko se "unta".
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ„¶đ¶đ«đ”đ”đ«đđ±đ€ąđ
MinĂ€ myös olen tyhmĂ€ đ€đđ€Łđđđ„đ
Ollaan huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei hÀntÀ ole missÀÀn vaiheessa kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen voi nÀköjÀÀn kompastua. -sivu
Se on pienestÀ kii. Vaikutelmat tekee paljon.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ylipÀÀtÀÀn elinympÀristössÀ omaksuttu tapa.
Iltaa mammoille.. Naiselle luonnollinen paikka on avioliitto ja Àitiys, toimimalla tarkoituksensa mukaan hÀn on arvokas..
-Luther
Joo en nÀe, enkÀ kyllÀ haluakaan. Jos oisit mun kaivattu, niin epÀilykset ei ole olleet turhia.