Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla paljon ystÀviÀ, pohdin.
Fiksu nainen pitÀÀ piirit pieninÀ.
Miks?
Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks.
Anteeksi M, olen tehnyt tyhmÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TyperÀ akka.
MikÀ hÀnessÀ herÀtti vihaa? Teitkö itse jotain, josta sait rehellistÀ palautetta?
Juu, aina kun teidÀn tai muiden ego-runkkailijoiden kanssa yrittÀÀ keskustella sortuu typeryyksiin. TyperÀÀ ajanhaaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistappa home!
Vttua mieluummin...
Visvaset vtut ei kiinnosta yhtÀÀn.
Minuapas kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petos. SitÀ tÀÀ on ei mitÀÀn muuta.
Petos ei kannata
Kaikki on sovittavissa.
On viulu vaiennut ja soitto rauennut
Kaivattusi syntymÀpÀivÀ?
Olisko joskus kevÀÀllÀ tai alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi syntymÀpÀivÀ?
12. huhtikuuta
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudellinen parisuhde ja ydinperhe. Ainut onnellisen elÀmÀn resepti nÀissÀ raameissa. Mulla ei ole kumpaakaan. Onneksi on lapset.
KetÀ syytÀt tilanteestasi?
Vierailija kirjoitti:
On viulu vaiennut ja soitto rauennut
Lerpahtiko sinulla vai alkoiko naisesi pihdata?
Tiede kiinnostaa myös lapsia, leikin varjolla on hyvÀ opettaa asioita. Joulupakettien keskuudessa on yllÀtyksellisyyttÀ tÀnÀ vuonna. JÀnnittÀvÀÀ!
Lapset puhuvat rohkeasti kaikesta nÀkemÀstÀÀn ja kuulemastaan. Kiitos ettÀ aloitat keskustelun, nyt minulla on velvollisuus vastata ja kommentoida.
Joskus aikuiset eivÀt osaa ottaa asioita vakavasti ja se nÀkyy myös lapsissa joten on tÀrkeÀÀ muistuttaa kun kyseessÀ on tÀrkeÀ tai/ja vakava asia.
HyvÀ, ettÀ pystyt nÀköjÀÀn kÀymÀÀn siellÀ ja olemaan mun vieressÀ, jos on pakko. Katson silti eri suuntaan siihen asti, ettÀ oma yksipuolinen kiinnostus laantuu.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€pĂ€ kuule luulekaan!
TiedÀn, en luule.
N.đK.