Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22432)
Olin tÀnÀÀn siellÀ. No tiedÀt kyllÀ varmasti missÀ. Aloit pyörii mielessÀ, mietin mitÀ helvataa oon mennyt tekemÀÀn. Ja halusin tÀstÀ sopasta eroon pikimmiten. HÀn ei ansaitse tÀmmöistÀ paskaa, selkÀnsÀ takana tapahtuvaks. EnkÀ halua tÀtÀ. NÀillÀ aatoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan pilannut kaiken tÀÀllÀ, jos olet tunnistanut sekoiluni, mutta minulla on ollut ja vielÀkin jÀljellÀ kauniita ajatuksia sinusta ja pieni kirjoittamaton enkelikirjanen sinua varten. Se on hullua, koska emme varmaan koskaan tule nÀkemÀÀn ja tutustumaan. Tuntuu pahalta, mutten raaski vielÀ luopua niistÀ. nn
MikÀ on kirjoittamaton enkelikirjanen?
Enkelikirja on pieni kirpputorilta löytÀmÀni kirja tÀynnÀ tyhjiÀ sivuja. Se on lila ja sen kannessa on enkeleitÀ. Olen kirjoittanut hieman sen etusivulle, mutta jÀttÀnyt tarkoituksella loput tyhjiksi. Toivoin, ettÀ yhteiset hetket ja seikkailut kanssasi olisivat elÀvöittÀneet sen sivut. EhkÀ vielÀ sorrun mielikuvitustarinoimaan ne tÀyteen.
Rakkain terveisin,
nuori nainen, jonka sielun valaisit đ€
Vierailija kirjoitti:
Olin tÀnÀÀn siellÀ. No tiedÀt kyllÀ varmasti missÀ. Aloit pyörii mielessÀ, mietin mitÀ helvataa oon mennyt tekemÀÀn. Ja halusin tÀstÀ sopasta eroon pikimmiten. HÀn ei ansaitse tÀmmöistÀ paskaa, selkÀnsÀ takana tapahtuvaks. EnkÀ halua tÀtÀ. NÀillÀ aatoksilla.
No mitÀ paskaa selÀn takana on jÀlleen tehty?
Tosin sanoinhan jo eilen tÀÀllÀ, siinÀ sun spÀmmÀys yhteydessÀ, et tÀÀ oli tÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan?
Ei mitÀÀn uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitÀ paskaa selÀn takana on jÀlleen tehty?
No et sinÀ sitÀ tietoa mihinkÀÀn tarvii. Ja tuossahan se lukee. Jos ei aukene, ei ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiasian voi ratkaista niin, ettÀ lasta haluava tekee sen jonkun toisen kanssa mutta sekstailee sun kanssa muuten vaan.
MÀ oon vaihtanut mun koko mielipiteen jo. MitÀÀ lapsia halua enÀÀ ollenkaan. Liian iso vaiva.
En jaksa lasten mekastusta ollenkaan, joten olisin tyranni-isÀ, joka kurittaa lapset tÀysin hiljaisiksi. Haluan silti lapsen/lapsia. Luotan siihen, ettÀ niistÀ tulisi yhtÀ rauhallisia ja hiljaisia kuin itsekin olin. Aina kun nÀen toisten penskoja, mietin, miksi nuo ovat tuollaisia, miksi ne eivÀt ole rauhassa paikallaan, keskity ja tarkkaile - ovatko ne jotenkin rikki vai eikö niitÀ kuriteta olemaan kunnolla?
Leikki on lapsen työtÀ ja kyllÀ maailmaan ÀÀntÀ mahtuu. Jos sun maailmaan ei lasten ilo, kikattelu ja riemu mahdu, jÀtÀ lapset vÀÀntÀmÀttÀ. Ei ole tervettÀ myöskÀÀn se, ettÀ alle kouluikÀinen lapsi istuu vain aloillaan ja tarkkailee ympÀristöÀÀn apaattisena, hiljaiseksi kuritettuna. Se on sairaan vanhemman merkki. MitÀ tekisit tilanteessa, jossa teille puolisosi kanssa ilmoitettaisiin, ettÀ lapsenne on kehitysvammainen? NiinpÀ. Lapsi ei ole mikÀÀn mittatilaustyö. He kaikki ovat yksilöitÀ omine persoonineen. Terveet rajat on hyvÀ asettaa, mutta myös rakkautta ja ymmÀrrystÀ sille, ettei pieni lapsi osaa sanoittaa vÀsymystÀÀn tai esim. nÀlkÀÀnsÀ kuin kiukuttelemalla/itkemÀllÀ/riehumalla. Silloin tÀytyy olla pelisilmÀÀ kuinka toimia itse rakentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nÀe tÀssÀ mitÀÀn jÀrkeÀ enÀÀ. Mutta joku ratkaisu olis saatava siihen yhteen asiaan.
Montako kertaa sama asia pitÀÀ ratkaista?
Ei sitÀ sit voi ratkaista.
Ehdota jotakin.
Rauha vai WW3, kas siinÀ pulma.
Vaihtoehtosi ovat hiukan johdattelevia. Jos noista pitÀÀ valita, teen kaikkeni, ettei sotaa syty.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko enkeleitÀ toisillemme?
Ollaan vaan, hyviÀ enkeleitÀ.
Petos. SitÀ tÀÀ on ei mitÀÀn muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olet turvasatama minulle.
Voiko kauniimmin kenellekÀÀn sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Petos. SitÀ tÀÀ on ei mitÀÀn muuta.
Petos ei kannata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nÀe tÀssÀ mitÀÀn jÀrkeÀ enÀÀ. Mutta joku ratkaisu olis saatava siihen yhteen asiaan.
Ehdota jotakin.
Vaihtoehtosi ovat hiukan johdattelevia. Jos noista pitÀÀ valita, teen kaikkeni, ettei sotaa syty.
EntÀ se mielipuoli? Kuka sen pitÀÀ kurissa?
Vierailija kirjoitti:
'Olet turvasatama minulle.'
ErittÀin kaunista.
E sivulta
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin olla sellainen velikulta, joka heittÀÀ kaivatulle puujalkavitsejÀ.
Sama tÀÀllÀ, joskus kauan sitten minua kutsuttiin ilopilleriksi (ei tekemistÀ lÀÀkkeiden tms kanssa). Jouduin hassuihin tilanteisiin, ja muilla oli hauskaa. VielÀkin vÀhÀn sama taipumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdota jotakin.
EntÀ se mielipuoli? Kuka sen pitÀÀ kurissa?
Mielemme puolet pysyy kurissa pitÀmÀttÀ. Etenkin niin. Eri
Kaivattu alkoi parisuhteeseen ja tuli siinÀ muutama vÀÀrinymmÀrryskin. Tai sitten ei vaan pÀÀsty yli vanhoista virheistÀ.