Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22432)

Vierailija
22401/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaispa jutella niin kuin ennenkin. Tai edes tÀÀllÀ, niin, et tietÀisin varmasti keskustelevani sun kanssa kaivattuni. Laskisi kynnystÀ.

MinkÀ tÀhden juttelu loppui?

Kaivattu alkoi parisuhteeseen ja tuli siinÀ muutama vÀÀrinymmÀrryskin. Tai sitten ei vaan pÀÀsty yli vanhoista virheistÀ.

Vierailija
22402/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin tĂ€nÀÀn siellĂ€. No tiedĂ€t kyllĂ€ varmasti missĂ€. Aloit pyörii mielessĂ€, mietin mitĂ€ helvataa oon mennyt tekemÀÀn. Ja halusin tĂ€stĂ€ sopasta eroon pikimmiten. HĂ€n ei ansaitse tĂ€mmöistĂ€ paskaa, selkĂ€nsĂ€ takana tapahtuvaks. EnkĂ€ halua tĂ€tĂ€. NĂ€illĂ€ aatoksilla. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22403/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet turvasatama minulle.

Vierailija
22404/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan pilannut kaiken tÀÀllÀ, jos olet tunnistanut sekoiluni, mutta minulla on ollut ja vielÀkin jÀljellÀ kauniita ajatuksia sinusta ja pieni kirjoittamaton enkelikirjanen sinua varten. Se on hullua, koska emme varmaan koskaan tule nÀkemÀÀn ja tutustumaan. Tuntuu pahalta, mutten raaski vielÀ luopua niistÀ. nn

MikÀ on kirjoittamaton enkelikirjanen?

Enkelikirja on pieni kirpputorilta löytÀmÀni kirja tÀynnÀ tyhjiÀ sivuja. Se on lila ja sen kannessa on enkeleitÀ. Olen kirjoittanut hieman sen etusivulle, mutta jÀttÀnyt tarkoituksella loput tyhjiksi. Toivoin, ettÀ yhteiset hetket ja seikkailut kanssasi olisivat elÀvöittÀneet sen sivut. EhkÀ vielÀ sorrun mielikuvitustarinoimaan ne tÀyteen.

Rakkain terveisin,

nuori nainen, jonka sielun valaisit đŸ€

Vierailija
22405/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tĂ€nÀÀn siellĂ€. No tiedĂ€t kyllĂ€ varmasti missĂ€. Aloit pyörii mielessĂ€, mietin mitĂ€ helvataa oon mennyt tekemÀÀn. Ja halusin tĂ€stĂ€ sopasta eroon pikimmiten. HĂ€n ei ansaitse tĂ€mmöistĂ€ paskaa, selkĂ€nsĂ€ takana tapahtuvaks. EnkĂ€ halua tĂ€tĂ€. NĂ€illĂ€ aatoksilla. 

No mitĂ€ paskaa selĂ€n takana on jĂ€lleen tehty? 

Vierailija
22406/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosin sanoinhan jo eilen tÀÀllÀ, siinÀ sun spÀmmÀys yhteydessÀ, et tÀÀ oli tÀssÀ.

Vierailija
22407/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mihin aikaan?

Vierailija
22408/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan?

Vierailija
22409/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei mitÀÀn uutta auringon alla.

Vierailija
22410/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitĂ€ paskaa selĂ€n takana on jĂ€lleen tehty? 

No et sinÀ sitÀ tietoa mihinkÀÀn tarvii. Ja tuossahan se lukee. Jos ei aukene, ei ollut sulle.

Vierailija
22411/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiasian voi ratkaista niin, ettÀ lasta haluava tekee sen jonkun toisen kanssa mutta sekstailee sun kanssa muuten vaan.

MÀ oon vaihtanut mun koko mielipiteen jo. MitÀÀ lapsia halua enÀÀ ollenkaan. Liian iso vaiva.

En jaksa lasten mekastusta ollenkaan, joten olisin tyranni-isÀ, joka kurittaa lapset tÀysin hiljaisiksi. Haluan silti lapsen/lapsia. Luotan siihen, ettÀ niistÀ tulisi yhtÀ rauhallisia ja hiljaisia kuin itsekin olin. Aina kun nÀen toisten penskoja, mietin, miksi nuo ovat tuollaisia, miksi ne eivÀt ole rauhassa paikallaan, keskity ja tarkkaile - ovatko ne jotenkin rikki vai eikö niitÀ kuriteta olemaan kunnolla?

Leikki on lapsen työtÀ ja kyllÀ maailmaan ÀÀntÀ mahtuu. Jos sun maailmaan ei lasten ilo, kikattelu ja riemu mahdu, jÀtÀ lapset vÀÀntÀmÀttÀ. Ei ole tervettÀ myöskÀÀn se, ettÀ alle kouluikÀinen lapsi istuu vain aloillaan ja tarkkailee ympÀristöÀÀn apaattisena, hiljaiseksi kuritettuna. Se on sairaan vanhemman merkki. MitÀ tekisit tilanteessa, jossa teille puolisosi kanssa ilmoitettaisiin, ettÀ lapsenne on kehitysvammainen? NiinpÀ. Lapsi ei ole mikÀÀn mittatilaustyö. He kaikki ovat yksilöitÀ omine persoonineen. Terveet rajat on hyvÀ asettaa, mutta myös rakkautta ja ymmÀrrystÀ sille, ettei pieni lapsi osaa sanoittaa vÀsymystÀÀn tai esim. nÀlkÀÀnsÀ kuin kiukuttelemalla/itkemÀllÀ/riehumalla. Silloin tÀytyy olla pelisilmÀÀ kuinka toimia itse rakentavasti.

Vierailija
22412/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nĂ€e tĂ€ssĂ€ mitÀÀn jĂ€rkeĂ€ enÀÀ. Mutta joku ratkaisu olis saatava siihen yhteen asiaan. 

Montako kertaa sama asia pitÀÀ ratkaista?

Ei sitĂ€ sit voi ratkaista. 

Ehdota jotakin.

Rauha vai WW3, kas siinÀ pulma.

Vaihtoehtosi ovat hiukan johdattelevia. Jos noista pitÀÀ valita, teen kaikkeni, ettei sotaa syty.

Vierailija
22413/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko enkeleitÀ toisillemme?

Ollaan vaan, hyviÀ enkeleitÀ.

Vierailija
22414/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petos. SitÀ tÀÀ on ei mitÀÀn muuta.

Vierailija
22415/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet turvasatama minulle.

Voiko kauniimmin kenellekÀÀn sanoa.

Vierailija
22416/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petos. SitÀ tÀÀ on ei mitÀÀn muuta.

Petos ei kannata

Vierailija
22417/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nĂ€e tĂ€ssĂ€ mitÀÀn jĂ€rkeĂ€ enÀÀ. Mutta joku ratkaisu olis saatava siihen yhteen asiaan. 

Ehdota jotakin.

Vaihtoehtosi ovat hiukan johdattelevia. Jos noista pitÀÀ valita, teen kaikkeni, ettei sotaa syty.

EntĂ€ se mielipuoli? Kuka sen pitÀÀ kurissa? 

Vierailija
22418/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Olet turvasatama minulle.'

ErittÀin kaunista.

E sivulta 

Vierailija
22419/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin olla sellainen velikulta, joka heittÀÀ kaivatulle puujalkavitsejÀ.

Sama tÀÀllĂ€, joskus kauan sitten minua kutsuttiin ilopilleriksi (ei tekemistĂ€ lÀÀkkeiden tms kanssa). Jouduin hassuihin tilanteisiin, ja muilla oli hauskaa. VielĂ€kin vĂ€hĂ€n sama taipumus. 

Vierailija
22420/22432 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota jotakin.

EntĂ€ se mielipuoli? Kuka sen pitÀÀ kurissa? 

Mielemme puolet pysyy kurissa pitÀmÀttÀ. Etenkin niin. Eri

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yhdeksÀn neljÀ