Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀytÀt hyvÀltÀ nostaessasi vÀhÀn leukaa ylös, kun huomaat ettÀ tarkkailen/katselen kasvojasi silloin, kun ollaan vierekkÀin. NÀhdÀÀn harvemmin, viikko vierÀhti hujauksessa nÀkemÀttÀ. Olisi kiva ihan vaan jutella. JÀÀdyn helposti, kun tunteita on paljon ja ehkÀ se on myös osittain tÀmÀn kirjoittelunkin syytÀ. Tulee jotenkin syyllinen olo kirjoittelusta, asiathan ovat meidÀn vÀlisiÀ ja olen tunhojani rustaillut palstoille. Sinulla taitaa olla joku muu, olen liian vaikea. Se on vÀhÀn paradoksaalista sillÀ tavoin, ettÀ sinulle olen helppo. Muille vain mahdottomuus. Olet ajatuksissani. MitÀhÀn sinÀ mietit? KÀynkö koskaan sinun ajatuksissasi? Haavellen suukosta.
ĂitĂ€<3
MikÀ sun alkukirjain on?
En viitsi laittaa kirjaimia enÀÀ enkÀ liian tarkkoja tunnisteita. En halua ikÀviÀ tilanteita kummallekkaan.
PidÀmme toisistamme, mutta voiko meillÀ olla jotain enemmÀn?
đ€ sinipaitaiselle kollegalle, joka oli varastossa, kun kurkkasin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, ettet halua antaa mulle yhtikÀs mitÀÀn. Oikein varjelet sitÀ, ettei vahingossakaan.
Annan sulle hellĂ€n pusun đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, ettet halua antaa mulle yhtikÀs mitÀÀn. Oikein varjelet sitÀ, ettei vahingossakaan.
Milloin meinasit? đ
Istuit keskiviikon kokouksessa vieressÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ahhhhhh vttttu ettÀ nÀin tÀnÀÀn seksikkÀÀn miehen, pitkÀstÀ aikaa tuon saman
TykkÀÀn enemmÀn siitÀ sun kaverista sori
Mukavaa viikonloppua Sartsalle. Ihailen upeita sÀihkysilmiÀsi ja herkullisia pusuhuuliasi. MeillÀ olisi taatusti hauskaa yhteisen peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Milloin meinasit taas kaivata?
Ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahhhhhh vttttu ettÀ nÀin tÀnÀÀn seksikkÀÀn miehen, pitkÀstÀ aikaa tuon saman
TykkÀÀn enemmÀn siitÀ sun kaverista sori
So? Kyll mÀ aina seksifantasioita tykkÀÀn kehittÀÀ, vaikkei sen kummempaa tarvetta miehelle olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti, miten tehokkaasti me kipitetÀÀn toisiamme karkuun pienen jÀhmettymisen jÀlkeen.
NÀillÀ lappalaisilla jaloilla kyllÀ kipitetÀÀn kovasti, mutta karkuun ei pÀÀse, eikÀ tavoita muita.
Koko ajan kaipaan, vaikken sitÀ kertoisikaan. VÀsyttÀÀ, viikon työt paketissa. Olen hyvin iloinen, ettÀ on ollut töitÀ.
Mun kaivattu tavoittaisi parilla loikalla, kun hÀnen jalkansa ovat puoli metriÀ pitemmÀt kuin mulla.
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin meinasit? đ
Vaikka sit kun nĂ€hdÀÀn đ€
Vierailija kirjoitti:
Milloin meinasit taas kaivata?
Ei tuntiakaan mene ettenkö kaipaisi. Kivaa viikonloppua.
On tÀmÀ kaipailu kuin joku sitkeÀ huokailutauti. Helpottaisi oireita, kun nÀkisi edes hetken.
Ei aavistustakaan. En seurannut tapahtumia klo 17-21 vÀlillÀ, olin ihan muualla. Mutta nÀin voi arvella kÀyneen.