Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (291)
Aikaa on kulunut jo varmaan 25 vuotta mutta kaipaan edelleen yhtÀ tyttöÀ Joensuusta. Tapasimme minulle vÀÀrÀÀn aikaan ja kadotin yhteystiedotkin sittemmin. NÀimme kerran ravintolassa Joensuussa myöhemmin mutta tilanne tuli niin yllÀttÀen, ettÀ en saanut sanottua paljoakaan kun kadotin hÀnet jÀlleen. HÀn asui jossain EtelÀ-Suomessa silloin. Harmittaa.
Ihan liikaa taas ajatellut sua.
Vierailija kirjoitti:
Voispa kytÀtÀ kaivattua, istuisin aina ikkunan takana haaveellisen nÀkösenÀ.
Kuulostaa aika sairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ noh, miten sen nyt ottaa.. hĂ€tĂ€ ei lue lakia eikĂ€ muitakaan asetuksia
Entinen pÀÀministeri kulki rakastettunsa ikkunan alla. Riippuu aikeista, mikÀ on homman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti usko, ettÀ kukaan haluaisi tulla ikkunan takaa kytÀtyksi. VÀhÀn stalkkeri vibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti usko, ettÀ kukaan haluaisi tulla ikkunan takaa kytÀtyksi. VÀhÀn stalkkeri vibat.
Vitsailin, mut saattaisin kulkea toisinaan ikkunan alta jos ois mahdollista nÀhdÀ vilaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kytÀtty mutta kiusaamistarkoituksella ja ihan aikuisena. Ja ihan aikuiset ja jopa lÀhellÀ elÀkeikÀÀ oleva yksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua onneksi ahdistaa pelkkÀ ajatus raskaudesta ja synnyttÀmisestÀ niin paljon, ettÀ ei ole pelkoa tuohon.
ElÀmÀn hienoimpia asioita. Saa jÀttÀÀ kokemattakin.
Sun mielestĂ€. Mua on ahdistanut ihan siitĂ€ asti kun on tajunnut, ettĂ€ tuohon tilanteeseen vois joutua. Vaikka tykkÀÀn lapsista varsinkin pikkulapset on ihania. MitĂ€ ironiaa syntyĂ€ tiettyyn yhteisöön.đ Onneksi on ollu rohkeutta kuunnella sisintĂ€ eikĂ€ muiden mielipiteitĂ€.
Kukin valitsee. MinÀkÀÀn en tiedÀ, millaista olisi työskennellÀ kirurgina, kun en ole kirurgi, mutta todennÀköisesti se on hyvin mielenkiintoista työtÀ. Asioita voi pelÀtÀ, mutta ei voi myöskÀÀn tietÀÀ, miten asiat kokisi niiden toteutuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsailin, mut saattaisin kulkea toisinaan ikkunan alta jos ois mahdollista nÀhdÀ vilaus
KÀytÀnnössÀ teet noin nytkin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kytÀtty mutta kiusaamistarkoituksella ja ihan aikuisena. Ja ihan aikuiset ja jopa lÀhellÀ elÀkeikÀÀ oleva yksikin.
Just tÀmÀ, sairasta. TsemppiÀ sulle!
Kaivatullakin on oikeus yksityisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen elÀmÀn stalkkaaminen on tosi ahdistavaa, siis stalkkauksen kohteelle. Ihmiset pitÀÀ tÀmmöiseltÀ jÀttÀÀ rauhaan. Varsinkin pahantahtoinen stalkkaus on sairasta. Ja haluamiltaan ihmisiltÀ voi reilusti kysyÀ mitÀ kuuluu, jos kiinnostaa. TÀmÀ on paras ja turvallisin kysymys. Jokainen saa kertoa, mitÀ haluaa ja loppu ei muille kuulu
Voi hemmetti, miten tehokkaasti me kipitetÀÀn toisiamme karkuun pienen jÀhmettymisen jÀlkeen.
Voi hemmetti, miten kaipaankin taas pitkÀstÀ aikaa. NÀin sinusta untakin viime yönÀ. Ajatukset kiertyy pÀÀssÀ siihen, ettÀ tekisit mulle niitÀ juttuja, joista vaan sÀ tiedÀt mun tykkÀÀvÀn. Mieli kehittÀÀ vuorosanojakin tuohon tilanteeseen. Kirjoittaisinko loppuun sen tarinan, jonka aloitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua onneksi ahdistaa pelkkÀ ajatus raskaudesta ja synnyttÀmisestÀ niin paljon, ettÀ ei ole pelkoa tuohon.
ElÀmÀn hienoimpia asioita. Saa jÀttÀÀ kokemattakin.
Sun mielestĂ€. Mua on ahdistanut ihan siitĂ€ asti kun on tajunnut, ettĂ€ tuohon tilanteeseen vois joutua. Vaikka tykkÀÀn lapsista varsinkin pikkulapset on ihania. MitĂ€ ironiaa syntyĂ€ tiettyyn yhteisöön.đ Onneksi on ollu rohkeutta kuunnella sisintĂ€ eikĂ€ muiden mielipiteitĂ€.
Kukin valitsee. MinÀkÀÀn en tiedÀ, millaista olisi työskennellÀ kirurgina, kun en ole kirurgi, mutta todennÀköisesti se on hyvin mielenkiintoista työtÀ. Asioita voi pelÀtÀ, mutta ei voi myöskÀÀn tietÀÀ, miten asiat kokisi niiden toteutuessa.
Asioita voi pelĂ€tĂ€ niin paljon, ettei todellakaan halua kokeilla. Varsinkin jos ei ole muuta erityistĂ€ tarvetta kokea. Olisihan ne omat lapset söpöjĂ€, mutta valitettavasti tÀÀ mörkö on mulla isompi kuin halu saada lapsia. Mulla on jostain syystĂ€ myös jĂ€rkyttĂ€vĂ€ pelko valtameriin ja kaikkiin isoihin "kaloihin" siellĂ€. Saatan ahdistua jo haivideon nĂ€kemisestĂ€. đ
Assassiini Waro kirjoitti:
Ihastukset kannattaa erotella aidosta rakkaudesta. INFP:nÀ pÀivÀunelmoin usein hyvÀksyvistÀ ihmissuhteista. Pintaliito sÀrkee sydÀmeni <\3
Nyt kuitenkin fokusoidun itseni kehittÀmiseen, ja sitÀ kautta pyrin vahvistumaan kumppanuutta ajatellen. Mukavia naisia ja varmasti sopiviakin on olemassa, mutta nyt tuntuu jotenkin, tÀllÀ hetkellÀ, ettei mikÀÀn nappaa.
Olen sulkenut sydÀmeni muurin taakse, odottamaan sitÀ pÀivÀÀ, kun luotan itseeni. SiinÀ oheessa, aion kehittyÀ poeettana ja enevissÀ mÀÀrin ihmisenÀ. HyvÀÀ yötÀ kaikille!
Nyt saimme ÀÀnelle kuvankin, se on rohkeasti tehty. Kannattaa olla avoimin mielin ihmisten kanssa. EthÀn ainakaan tuomitse jos et ymmÀrrÀ. TsemppiÀ!
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla taisi paljastua liikaa!
MitÀ paljastui? Kerrohan heti muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla taisi paljastua liikaa!
MitÀhÀn siellÀ paljasteltiin?
Haluun kans tietÀÀ, mitÀ tapahtu?
Joku kirjoitti toisesta henkilöstÀ hyvin tunnistettavasti, ja halventavasti.
NimillÀ vai miten tunnistettava?
No, tuohon ei auta muu kuin tehdĂ€ se vauva. Muutoin tuo nousee tĂ€mĂ€n tĂ€stĂ€ esiin. ĂlĂ€ jĂ€tĂ€ tekemĂ€ttĂ€, tai mieti liian pitkÀÀn, saatat katua sitĂ€ loppu elĂ€mĂ€n. Mulla on kolme muksua, kaksi tĂ€ssĂ€ viime vuosina lentĂ€neet pesĂ€stĂ€, yks vielĂ€ pari kuukautta siipiÀÀn testailee ja sit lentoon, hirvee vauvakuume ollut jo pari vuotta. IkĂ€ni puolesta, ja selĂ€n kunnon takia, tĂ€ys mahdottomuus edes haaveilla, ettĂ€ vois tehdĂ€ lisÀÀ. Haave ei silti sammu. Kannattaa tehdĂ€ lapsi jos on tuollaiset tuntemukset. Lapsi tuo paljon sun elĂ€mÀÀn, todella paljon đ§Ąđ