Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Se virtaa kuin puro tahi joki, kuljettaa mukanaan, kaipaan toki, sen tulin vain sanomaan.
MinÀkin sinua. Kulje alavirtaan, saavut luokseni.
NÀhdÀÀnköhÀn huomennakin? Olisi kolmas pÀivÀ putkeen, hui!
Kaivattuni - kun vuonna 2020 tavattiin, tiesin, ettÀ sÀ tulet muuttamaan mun maailmani pysyvÀsti.
VÀhÀnpÀ tiesin, miten peruuttamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun hartioita nainen, tehdÀ iltapalaa, lÀmmittÀÀ saunan ja painautua yöksi ihan liki.Jos oisit mun.
Saunaan..haetko? LĂ€htisin
Liian pitkÀ matka hakea tÀhÀn hÀtÀÀn. Mut jos oisit mun, niin.. Kuin kaivatulle kirjoitan.
MÀ en tiennyt 6v sitten millanen mylly olis edessÀ..
T-mieheltÀ huhuilen viestiÀ. Tasapainon vuoksi, kun tuolla Àsken pyydettiin samaa T-naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni - kun vuonna 2020 tavattiin, tiesin, ettÀ sÀ tulet muuttamaan mun maailmani pysyvÀsti.
Onko hyvÀllÀ vai pahalla?
Mieli on kovilla tÀstÀ loputtomasta epÀtietoisuudesta. Henkinen vÀsymys painaa. Aiotko olla yhteydessÀ vai et? Tai tuskinpa sinÀ mua enÀÀ tÀllaisena haluaisitkaan.
Loppuunpalanut
Rakkaus on sitÀ, ettÀ hyvÀksyy.
Olo on erÀÀllÀ tavalla vapautuneempi. Se on viime viikonlopun ja sinun mielenliikkeidesi ansiota. Kun laitoit homman halki, poikki ja pinoon, oli pakko pÀÀstÀÀ irti, kun sinÀ kiskaisit irti. Aikaisemmin olen takertunut ajatukseen sinusta tai se on kannatellut. Kaikki on tuntunut muuten liian vaikealta ja turvattomalta. Tajusin, ettÀ ei ole nÀkymÀÀ siitÀ, ettÀ saisin sinut vierelleni yhdellÀ eikÀ toisella tavalla, joten on pakko selvitÀ yksin isoista muutoksista. Onneksi olen nyt hyvÀssÀ vireessÀ. Tunteet sinua kohtaan eivÀt ole muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tiennyt. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitÀ, ettÀ hyvÀksyy.
MitÀ pitÀÀ hyvÀksyÀ?
Vierailija kirjoitti:
Taisin laittaa sen liikkeelle? Mutta kuitenkaan en saa edes olla elÀmÀssÀsi.
Saunassa on kiva keskustella. Samalla kun lÀmpö ja hyvÀnolontunne leviÀÀ koko kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia kulta pieni.
Kiitos muru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvÀllÀ vai pahalla?
HyvÀllÀ. Ei mullistunut kuin koko elÀmÀ. Rankka matka tÀhÀn pisteeseen, though.
Saunaan..haetko? LĂ€htisin