Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitkohan sÀ multa ihan aidon kÀsinkirjoitetun rakkauskirjeen? NÀÀh, preferoit kuitenkin koneella kirjoitettua tekstiÀ, luulen. Mut mahtaisikohan aidot rakkaudentunnustukset pelÀstyttÀÀ sut kokonaan pois.
KĂ€sinkirjoitettu on parempi.
Polut on jo kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjain T eka siis
Nii siis sun vai?
Eiku ei -sivu
Vierailija kirjoitti:
Polut on jo kaukana toisistaan.
Joo siltÀ on kyllÀ tuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Koska alkaa lomat?
Oon jo lomalla.
Olit ihan paras sex mut miks menit hulluksi?
Vierailija kirjoitti:
Onnea missÀ oletkin
Kiitos sitÀ tarvitaan
Olen vuoden ollut sinuun ihastunut. Tuntuu, ettei nykyÀÀn nÀhdÀ kuten ennen. Se on harmi ja tulee sinua ikÀvÀ. Joskus kosketit pienesti kÀttÀni. Aatteletkohan enÀÀ minua?
HyvÀÀ yötÀ miehelle!
Kaipaan <3
T nainen laita minulle ig viesti ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen vuoden ollut sinuun ihastunut. Tuntuu, ettei nykyÀÀn nÀhdÀ kuten ennen. Se on harmi ja tulee sinua ikÀvÀ. Joskus kosketit pienesti kÀttÀni. Aatteletkohan enÀÀ minua?
HyvÀÀ yötÀ miehelle!
Kaipaan <3
Koko ajan
Voisin hieroa sun hartioita nainen, tehdÀ iltapalaa, lÀmmittÀÀ saunan ja painautua yöksi ihan liki.Jos oisit mun.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun hartioita nainen, tehdÀ iltapalaa, lÀmmittÀÀ saunan ja painautua yöksi ihan liki.Jos oisit mun.
Nyt on taas hyvÀt tarjoukset tulilla.
Se virtaa kuin puro tahi joki, kuljettaa mukanaan, kaipaan toki, sen tulin vain sanomaan.
TÀÀ on tylsÀ ketju. Hauskat ihmiset puuttuvat tÀÀltÀ. Tosin itsekkin kÀvÀisen korkeintaan kerran viikossa.
IkÀvÀ. Anteeksi olen kovin vÀsynyt, enkÀ saa itsestÀni juurikaan irti. Olet rakas.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3