Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietyt piirteet naisessa paljastavat, että hän saattaa olla jopa vaarallisempi kuin moni mies.

Vierailija
06.11.2025 |

Ja mikä pelottavinta, näitä naisia voi olla keskuudessamme enemmän kuin on kuviteltu. Edes asiantuntijat eivät täysin käsitä, kuinka kylmääviin tekoihin tämä yksi ihmisryhmä kykenee.

KUN ajattelet psykopaattia, mitä näet?

Moni näkee miehen, eikä ihme. Kautta aikain on ajateltu, että psykopaatin piirteitä esiintyy huomattavasti enemmän miehillä kuin naisilla. Uusi tutkimus ehdottaa, että näin ei kuitenkaan ole.

Tutkimuksen mukaan naispsykopaatteja voi olla jopa viisi kertaa enemmän kuin on luultu siis lähes yhtä paljon kuin miehiä.He vain pysyttelevät miehiä paremmin piilossa.

Niin

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa persoonallisuushäiriö on roskadiagnoosi, joka lätkäistään etenkin moniongelmaisille naisille silloin, kun ei tiedetä, mistä edes aloittaa. Jos potilas ei avaudu ongelmistaan, ei tee yhteistyötä eikä luota hoitotahoon, mutta oireilee epävakaasti, taustalla voi olla yleensä traumoja, jos epävakaa käytös ja itsensä vahingoittaminen on alkanut vasta hiljattain.

Psykopaatit eivät hakeudu hoitoon. Heillä ei ole ongelmaa. Ongelma on muilla.

Tuntemani psykiatri sanoi, että psykopaatti usein kyllä myöntää psykopatiansa, koska psykopatia on heille piirre, jonka kokevat erittavan heidät typerästä rahvaasta.

Psykopaatit eivät traumatisoidu siinä missä muut. Siitä voi olla etua tiukassa kilpailussa tai vaarallisilla aloilla, sodassa ja rikollisjärjestöissä. Psykopaatti myös pitkästyy helposti, jännitystä elämään haetaan helposti laittomilta poluilta.

Vierailija
102/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-13130729/women-psychopa…

"More women are psychopaths than previously thought, expert claims - these are the 7 key signs to look out for"

"

The 7 key signs of psychopathy in women 

Expressing violence verbally

Emotional aggression 

Spreading lies/rumours 

Deceit  

Flirtation

Seduction

Manipulation "

Kyllä vähintään viisi seitsemästä sopii lähes jokaiseen naiseen, joihinkin sopii kaikkikin jos on kova flirttaamaan ja viettelemään.

Taitavat olla sisimmässään kaikki naiset osin psykopaattisia ja kykeneviä vähintään juorujen/valheiden levittämiseen, tunneaggressioon, manipulointiin ja petollisuuteen. Sanaan ei voi samalla tavoin luottaa kuin miehen sanaan, miehet ovat yleensä avoimia kirjoja mitä tunnetasoon tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani psykopaattinaisen mies oli suhteen alussa pukumies hyvässä asiantuntija-ammatissa. Vuosia myöhemmin masennuspotilas kaupungin vuokratalossa. Olivat siis edelleen yhdessä. Nainen imi miehestä kaiken energian.

Vierailija
104/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just uutisoitiin siitä opettaja naisesta joka myrkytti toimari miehensä. Nainen oli jutun mukaan kilpailuhenkinen, älykäs ja tunteeton.

Tämän perusteella voidaan väittää, että kaikki naiset ovat.

Vierailija
105/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-13130729/women-psychopa…

"More women are psychopaths than previously thought, expert claims - these are the 7 key signs to look out for"

"

The 7 key signs of psychopathy in women 

Expressing violence verbally

Emotional aggression 

Spreading lies/rumours 

Deceit  

Flirtation

Seduction

Manipulation "

Kyllä vähintään viisi seitsemästä sopii lähes jokaiseen naiseen, joihinkin sopii kaikkikin jos on kova flirttaamaan ja viettelemään.

Taitavat olla sisimmässään kaikki naiset osin psykopaattisia ja kykeneviä vähintään juorujen/valheiden levittämiseen, tunneaggressioon, manipulointiin ja petollisuuteen. Sanaan ei voi samalla tavoin luottaa

Ja yllä on esimerkki miehestä Gaussin käyrän vasemmalta laidalta.

Vierailija
106/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oma diagnoosini on, kun äärimmäisessä tilanteessa kykenen tuollaiseen tunnekylmään ja laskelmoivaan toimintaan, jossa on piirteitä naisen psykopatiasta. En ole kuitenkaan väkivaltainen. Normaalissa arjessa olen ihan tavanomainen. 

Vierailija
107/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän oma diagnoosini on, kun äärimmäisessä tilanteessa kykenen tuollaiseen tunnekylmään ja laskelmoivaan toimintaan, jossa on piirteitä naisen psykopatiasta. En ole kuitenkaan väkivaltainen. Normaalissa arjessa olen ihan tavanomainen. 

Määrittele tunnekylmä ja laskelmoiva toiminta. Rakastatko ketään aidon lämpimästi ja epäitsekkäästi laittaen tämän tarvittaessa edellesi? Koskevatko moraalisäännöt sinua?

Vierailija
108/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirja ilmestyi juuri

https://intokustannus.fi/kirja/huijari/

Vierailija
109/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tunnekylmä ja laskelmoiva toiminta. Rakastatko ketään aidon lämpimästi ja epäitsekkäästi laittaen tämän tarvittaessa edellesi? Koskevatko moraalisäännöt sinua?

Kyllä rakastan ja olen asettanut muiden tarpeita ja yleistä hyvää omien tarpeideni edelle. Jos koen, että jonkun ihmisen toiminta horjuttaa sitä yleistä hyvää, niin olen päätynyt hyvin äärimmäisiin tekoihin, jotta saisin heidät nöyrtymään. 

Vierailija
110/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just uutisoitiin siitä opettaja naisesta joka myrkytti toimari miehensä. Nainen oli jutun mukaan kilpailuhenkinen, älykäs ja tunteeton.

Älykäs ei olisi jäänyt kiinni...

Vierailija
111/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomaasi enempää juttua tuntematta kyllä vastustan heti tuota väitettä tunteettomuudesta. Kyllähän lähisuhdeväkivalta saati sitten -murha on ehdottomasti tunteesta lähtöisin. Ellei sitten ole täysin taloudelliset syyt ja tekijä vahva edunsaaja. 

Vierailija
112/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kysymys. Mitä teet, jos ja kun kotonasi syttyy tulipalo? Pelastat vain ja ainoastaan itsesi ja itsellesi arvokkaimmat tavarat?

Vierailija
113/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä; epävakaana olen tarvittaessa secondary psychopath, l. factor two psychopath. Primary psychopath on se varsinainen psykopaatti, jota epävakaan persoonallisuushäiriön omaava ei ole,

Terveisin

Se kostava, elämässä hyvin menestynyt epävakaa 

oletko ylpeä tästä?

Eli mistä? Noista tieteellisistä termeistä? En. Tieteelliset termit ovat minulle neutraali asia.

Vierailija
114/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tosiaan mikään uutinen ole.

Synkkää toki

Vierailija
115/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa persoonallisuushäiriö on roskadiagnoosi, joka lätkäistään etenkin moniongelmaisille naisille silloin, kun ei tiedetä, mistä edes aloittaa. Jos potilas ei avaudu ongelmistaan, ei tee yhteistyötä eikä luota hoitotahoon, mutta oireilee epävakaasti, taustalla voi olla yleensä traumoja, jos epävakaa käytös ja itsensä vahingoittaminen on alkanut vasta hiljattain.

No en ole moniongelmainen ja käytän vain yksityisiä terveyspalveluita, koska minulla on yksityinen sairausvakuutus. En käytä mitään päihteitä ja elän säännöllistä elämää. En vahingoita itseäni. Muita voin kyllä vahingoittaa, jos minua loukataan.

50% epävakaan persoonallisuushäiriön omaavista on miehiä.

Vierailija
116/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole moniongelmainen ja käytän vain yksityisiä terveyspalveluita, koska minulla on yksityinen sairausvakuutus. En käytä mitään päihteitä ja elän säännöllistä elämää. En vahingoita itseäni. Muita voin kyllä vahingoittaa, jos minua loukataan.

50% epävakaan persoonallisuushäiriön omaavista on miehiä.

..ja tosiaan itse olen hakeutunut yksityiselle psykiatrille. Kukaan ei ole siihen kehottanut, suositellut tms. En ole juuri elämässäni käyttänyt julkisia terveyspalveluita, sillä minulla on ollut yksityinen sairausvakuutus 9-vuotiaasta lähtien ja nyt olen päälle 40.

Ulospäin persoonallisuushäiriöni ei näy millään tavalla. Elämäni näyttää ulospäin enemmän kuin hyvältä ja tasapainoiselta.

Vierailija
117/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olenkin sitä mieltä, että meidän naispsykopaattien tulee ottaa ohjat käsiimme ja alkaa rauhoittaa kirurgisesti häirikkömiehiä öisin kaduilla. 

Taitaa olla sosiopatia ja heikkolahjaisuus enemmän tuollaisten voimafantasioiden taustalla. 

Vierailija
118/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se usuttaa parisuhetrilogioissa nk. uuden kanssa häiriköimään entistään tai kuviteltua epäonnistunutta pokaa ja yrittää transitoida itseaiheutetun sekoilun tuotokset muiden syyksi? 

katso noita artikkeleia mediassakin. kun on saanut siipeensä, ollaan huono häviäjä. ei kestetä tilannetta vaan häirintä sellaisiakin kohtaan jotka eivät ole ikinä siis ikinä kysyneet yhtään mihinkään. kun on saanut siipeensä, valehdellaan ja usutetaan tunnekuohuissa tekemään haittaa. sitä se on. sosiaalisuus ei onnistu. pitää olla tilaa juosta karkuun ja selitellä.

sitä varten on teeren peli ravintolat ja psykiatrian erikoishoidot..

Vierailija
119/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeskeinen, tunnekuohuinen kostamisperiaate ja muille sekä itselleen selittely.

Vierailija
120/161 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.duodecimlehti.fi/duo96809

Tämä on tosi hyvä artikkeli suosittelen lukemaan. 

Tässä kerrotaan miten psykopaateilta puuttuu pelko ja ahdistus. Heidän hermostonsa toimii ihan eri tavalla, kuin normaalilla ihmisellä.

Kun oivaltaa, miten pelottomuus, ahdistuksen puuttuminen ja neuroottisuuden ja tietynlaisen herkkyyden täydellinen puuttuminen liittyy vahvasti psykopatiaan ja tunnekylmyyteen, niin se auttaa tunnistamaan tunnekylmän psykopaatin ja pitämään varansa.

Psykopaatin tunne-elämä on myös hyvin latistunutta ja varmaa on se, että psykopaattia et löydä paasaamassa tuntikausia siitä, että miltä hänestä milloinkin on mikäkin asia tuntunut.

Psykopaatti toimii pelottomasti, minkä moni voi sekoittaa rohkeuteen. Pelottomuus ei kuitenkaan ole rohkeutta! Itse suhtaudun hyvin varautuneesti henkilöihin, jotka eivät edes räpsäytä silmiään, kun vierestä kuuluu kova pamaus, tai eivät reagoi mitenkään, vaikka uutisissa kerrottaisiin miten karmeista väkivaltarikoksista tahansa.

Myös esim. neuroottinen, ahdistunut ja herkkä narsisti voi olla äärimmäisen raskas ja tuhoisa ihminen, mutta kyseessä on täysin erilainen ja eri tavalla toimiva ja reagoiva ihmistyyppi.