Hotelli Joronjälki on ollut myynnissä 100 000 euron hintaan. Auton räjähdys aiheutti hotelliin omistajan mielestä 6 000 000 euron vahingot
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Toi oli siinä Kuppilat kuntoon- ohjelmassa joskus. Jyrki Sukula oli silloin siinä.
Auvo lausui itse kirjoittamiaan maailman kiusallisimpia rakkausrunoja ja askarteli paskoja täytekakkuja, joiden päälle lätki huonosti vatkattua kermaa ja punaherukoita terttuineen. En kyllä söisi.
Ni ap ei taida olla ikinä ostanut eikä myynyt saati remontoinut vanhaa kiinteistöä.
Ja tuo sun kuuden miljoonan väite on ihan pikkasen lapinlisää.
Puurtisella oli koulussa lyhyt matikka. Ja sekin meni läpi niukasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli siinä Kuppilat kuntoon- ohjelmassa joskus. Jyrki Sukula oli silloin siinä.
Auvo lausui itse kirjoittamiaan maailman kiusallisimpia rakkausrunoja ja askarteli paskoja täytekakkuja, joiden päälle lätki huonosti vatkattua kermaa ja punaherukoita terttuineen. En kyllä söisi.
Yksi sarjan parhaita jaksoja 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Auvolla oli kyllä lehmän hermot Sukulan grillauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä haeta sitä, että vakuutusyhtiö maksaa omistajalle jonkinlaisen purkukorvauksen eikä edes yritetä uudelleenrakentamista. Ei tuo hotelli enää tuottoisaksi muutu.
Muuttuuhan se jos huoneet uusitaan. Kiva hotelli, mutta remontin tarpeessa.
Vaikka miten remontoisi niin se on yhä Joroisilla.
Joroisissa.
Joroiseessa
Joroisheella
Siellä Joroinennenseessa tuon hotellin ympäristössä ja sisällä oli kesällä -24 rompepäivät. Porukkaa oli kuin isossa muurahaispesäsässä muurahaisia, kuhina kävi jokapuolella ja kauppa kävi. Myös baarin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Auvolla oli kyllä lehmän hermot Sukulan grillauksessa
Joo. Jakso oli paikan karmeudesta huolimatta leppoisa ja hyväntuulinen, varmaan suurimmaksi osaksi Auvon itsensä ansiosta. (Hänen alaisenaan voisi kyllä olla turhauttavaa.) Ihan eri tavalla timanttia kuin Laukaanhovi-jakso mikä sekin on parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen on uinut siellä ei voi mitata rahassa.
Olen minäkin. Kuljen Kekkosen jalanjälkiä, olen käynyt Lepikon Torpassakin missä Kekkonen syntyi ja useilla kalapaikoilla Kainuussa ja Koillismaalla mihin Kekkonen sai hommattua asfalttiteitä.
Mut minäpä olen istunut samalla vessanpöntöllä Tarja Halosen kanssa. Vieläkin ottaa eteen.
Joo, mutta istutte todennäköisesti eri aikaan.
Juu, onneksi. Puistattaa ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki runoistaan kirjan, otti 2000 kappaleen painoksen ja möi ne 20€ kappale pois kahdessa viikossa sopivasti Sukulan jälkeen ja joulua ennen. Aika hyvät rahat tienasi kahden päivän työstä. Minäkin osti kolme elämäni naisille, omistuskirjoituksella.
AP juuri keksi miksi Yhdysvalloissa kaikki sairastamiseen liittyvä on kallista, joku muu maksaa
Mielestäni autojen parkkipaikkana seinän vierustat eivät ole sopivia vaan parkkipaikka lähistöllä . Nykyään paljon autoja syttyy palamaankin.
Vierailija kirjoitti:
Auvo ei arvioi vahinkoja vaan vakuutusyhtiö, jos tönöllä edes minkäänlaisia vakuutuksia oli.
Kunhan hölisee omiaan kuten savolaisilla valitettavasti aina tapana on.
Suksippa etelän tollo vttuun mölisemästä.
Tämä otsikossa mainittu 6 miljoonaa euroa on hevonpaskaa. Tuommoista uutista ei ole ollut missään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto? Ei kai ränsistynyt motelli ole miljoonien arvoinen? Tuhopoltto vakuutuskorvauksen toivossa?
Ränsistynyt ehkä ei, mutta sen korjaaminen voi maksaa enemmän kuin rakennuksen arvo on, ihan realistisesti. Kaksi autoa meni myös lunastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä otsikossa mainittu 6 miljoonaa euroa on hevonpaskaa. Tuommoista uutista ei ole ollut missään.
Sinä olet hevonpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet hevonpaskaa.
No laitapa linkki uutiseen ja todista se oikeaksi.
Huone 105, saavu sinne siis... Nisa Sorayan laulama huone on Joronjäljessä. Aika lähellä tuota mosahtanutta autoa.
Vierailija kirjoitti:
Huone 105, saavu sinne siis... Nisa Sorayan laulama huone on Joronjäljessä. Aika lähellä tuota mosahtanutta autoa.
Tämä on varmaan vieläkin Auvon jukeboxissa.
Joroisheella