Sain yhtäkkiä eksältäni viestin, jossa hän kyseli kuulumisia.
En tiedä mitä hän oikein meinaa. Mitä nyt teen ja pitäisikö minun kertoa vaimolleni tästä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on yleensä tapana kertoa vaimollesi saamistasi viesteistä, on varmaan luontevaa kertoa tästäkin. Toisaalta, jos et yleensä puhu niistä, vaimo saattaa ajatella, että pidät juuri tätä viestiä erityisen huomionarvoisena asiana, kun kerrot siitä hänelle.
Jollet kerro, niin älä sitten vastaa exällesi, tai korkeintaan lyhyesti, että hyvää kuuluu ja lopetat siihen. Yhteydenpito exän kanssa ei välttämättä hyvää tietäisi, jos haluat pitää nykyisen parisuhteesi kasassa. Teillähän on kemiat aiemmin kohdanneet ja kerrankos on vanha suola alkanut janottaa.
Exälläsi voi olla vaikkapa tilanne, että hänen edellinen parisuhteensa on päättynyt, sinä olet tullut hänen mieleensä ja kokeilee nyt kepillä jäätä.
Niin, kemiat ovat AIEMMIN kohdanneet. Tuskin kohtaavat enää. Miksi muuten olisivat eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Laita lyhyt ja ytimekäs HV-viesti!
"Sain sulta HIVn, kiitos kysymästä."
Mistä sen tietää, vaikka eksäkin olisi onnellisesti naimisissa. Kerrankos sitä tulee ajatelleeksi, että mitähän sille tai tälle vanhalle tutulle kuuluu nykyään. Ja jos yhteystiedot löytää helposti, voi olla matala kynnys ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tähän kohtaan piste. Älä anna exän enää ottaa yhteyttä, äläkä itse ota yhteyttä. Ei kuulosta hyvältä jutulta, todennäköisesti tunnustelee, olisiko mahdollisuuksia palata yhteen tai ainakin saattaa yrittää elvyttää asioita siihen suuntaan. Teidän suhde on päättynyt, joten nykyisen suhteesi takia, älä lähde mukaan tuohon.
Äh, eihän exä välttämättä tiedä, onko toinen parisuhteessa tällä hetkellä ja siksikin kyselee. Ehkä kyselee ystävänä. Vai eikö itseäsi kiinnosta yhtään, jos olet vuosia elänyt jonkun kanssa, mitä hänelle kuuluu? Voisit laittaa läheiseen siskoosi välit poikki ikuisiksi ajoiksi,enää pihaustakaan kuulematta?
Vaikka mulla läheinen suhde siskooni onkin, niin me ei olla pantu eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Ei olla pohjois Pohjanmaalta. M38
Ap , käy vähän touhuamassa exän kanssa.
Tarina elävästä elämästä.
Viikonloppuyönä laitoin suoran seksiehdotuksen exälleni (Sari). Pikku hömpsyissä näppäilyvirheen vuoksi viesti lähtikin puhelinluettelossa edellisenä olevalle nimelle, sannalle, joka oli mulle samoissa porukoissa pyörivä tutun tuttu. Joskus juteltu tai oltu samalla keikalla tms. Ei mennyt kauaa kun Sanna vastasi että "joo tuu vaan, soita ku oot alaovella". Menin, tehtiin temput ja kivaa oli. Voi sanoa että kerrankin oli "onni onnettomuudessa" 🤤 Marko