Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain yhtäkkiä eksältäni viestin, jossa hän kyseli kuulumisia.

Vierailija
06.11.2025 |

En tiedä mitä hän oikein meinaa. Mitä nyt teen ja pitäisikö minun kertoa vaimolleni tästä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tähän kohtaan piste. Älä anna exän enää ottaa yhteyttä, äläkä itse ota yhteyttä. Ei kuulosta hyvältä jutulta, todennäköisesti tunnustelee, olisiko mahdollisuuksia palata yhteen tai ainakin saattaa yrittää elvyttää asioita siihen suuntaan. Teidän suhde on päättynyt, joten nykyisen suhteesi takia, älä lähde mukaan tuohon. 

Äh, eihän exä välttämättä tiedä, onko toinen parisuhteessa tällä hetkellä ja siksikin kyselee. Ehkä kyselee ystävänä. Vai eikö itseäsi kiinnosta yhtään, jos olet vuosia elänyt jonkun kanssa, mitä hänelle kuuluu? Voisit laittaa läheiseen siskoosi välit poikki ikuisiksi ajoiksi,enää pihaustakaan kuulematta?

Ei kiinnosta. Yhtään. 

Vierailija
22/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päässyt eksästäsi oikeasti yli, niin asiassa ei ole ongelmaa. Mutta jos et ole päässyt, niin voi pojat, tuosta voi seurata mitään vain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi asiallisesti ja rehellisesti vastata? Kertoisin myös puolisolle. Vehkeilyyn ei ole syytä.

Vierailija
24/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin muutamalla sanalla

Vierailija
25/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä intiimikuva?

Vierailija
26/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi vastata, koska jumalaton vääntö alkaisi taas. Olen toki päässyt yli ihmisestä ja hänen habituksestaan - hyi säkki- mutta en niistä asioista mitkä painivat. Jankkaisin maailman tappiin. 

Vierailija
27/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä intiimikuva?

Sit se menee vahingossa nyxälle.

Vierailija
28/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy eksältä itseltään, mitä hän meinaa?

Vierailija
29/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei pitäisi salailla asioita.

Mitä ihmeen asioita? Kaiken kertomiseen ei riitä kenenkään elinaika. Tuo ei edes ole AP:n asia, ei hän sille mitään voi jos joku lähettää hänelle viestin.

Vierailija
30/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. En kyselisi vastavuoroisesti hänen kuulumisia tai kertoisi tuon enempää. 

Vierailija
31/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tähän kohtaan piste. Älä anna exän enää ottaa yhteyttä, äläkä itse ota yhteyttä. Ei kuulosta hyvältä jutulta, todennäköisesti tunnustelee, olisiko mahdollisuuksia palata yhteen tai ainakin saattaa yrittää elvyttää asioita siihen suuntaan. Teidän suhde on päättynyt, joten nykyisen suhteesi takia, älä lähde mukaan tuohon. 

Mikä juttu tää on että exän kanssa pitää välit olla 101% poikki? Minä ainakin olen hyvissä väleissä exieni kanssa, eikä meidän välillä ole koskaan ollut mitään sopimatonta kun olen ollut toisaalla parisuhteessa.

Osataan kyllä vaihtaa kuulumiset ja vaikka nähdäkin jos niikseen tulee, ilman taka-ajatuksia. M43

Vierailija
32/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Meillä on käytäntö, että ennen nukkumaanmenoa tarkistamme toistemme puhelu, viesti, googlemapsin sijaintihistorian ja nettiselaimen selaushistorian. Tärkeää on myös sometilit katsoa, sieltä kaikki kirjoitetut kommentit, postaukset, seuraajat ja seurattavat.

Tämän jälkeen katsotaan yhdessä kaikki kuvakansiot molemmin puolin läpi, sisältäen roskakorin, äskettäin poistetut kuvat ja kaikki muut kansiot.

Kuvaselailun jälkeen siirrytään sovellushistoriaan, tsekataan ettei ole sopimattomia sovelluksia esim Tindereitä tms ilmestynyt.

Jos joku näistä historiatiedoista näyttää tyhjää, on aukottomasti pystyttävä todistamaan että miksi esim.et ole tänään puhunut yhtään puhelua tai ottanut yhtään kuvaa tai postannut mitään someen. Miksi?

Petiin menemme 18.30 ja hyvässä yhteistyössä molempien laitteet on käyty läpi klo 22 mennessä, jonka jälkeen nukumme ihanasti lusikassa.

Parisuhde perustuu avoimuudelle ja rehellisyydelle, joka ikinen päivä. M43

Vierailija
33/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on yleensä tapana kertoa vaimollesi saamistasi viesteistä, on varmaan luontevaa kertoa tästäkin. Toisaalta, jos et yleensä puhu niistä, vaimo saattaa ajatella, että pidät juuri tätä viestiä erityisen huomionarvoisena asiana, kun kerrot siitä hänelle.

Jollet kerro, niin älä sitten vastaa exällesi, tai korkeintaan lyhyesti, että hyvää kuuluu ja lopetat siihen. Yhteydenpito exän kanssa ei välttämättä hyvää tietäisi, jos haluat pitää nykyisen parisuhteesi kasassa. Teillähän on kemiat aiemmin kohdanneet ja kerrankos on vanha suola alkanut janottaa.

Exälläsi voi olla vaikkapa tilanne, että hänen edellinen parisuhteensa on päättynyt, sinä olet  tullut hänen mieleensä ja kokeilee nyt kepillä jäätä. 

Vierailija
34/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne on yrittäneet jallittaa takaisin.

Itsellä on joku kehen otan yhteyttä jos tarviin munaa ja egoboostia.

Ei nuo yleensä syvällisempiä meinaa eikä niitä oikeasti kiinnosta kuinka voit. Esittävät kiinnostunutta sen aikaa kun saavat mitä haluaa ja sit kadotaan taas.

Vierailija
35/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde päättynyt ja hakee nyt laastarisuhdetta. 

Laastaripanoa. 

Vierailija
36/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi asiallisesti ja rehellisesti vastata? Kertoisin myös puolisolle. Vehkeilyyn ei ole syytä.

Taitaa olla Ap:n vehkeet ja vehkeily naisella mielessä. 

Vierailija
37/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, eihän exä välttämättä tiedä, onko toinen parisuhteessa tällä hetkellä ja siksikin kyselee. Ehkä kyselee ystävänä. Vai eikö itseäsi kiinnosta yhtään, jos olet vuosia elänyt jonkun kanssa, mitä hänelle kuuluu? Voisit laittaa läheiseen siskoosi välit poikki ikuisiksi ajoiksi,enää pihaustakaan kuulematta?

Sisko on eri asia kuin entinen rakastettu. Varovainen pitää olla. Toki kuulumiset kertoisin ja kysyisinkin, mutta siihen se sitten saisi yhteydenpito päättyä. Toivottaisin vain hyvää jatkoa. 

Vierailija
38/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on että exän kanssa pitää välit olla 101% poikki? Minä ainakin olen hyvissä väleissä exieni kanssa, eikä meidän välillä ole koskaan ollut mitään sopimatonta kun olen ollut toisaalla parisuhteessa.

Osataan kyllä vaihtaa kuulumiset ja vaikka nähdäkin jos niikseen tulee, ilman taka-ajatuksia. M43

Pitääkin osata arvioida millä asialla exä on, kun yllättäen soittelee. Kuuleehan sen siinä puhuessa, millä sävyllä hän soittaa. 

Vierailija
39/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Meillä on käytäntö, että ennen nukkumaanmenoa tarkistamme toistemme puhelu, viesti, googlemapsin sijaintihistorian ja nettiselaimen selaushistorian. Tärkeää on myös sometilit katsoa, sieltä kaikki kirjoitetut kommentit, postaukset, seuraajat ja seurattavat.

Tämän jälkeen katsotaan yhdessä kaikki kuvakansiot molemmin puolin läpi, sisältäen roskakorin, äskettäin poistetut kuvat ja kaikki muut kansiot.

Kuvaselailun jälkeen siirrytään sovellushistoriaan, tsekataan ettei ole sopimattomia sovelluksia esim Tindereitä tms ilmestynyt.

Jos joku näistä historiatiedoista näyttää tyhjää, on aukottomasti pystyttävä todistamaan että miksi esim.et ole tänään puhunut yhtään puhelua tai ottanut yhtään kuvaa tai postannut mitään someen. Miksi?

Petiin menemme 18.30 ja hyvässä yhteist

Me puolestaan tykätään kytkeä toisemme valheenpaljastuskoneisiin ja kumpikin joutuu vuorollaan ristikuulusteluun, samalla toinen seuraa niitä käyriä. Jos tulee yhtään poikkeava käyrä, niin se on sähköshokin paikka. Ollaan oltu onnellisesti naimisissa nyt jo 20 vuotta. 

Vierailija
40/46 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi mitään exälle kenen kanssa en ole muuten tekemisissä. Vaimolle voi kertoa tai olla kertomatta, ei varsinaisesti mitään "velvollisuutta" ole kertoa jos et vastaa mitään.