Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies piilottelee?

Vierailija
06.11.2025 |

Mies alkanut yhtäkkiä hypätä autotallin varastossa milloin milläkin verukkeella. Esim eilen sanoi haen työtakin autotallista kun lähti reissuun. No tänään aamulla huomasin että työtakki oli varastossa eikä hän sitä ollut sieltä hakenut vaan jotain muuta. Lapsi on alkanut sanoa kun olen poissa, että isä on vain puhelimella. Pihalle mennessä ottaa autotallin avaimet aina mukaan ja kun kysyn mitä tekee avaimilla niin aina on joku tekosyy.ennen ei hypännyt näin autotallissa. Kesällä jäi kiinni että oli piilotellut jotain kirjaa autotallissa etten saa tietää. 

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi skitsoilet ja epäilet? Itsetunto-ongelmia?

Vierailija
22/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No melkoinen työ tutkia koko autotalli jos hän on voinut piilottaa sen mihin vain. Esim opiskelukirja löytyi erään kassin sivutaskusta, mikä ei ollut käytössä.

Tänään hän tulee reissusta ja oletan et jos hän otti jotain muuta tallista se löytyy autosta jos menen pihalle heti kun hän tulee ettei ehdi viedä talliin piiloon.

Ap

Ihan mielenkiinnosta, mikä/ minkä alan kirja oli kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen tilanne meillä on että mies haluaa tehdä mitä haluaa myös minun jaksamisen uhalla. Keskusteltiin opinnoista että ne kuormittaa minua niin hän alkoi salata opintoja ja väitti ettei suorita enää.

Ap

Vierailija
24/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäysvaimolle 4/5.

Vierailija
25/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellainen tilanne meillä on että mies haluaa tehdä mitä haluaa myös minun jaksamisen uhalla. Keskusteltiin opinnoista että ne kuormittaa minua niin hän alkoi salata opintoja ja väitti ettei suorita enää.

Ap

Voi nyt helvetti...Kannattaisiko istua pöydän ääreen ja sopia keskenään työjako. Mies selvästi aikoo opiskella joka tapauksessa, tavalla tai toisella.

Vierailija
26/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoilen ja epäilen koska hän on useasti valehdellut. Nyt olen alkanut epäillä onko hällä toinen?

Ap

Vierailija
27/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi lukee salaa, nyt on vakavan keskustelun paikka kirjallisuudesta. Ehkä jopa opiskelee salaa?

Oli saanut käsiin ennakkopainoksen Marinin satukirjasta,kukaan relevantti ihminen ei myönnä,että tälläistä lukee,siksi salailee.

Vierailija
28/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan oikeasti auttaa..

Ap

Vierailija
29/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. saa täältä varman tiedon.

Vierailija
31/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin asiallisia kommentteja kiitos!

Ap

Tyhmälle tyhmiä vastauksia.

Vierailija
32/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Tunge uppi hanuriisi.

Vierailija
33/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sedälläni oli aina autotallissa salapullo vodkaa jota kävi juomassa samalla kun värkkäsi tallissa jotain puutöitä...

Vierailija
34/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua AP voi kukaan auttaa. 

Vierailija
35/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuormittaa sinua - toisen opinnot?!

Eiköhän sen miehesi olisi parempi tosiaan dumpata sinut ja lähteä elämään elämäänsä, kuten haluaa. 

Pakkohan sinunkin on käsittää, että tulisi tuolla menolla olemaan aika pirun katkera sinua, jarrua, kohtaan. 

Vierailija
36/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan! 😁

Vierailija
37/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eiköhän sen miehesi olisi parempi tosiaan dumpata sinut ja lähteä elämään elämäänsä, kuten haluaa. 

Pakkohan sinunkin on käsittää, että tulisi tuolla menolla olemaan aika pirun katkera sinua, jarrua, kohtaan. 

Kuka hoitaa lapset ja kodin kun toinen istuu autotallissa lukemassa?

Ap, kysy suoraan siltä mieheltäsi mistä on kyse. Sano että olet huomannut hänen ravaavan alvariinsa autotallissa hassuilla tekosyillä, ja että hän on jo jäänyt kiinni valheesta. Kova kovaa vastaan. Tuossa voi olla takana ihan mitä vain; alkoholismia, salasuhde, mitä ikinä.. Sinulla on oikeus tietää.

Vierailija
38/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan! 😁

Sama😬

Vierailija
39/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että hän minulle kertoisi et joo salapuhelinta käyn sielä katsomassa. Olenko ihan kohtuuton jos tutkin auton tänään kun hän tulee työreissulta ja ennenkö ehtii talliin viedä mitään. Tietysti ensin kysyn mitä hän eilen haki tallista kun takki näytti olevan siellä. Sitten kysyn että voinko tutkia auton ja repun jos ei ole mitään salattavaa.

Ap

Vierailija
40/78 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka hoitaa lapset ja kodin kun toinen istuu autotallissa lukemassa?

Ap, kysy suoraan siltä mieheltäsi mistä on kyse. Sano että olet huomannut hänen ravaavan alvariinsa autotallissa hassuilla tekosyillä, ja että hän on jo jäänyt kiinni valhee

No höpöhöpö. Itse suoritin toisen akateemisen tutkinnon maisterivaihetta, kun lapset olivat 2 ja 3 vuotiaita ja olin puolittain työelämässä puolittain opintovapaalla. Mies oli samaan aikaan täyspäiväisesti töissä. 

Aikuiset ihmiset pystyvät sopimaan kyllä tuollaisista asioista. Se opiskelu vaatii aikaa, mutta esimerkiksi itse luin usein illalla lasten jo mentyä nukkumaan, tai vastaavasti viikonloppuisin kun miehellä oli aikaa katsoa lasten perään. Toki, se opiskeluaika kavensi omaa muuta vapaa-aikaani, mutta se oli valinta, minkä minä  tein itse. Samalla tavalla se valinta pitää sallia miehelle. 

Eihän ketään nyt voi herranjumala käskeä olemaan kehittämästä itseään, tai perehtymästä asioihin, mihin tuntee kiinnostusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi