Mitä mies piilottelee?
Mies alkanut yhtäkkiä hypätä autotallin varastossa milloin milläkin verukkeella. Esim eilen sanoi haen työtakin autotallista kun lähti reissuun. No tänään aamulla huomasin että työtakki oli varastossa eikä hän sitä ollut sieltä hakenut vaan jotain muuta. Lapsi on alkanut sanoa kun olen poissa, että isä on vain puhelimella. Pihalle mennessä ottaa autotallin avaimet aina mukaan ja kun kysyn mitä tekee avaimilla niin aina on joku tekosyy.ennen ei hypännyt näin autotallissa. Kesällä jäi kiinni että oli piilotellut jotain kirjaa autotallissa etten saa tietää.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
No melkoinen työ tutkia koko autotalli jos hän on voinut piilottaa sen mihin vain. Esim opiskelukirja löytyi erään kassin sivutaskusta, mikä ei ollut käytössä.
Tänään hän tulee reissusta ja oletan et jos hän otti jotain muuta tallista se löytyy autosta jos menen pihalle heti kun hän tulee ettei ehdi viedä talliin piiloon.
Ap
Ihan mielenkiinnosta, mikä/ minkä alan kirja oli kyseessä?
No sellainen tilanne meillä on että mies haluaa tehdä mitä haluaa myös minun jaksamisen uhalla. Keskusteltiin opinnoista että ne kuormittaa minua niin hän alkoi salata opintoja ja väitti ettei suorita enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No sellainen tilanne meillä on että mies haluaa tehdä mitä haluaa myös minun jaksamisen uhalla. Keskusteltiin opinnoista että ne kuormittaa minua niin hän alkoi salata opintoja ja väitti ettei suorita enää.
Ap
Voi nyt helvetti...Kannattaisiko istua pöydän ääreen ja sopia keskenään työjako. Mies selvästi aikoo opiskella joka tapauksessa, tavalla tai toisella.
Skitsoilen ja epäilen koska hän on useasti valehdellut. Nyt olen alkanut epäillä onko hällä toinen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selvästi lukee salaa, nyt on vakavan keskustelun paikka kirjallisuudesta. Ehkä jopa opiskelee salaa?
Oli saanut käsiin ennakkopainoksen Marinin satukirjasta,kukaan relevantti ihminen ei myönnä,että tälläistä lukee,siksi salailee.
Osaako kukaan oikeasti auttaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin asiallisia kommentteja kiitos!
Ap
Tyhmälle tyhmiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Up
Tunge uppi hanuriisi.
No sedälläni oli aina autotallissa salapullo vodkaa jota kävi juomassa samalla kun värkkäsi tallissa jotain puutöitä...
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuormittaa sinua - toisen opinnot?!
Eiköhän sen miehesi olisi parempi tosiaan dumpata sinut ja lähteä elämään elämäänsä, kuten haluaa.
Pakkohan sinunkin on käsittää, että tulisi tuolla menolla olemaan aika pirun katkera sinua, jarrua, kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eiköhän sen miehesi olisi parempi tosiaan dumpata sinut ja lähteä elämään elämäänsä, kuten haluaa.
Pakkohan sinunkin on käsittää, että tulisi tuolla menolla olemaan aika pirun katkera sinua, jarrua, kohtaan.
Kuka hoitaa lapset ja kodin kun toinen istuu autotallissa lukemassa?
Ap, kysy suoraan siltä mieheltäsi mistä on kyse. Sano että olet huomannut hänen ravaavan alvariinsa autotallissa hassuilla tekosyillä, ja että hän on jo jäänyt kiinni valheesta. Kova kovaa vastaan. Tuossa voi olla takana ihan mitä vain; alkoholismia, salasuhde, mitä ikinä.. Sinulla on oikeus tietää.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan! 😁
Sama😬
No en usko että hän minulle kertoisi et joo salapuhelinta käyn sielä katsomassa. Olenko ihan kohtuuton jos tutkin auton tänään kun hän tulee työreissulta ja ennenkö ehtii talliin viedä mitään. Tietysti ensin kysyn mitä hän eilen haki tallista kun takki näytti olevan siellä. Sitten kysyn että voinko tutkia auton ja repun jos ei ole mitään salattavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka hoitaa lapset ja kodin kun toinen istuu autotallissa lukemassa?
Ap, kysy suoraan siltä mieheltäsi mistä on kyse. Sano että olet huomannut hänen ravaavan alvariinsa autotallissa hassuilla tekosyillä, ja että hän on jo jäänyt kiinni valhee
No höpöhöpö. Itse suoritin toisen akateemisen tutkinnon maisterivaihetta, kun lapset olivat 2 ja 3 vuotiaita ja olin puolittain työelämässä puolittain opintovapaalla. Mies oli samaan aikaan täyspäiväisesti töissä.
Aikuiset ihmiset pystyvät sopimaan kyllä tuollaisista asioista. Se opiskelu vaatii aikaa, mutta esimerkiksi itse luin usein illalla lasten jo mentyä nukkumaan, tai vastaavasti viikonloppuisin kun miehellä oli aikaa katsoa lasten perään. Toki, se opiskeluaika kavensi omaa muuta vapaa-aikaani, mutta se oli valinta, minkä minä tein itse. Samalla tavalla se valinta pitää sallia miehelle.
Eihän ketään nyt voi herranjumala käskeä olemaan kehittämästä itseään, tai perehtymästä asioihin, mihin tuntee kiinnostusta.
Miksi skitsoilet ja epäilet? Itsetunto-ongelmia?