Mitä mies piilottelee?
Mies alkanut yhtäkkiä hypätä autotallin varastossa milloin milläkin verukkeella. Esim eilen sanoi haen työtakin autotallista kun lähti reissuun. No tänään aamulla huomasin että työtakki oli varastossa eikä hän sitä ollut sieltä hakenut vaan jotain muuta. Lapsi on alkanut sanoa kun olen poissa, että isä on vain puhelimella. Pihalle mennessä ottaa autotallin avaimet aina mukaan ja kun kysyn mitä tekee avaimilla niin aina on joku tekosyy.ennen ei hypännyt näin autotallissa. Kesällä jäi kiinni että oli piilotellut jotain kirjaa autotallissa etten saa tietää.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen tilanne meillä on että mies haluaa tehdä mitä haluaa myös minun jaksamisen uhalla. Keskusteltiin opinnoista että ne kuormittaa minua niin hän alkoi salata opintoja ja väitti ettei suorita enää.
Ap
Kuormittaa sinua - toisen opinnot?!
Eiköhän sen miehesi olisi parempi tosiaan dumpata sinut ja lähteä elämään elämäänsä, kuten haluaa.
Pakkohan sinunkin on käsittää, että tulisi tuolla menolla olemaan aika pirun katkera sinua, jarrua, kohtaan.
Kuka hoitaa lapset ja kodin kun toinen istuu autotallissa lukemassa?
Ap, kysy suoraan siltä mieheltäsi mistä on kyse. Sano että olet huomannut hänen ravaavan alvariinsa autotallissa hassuilla tek
Kyllä voi, kun on perheestä kyse. Te sovitte yhdessä että sinä teet vähän töitä ja opiskelet. Ap ei ole sopinut miehen kanssa yhtään mitään, ja ilmeisesti miehen opiskelun haittavaikutukset ovat menneisyydessä valuneet aapeen harteille.
Vierailija kirjoitti:
Skitsoilen ja epäilen koska hän on useasti valehdellut. Nyt olen alkanut epäillä onko hällä toinen?
Ap
Ai, siellä autotallissa!😉
Vierailija kirjoitti:
No en usko että hän minulle kertoisi et joo salapuhelinta käyn sielä katsomassa. Olenko ihan kohtuuton jos tutkin auton tänään kun hän tulee työreissulta ja ennenkö ehtii talliin viedä mitään. Tietysti ensin kysyn mitä hän eilen haki tallista kun takki näytti olevan siellä. Sitten kysyn että voinko tutkia auton ja repun jos ei ole mitään salattavaa.
Ap
Et kai ole kohtuuton, mutta itse lopettaisin suhteen jos siihen tulisi tarvetta vaatia toiselta tuollaisia tupatarkastuksia.
Mielestäni on aika paljonpuhuvaa, että mies suuttuu kun yrität keskustella aiheesta.
Mitä paljon puhuvaa et mies suuttuu?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No sellainen tilanne meillä on että mies haluaa tehdä mitä haluaa myös minun jaksamisen uhalla. Keskusteltiin opinnoista että ne kuormittaa minua niin hän alkoi salata opintoja ja väitti ettei suorita enää.
Ap
Kyllä on omapäinen mies 😁
Vierailija kirjoitti:
Ja nykyään kun lähtee lasten kanssa pihalle niin aina pitää lähteä pois kotipihasta. Joko metsään tai kävelylle tai toisaalle puistoon.
Olen alkanut miettiä onko hänellä autotallissa salapuhelin? Henk.koht puhelimen jättää monesti sisälle kun menee itse pihalle.
Ap
Ihan mahdollista, kokemusta on valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljon puhuvaa et mies suuttuu?
Ap
Miksi hän suuttuu eikä vastaa kysymyksiisi, kuten aikuinen ihminen jolla ei ole salattavaa?
Ehkä häntä turhauttaa kun en luota häneen tai sitten suuttuu kun pelkää jäävänsä kiinni. Puhuu kokoajan kuinka loukatulta tuntuu kun en luota. Toisaalta miten luottaa kun toinen valehtelee.
Ap
Tapaako se jotakuta muualla kuin kotona lasten kanssa tai puhuu sitten puhelimessa samalla. Minulla mies alkoi käydä kävelyllä yksin iltaisin. Syy selvisi myöhemmin.
Ei köy yksin missään. Lasten kanssa ulkoilee. Lapsi sanoo et iskä selaa puhelinta kokoajan. Työmatkoilla ja töissä köy. Ei ylitöitä. Työmatkoilla on missä pitääkin. Näen kun käynyt kaupassa sillä paikkakunnalla meillä yhteinen tili. Toki mistäs mä tiedän onko oikeasti töissä vai etänä jonkun muun luota ja kotona voi sit olla huolettomammin kun ei omaan henk koht puhelimeen tule viestejä vaan voi pihalla sit selailla rauhassa kun olen sisällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selvästi lukee salaa, nyt on vakavan keskustelun paikka kirjallisuudesta. Ehkä jopa opiskelee salaa?
On selvästi Kalle Päätalon Iijoki kirjasarja työnalla, onko sanonut sängyhommissa että pannaampa suoro hommiin, jos on niin selvä tapaus?
Vitsi tämä jäi nyt cliffhangeriin...
Mitä mies salaopiskelee?
Onko sillä vajassa puhelin, vodkapullo... vai peräti kaapattu liftari köysissä?
Miksi se katoilee metsään? Onko maastokätkön mahdollisuus pois suljettu? Kovaa huumekauppaa? Näen jo, miten Karhu ryhmittyy kauden päätösjakson loppuhuipennuksessa metsikön siimeksessä.
Vai meneekö mies vajaan tirauttamaan piilokyyneleen, kun ei pirttihirmun holhouksen alla uskalla.
Toivottavasti kauden 2.puolisko tuo valaistusta.
Ja jos lasten kanssa tapaisi muita naisia niin lapsi kyllä kertoisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No enpä tiedä. Itsellä faijan kanssa ollessa tavattiin tosi usein hänen työkaveriaan, joka oli meille tosi mukava. Antoi karkkia, jätskiä jne. sekä näkyi Filmnetistä piirrettyjä. Sillä välin faijan kanssa olivat "toimiston puolella" tekemässä töitä - ei saanut häiritä.
Meidän mielestä oli ihan normaalia, että faija teki duunia. Sitähän se johtajana teki aina. Mitä siitä mutsille raportoimaan. Mutsin mielestä oli mahtavaa, että faija otti meitäkin mukaan töihin välistä, eli oli oikein välittävä ja osallistuva isä.
Kunnes koko homma kusi silmille lopulta, luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No enpä tiedä. Itsellä faijan kanssa ollessa tavattiin tosi usein hänen työkaveriaan, joka oli meille tosi mukava. Antoi karkkia, jätskiä jne. sekä näkyi Filmnetistä piirrettyjä. Sillä välin faijan kanssa olivat "toimiston puolella" tekemässä töitä - ei saanut häiritä.
Meidän mielestä oli ihan normaalia, että faija teki duunia. Sitähän se johtajana teki aina. Mitä siitä mutsille raportoimaan. Mutsin mielestä oli mahtavaa, että faija otti meitäkin mukaan töihin välistä, eli oli oikein välittävä ja osallistuva isä.
Kunnes koko homma kusi silmille lopulta, luonnollisesti.
Näinpä. Miksi lapsi kehittelisi mitään kun aikuinenkaan ei välttämättä tajua.
No minun lapsi kertoo kaiken. Jos puistoon lähdetään ja sielä leikitäänkin jonkun uuden tädin kanssa. Tai kävelyllä oli mukana uusi täti.
Ap
Älä sotke lapsia tähän. Eivät ole vastuussa vanhempien ongelmista.
Mitä se siellä kännykällä puuhaa? Antaisitko se jotain vinkkiä mistä on kyse?
Kuullostaa siltä, että mies käy töissä ja haluaa jatko-opiskella. Sinä taas istut mökissä masentumassa ja stressaat, että mies nostaa kytkintä toisen naisen matkaan.
Et avannut taustoja, joten tähän loppupäätelmään tuosta tulee.