työnhaku ilmoitus
đ Etsimme etĂ€työntekijöitĂ€ työskentele missĂ€ ja milloin haluat!
Haluatko työn, joka mukautuu elÀmÀÀsi ei toisinpÀin? MeillÀ se on mahdollista. Tarjoamme tÀysin etÀnÀ tehtÀvÀÀ työtÀ, jossa sinÀ pÀÀtÀt työajoistasi. LisÀksi motivoivat bonukset tekevÀt työstÀsi entistÀ palkitsevampaa.
đ Haemme:
ItsenÀisiÀ, motivoituneita ja oma-aloitteisia henkilöitÀ, jotka viihtyvÀt etÀtyössÀ ja haluavat vaikuttaa omiin ansioihinsa.
đŒ Tarjoamme:
100 % etÀtyömahdollisuuden työskentele kotoa, mökiltÀ tai vaikka ulkomailta
TÀysin joustavat työajat sinÀ pÀÀtÀt, milloin työskentelet
Kilpailukykyisen palkkauksen ja tulospohjaiset bonukset
Modernit työkalut ja tuki etÀtyöhön
Mahdollisuuden kehittyÀ ja kasvaa osana dynaamista tiimiÀ
Odotamme sinulta:
HyviÀ viestintÀtaitoja
KykyÀ työskennellÀ itsenÀisesti ja tavoitteellisesti
Perustason IT-taitoja
Sitoutumista ja halua menestyÀ
đŻ TĂ€mĂ€ työ sopii erinomaisesti esimerkiksi opiskelijalle tai lisĂ€tuloja etsivĂ€lle.
đ© Kiinnostuitko? Laitathan viestiĂ€ jo tĂ€nÀÀn, vastailen myös mielellĂ€ni kaikkiin kysymyksiin mitĂ€ sinulla herÀÀ! minna.makila2@gmail.com
Kommentit (7)
Minua kiinnostaa, miksi otsikko on aloitettu pienellÀ alkukirjaimella ja miksi siinÀ on yhdyssanavirhe?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa, miksi otsikko on aloitettu pienellÀ alkukirjaimella ja miksi siinÀ on yhdyssanavirhe?
Ălykkyys ei ole OF-mallin vahvimpia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ălykkyys ei ole OF-mallin vahvimpia puolia.
KenenpÀ olisi?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan huomion herÀttÀminen
Onlyfans-bimbon puolesta chattaamista jotta saadaan rahat kynittyÀ epÀtoivorunkkareilta?