Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö täällä ole enää ollenkaan hauskoja provoja?

Vierailija
06.11.2025 |

Joskus olen nauranut palstan jutuille. Nyt katsoin viikonloppuna ja taas nyt. Ihan tylsää! Keksikää nyt joku hyväntuulinen trolliketjun alku!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuuliset trolliketjut poistuvat. 

Vierailija
2/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskuus on enimmäkseen kiellettyä netissä nykyään. Jos joku kirjoittaa jotain liian hauskaa, se yleensä poistetaan. Kaikki pitää olla faktaan perustuvaa ja tieteellistä nykyään, ja kaikki liian hauskat asiat luokitellaan disinformaatioksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat läskihuoritteluhaistakaavittu ketjuja, niin ne eivät ole hauskoja.

Vierailija
4/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderaattoreilla on tapana ryppyotsaisina poistaa trollialoitikset huolimatta siitä millaisiksi nokkeliksi taideteoksiksi ne jalostuvat vastausten kanssa. 

Sääli ja harmittavaa usein. Ei tietenkään koske kaikkia aloituksia, mutta välillä tuntuu ettei modeilla ole oikein suhteellisuudentajua tässä, eikä se oikein kannusta yrittämäänkään

Vierailija
5/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modeilla ei ole huumorintajua. Jos joku pöhköily lähtee lentoon, niin modea alkaa vtuttamaan ja se poistaa sen pikaisesti.

Vierailija
6/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat läskihuoritteluhaistakaavittu ketjuja, niin ne eivät ole hauskoja.

En todellakaan tarkoita. Ap

Vierailija
7/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voisit itse aloittaa.

Vierailija
8/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderaattoreilla on tapana ryppyotsaisina poistaa trollialoitikset huolimatta siitä millaisiksi nokkeliksi taideteoksiksi ne jalostuvat vastausten kanssa. 

Sääli ja harmittavaa usein. Ei tietenkään koske kaikkia aloituksia, mutta välillä tuntuu ettei modeilla ole oikein suhteellisuudentajua tässä, eikä se oikein kannusta yrittämäänkään

Juuri näin. Täällä oli aikoinaan todella hulvattomia ketjuja. Nykyään kaikki hassuttelu on kielletty vaikka se olisi ihan harmitonta. 

Vierailija
9/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihan itse.

Vierailija
10/11 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voisit itse aloittaa.