Mä en voi enää elää tän merkityksettömyyden ja yksinäisyyden kanssa.
Etäisiä ystäviä on aina ollut, mutta ei koskaan mitään siteitä mihinkään. En ole koskaan ollut tarpeeksi tärkeä mihinkään tai kenellekään. Olen vain irrallinen ihminen. Tää aikuisuus on ollut vasta helvettiä, varsinkin nämä viimeiset kymmenen vuotta.
Ei juhlia, ei tapahtumia, ei mitään iloja ja suruja mitä voi jakaa. Ei ketään kenen kanssa tekisi mitään.
Pelkkää yksinoloa. Se kuluttaa ja jäytää mua ytimeen asti. Monesti oon jostain löytäny jonkun kävelykaverin tai matka kaverin mut eihä sen kaa oo sidettä eikä korvaa pysyvää verkostoa.
Tää on vain pahentunut, koska en koskaan ikinä näe ihmisiä livenä, paitsi kaupan kassaa.
Kognitiiviset tasot ovat romahtaneet, eikä ole mitään syytä tehdä yhtään mitään, kun sosiaalinen puoli puuttuu kokonaan.
Kommentit (73)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nro 32: "Olen totaaliyksinäinen. En kaipaa ympärilleni ihmisiä, vaan yhden ystävän, mieluusti elämänkumppanin. Se "riittäisi" minulle sosiaalisuudeksi.
Toki voit suggeroida itsesi tilaan, että "yksinäinen on ihan ok olla", mutta se ei poista sitä, että läheinen ihmissuhde lajitoverin kamsa veisi elämän ihan eri tasolle. Ainainen yksinolo on kuin ikuinen stand by -tila: elämä ei koskaan puhkea kukkaan."
Tuo, että haluat vain yhden ihmissuhteen, voi olla monelle nk red flag. Tämä kun tarkoittaa, että sen yhden ainoan pitää sitten olla sulle kaikki ja täyttää sun koko ihmissuhdetyhjiösi. Se on aika raskas taakka kenelle tahansa. Paitsi jos löydät jonkun sellaisen, joka ei myöskään halua elämäänsä ketään muita ihmisiä kuin sinut. Monilla on kuitenkin perhettä, sukua, ystäviä ja kavereitakin eikä näistä haluta luopua, vaikka uusi ystävä tai parisuhde löytyisikin. Ihmissuhteille pitääa olla ai
Nyt puhut ihan höpöjä.
Monelle introvertille nimenomaan riittää se oma kumppani, oma perhe. Muu sosiaalisuus olisi liikaa, jos vielä käy töissäkin. Eikä se 'vain yksi ihminen 24h' tarkoita mitään riippana olemista. Ei, kumppanin ei tarvitse edes olla paikalla; riittää että tietää hänen olevan olemassa - ja olevan 'minun ihmiseni'.
Wtf naiset itkee yksinäisyyttä?🤣🤣🤣. Eikö teidän pitänyt olla onnellisia yksin?
Aloita Nofap, selaa red pill. Harjoita Mindfulness meditointii.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mitkä syyt ovat mielestäsi johtaneet siihen, että olet nyt tuossa tilanteessa?
Se kun oon ollut niinkin vähäteltävässä työssä kuin henkilökohtainen avustaja. Sit kaikenmaailman th:t hyppii silmille. Luulevat olevansa parempia ihmisiä.
Kyl hk-assarit tekee huomattavasti laaja-alaisempaa duunii kuitenkin.
Mut onhan ne parempia ihmisiä. Olisit sinäkin tehnyt elämälläsi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki koira ja puoliso. Kaksi merkityksellistä asiaa. Vietä aikaa luonnossa, ole osa sitä ja se on merkityksellistä. Ole aktiivinen kotona, siivoa itseäsi varten, laita hyvää ruokaa, se on merkityksellistä. Hymyile ihmisille ja juttele vaikka uimahallin saunassa, se on merkityksellistä monelle ihmiselle. Kosketa ja tule kosketetuksi, se on kaikille tarve ja merkityksellistä... Antaa hyvinvointia.
En ole ap, mutta samassa tilanteessa. Puolisoa en ole koskaan onnistunut hankkimaan, enää en ole vuosikausiin edes etsinyt. Ei ole rumana naisena helppoa puolison löytäminen.
Koiraa joskus harkitsin, mutta totesin että olen niin yksinäinen, etten voi ottaa koiraakaan. Koska kyllähän pitäisi olla edes joku hoitopaikka, jonne koiran saisi jos tulee töistä vaikka jotain pakollista menoa, tai jos vaikka joutuu sairaalaan. Mulla ei ole ketään turvaverkkoina.
Näin on!
Sit toisaalta yksinäisyyden takia niin elämä jää täysin elämättä ja jää kokemattomana.
Mä en oo ite koskaan elämässäni oikein nähnyt lemmikkejä, enkä lapsia, ei oo mistään kokemusta. Ne tulee yleensä vain ihmisuhteiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nro 32: "Olen totaaliyksinäinen. En kaipaa ympärilleni ihmisiä, vaan yhden ystävän, mieluusti elämänkumppanin. Se "riittäisi" minulle sosiaalisuudeksi.
Toki voit suggeroida itsesi tilaan, että "yksinäinen on ihan ok olla", mutta se ei poista sitä, että läheinen ihmissuhde lajitoverin kamsa veisi elämän ihan eri tasolle. Ainainen yksinolo on kuin ikuinen stand by -tila: elämä ei koskaan puhkea kukkaan."
Tuo, että haluat vain yhden ihmissuhteen, voi olla monelle nk red flag. Tämä kun tarkoittaa, että sen yhden ainoan pitää sitten olla sulle kaikki ja täyttää sun koko ihmissuhdetyhjiösi. Se on aika raskas taakka kenelle tahansa. Paitsi jos löydät jonkun sellaisen, joka ei myöskään halua elämäänsä ketään muita ihmisiä kuin sinut. Monilla on kuitenkin perhettä, sukua, ystäviä ja kavereitakin eikä näistä haluta luopua, vaikka uuserittäin introverttinä ja yksinäisenä ihmisenä tuo kumppani löytyminen ja saaminen vasta vaike tehtävä onkin... mahdottomuus jopa :/ ja pitäis varmaan oppia rakastamaan itseään inhon sijaan ekaksi joka sekin mahdotonta...
Vierailija kirjoitti:
Olisko sitten aika poistua tästä maailmasta? Köysi kaulaan ja viimeinen hyppy vapauteen.
Tuotahan naiset tarjoavat lääkkeeksi yksinäisille miehille, mutta tuskin niille omat lääkkeet maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole parisuhteessa?
miksi kysyt tyhmiä? Mitä jos kukaan mies ei on lämmenny muhun tarpeeksi?
Tää aiheuttaa niin syvää tuskaa kun helpotusta ei vaa tuu vaikka kuinka yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Inceli miehiä kehotetaan menemään hoitoon, totuttelemaan yksinoloon tai tekemään i.t.s.a.r.i, luulisi noitten keinojen toimivan naisillekin.
Mieluiten siis hyppääminen sillalta niin ei edes kuluta yhteiskunnan resursseja missään terapiassa tai laitoksessa.
Voimahalaus, Ap.
Muu
kuulostaisi vain
päälleliimatulta
feikkikorniudelta.
🙌 🙏
Yksin on parempi kuin huonossa seurassa. Seuraa saa halutessaan Tinderistä.
Inceli miehiä kehotetaan menemään hoitoon, totuttelemaan yksinoloon tai tekemään i.t.s.a.r.i, luulisi noitten keinojen toimivan naisillekin.