Miksi naisilla on niin paljon virheellisiä käsityksiä miehistä?
Kuten että etsimme jotain palvelijaa parisuhteeseen tai ajattelemme raiskauksia / väkivaltaa kun liikumme tuolla ulkona.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässähän näin on. Naiset hoitavat työelämässä v-mäisimmät työt pienellä palkalla ja kotona kotityöt jäävät useimmiten täysmääräisinä naisille. Väkivallan uhka ja seksuaalinen häirintä on jatkuvaa naisten elämässä.
Hitsaaminen on vittumaista, roskakuskin hommat, raksalla kylmässä kelissä. Kuka nämä yleensä tekee?
Et varmaankaan sinä, työtävieroksuva sohvien mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelua on tuijotus, äänensävy ja sanat. Liian lähelle tuleminen.
Joo ihmiset yleensä juttelee toisten kanssa paitsi autistisessa suomessa.
Muualla se juttelukin on jotenkin viatonta. Täällä keskustelut kääntyy usein vihamieliseksi tai tungetteleviksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mun nais tuttavista ei oo kokenu ahdisteluu🤔 et maihtaisko syy löytyy peilistä
Varmaan löytyy. Olin nuorempana hurjan nätti ja meikkasin vieläpä. Olin avoin.
Ei tarvita muita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmiset yleensä juttelee toisten kanssa paitsi autistisessa suomessa.
Niin juttelee. Kohteliaisuuden rajoissa. Missään muualla maailmassa en ole kohdannut yhtä tökeröä käytöstä.
Ilman omaa vihjettä saan tunkeilevaa käytöstä. Jos en anna vihjettä, en pidä miehestä. Tuliko selväksi! Vaikka olen autistinen. Osaan hymyillä ja muutun iloiseksi, jos on aihetta.
Inhoan sitä, että pitää alkaa ilkeäksi. Tyhmät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässähän näin on. Naiset hoitavat työelämässä v-mäisimmät työt pienellä palkalla ja kotona kotityöt jäävät useimmiten täysmääräisinä naisille. Väkivallan uhka ja seksuaalinen häirintä on jatkuvaa naisten elämässä.
Hitsaaminen on vittumaista, roskakuskin hommat, raksalla kylmässä kelissä. Kuka nämä yleensä tekee?
Päiväkodissa ei ole sen helpompaa. Vaihdat kakkavaippoja. Hirveä meteli ja stressi. Mitoitus on tapissa. Jos jotain tapahtuu, niin joudut vastuuseen. Vanhemmat nalkuttavat ja arvostelevat. Palkka on huono.
Itse kävelen jokapäivä erään päiväkodin ohi matkalla töihin ja kotiin niin ei voi kun hattua nostaa niille jotka sitä työtä jaksavat tehdä, sen verta kova huuto ja meteli sieltä kuuluu.
Parisuhde on seksipalvelusta. Vai voisitko olla parisuhteessa naisen kanssa, joka ei anna, tai jolta vaikka poistetaan kohtu sen vuoksi että sinä olet tuusannut sen pilalle myrkkyspermallasi? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tätä, että naisena rankkaa, miehenä helppoa?
Miesten "ahdistelu" on usein kontaktin ottamista. Miehet on pakotettuja siihen, jos aikoo naisen löytää elämäänsä. Ja monet tekee sitä hyvin avoimella haavilla, vähän kaikkia kokeillaan.
Naisilla ei ole mitään painetta löytää miestä. Voi hyvin odottaa prinssi Uljasta, joka tekee kaiken oikein, jopa sen ensi repliikin.
Se onkin hyvä kysymys, miksi naiset pärjää sinkkuina ja selibaatissa mutta mies epätoivoisesti tarvitsee elämäänsä naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mun nais tuttavista ei oo kokenu ahdisteluu🤔 et maihtaisko syy löytyy peilistä
Varmaan löytyy. Olin nuorempana hurjan nätti ja meikkasin vieläpä. Olin avoin.
Ei tarvita muita syitä.
Jep. Mä olen luonnostani hyväntuulinen ja hymyilevä, ihme kyllä edelleen. Valitettavasti se veti puoleensa kaikenlaisia väärintulkitsijoita, joista moni vielä loukkaantui ja alkoi sättiä, kun en ollutkaan kiinnostunut. Ongelma poistui kun aloin kulkee riittävän yrmeän näköisen miehen kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaankaan sinä, työtävieroksuva sohvien mies.
Orjuuden vieroksuminen on tervettä. Ilmeisesti sinä et ole terve.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on seksipalvelusta. Vai voisitko olla parisuhteessa naisen kanssa, joka ei anna, tai jolta vaikka poistetaan kohtu sen vuoksi että sinä olet tuusannut sen pilalle myrkkyspermallasi? Niinpä.
Et ole sinä paljon sen terveempi kuin ap:kaan.
Mutta ainakin minä vältän joutumasta parisuhteeseen ja tapailemasta miehiä, koska mulla on heistä ihan ikiomia erittäin huonoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan koska sulla ei ole yhtään naistuttavaa. Huom, yhdyssana.
Syy ei ole sen, jota ahdistellaan vaan sen, joka ahdistelee. Kuten murto ei ole kodinomistajan syy vaan murtautujan. MIes, miksi sinä et kykene loogiseen ajatteluun ollenkaan? Miksi sinulla heti menee tunteiluksi?
Miehenä en ajattele seksiä käytännössä ollenkaan. Huvittaa aina lukea väite, että se olisi mielessäni koko ajan.
Perustunee ihan naisten omiin kokemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne tekee koulutettu hitsari. Tyttäreni on sellainen. Itse olen ollut raksalla ja olin myös koko ok-talossa asumiseni ajan 12 vuotta talon paskasäiliövastaava ja jäteasioiden hoitaja. Kompostorinkin sain toimimaan talvipakkasilla omin pikku kätösin ja pullollisella omaa virtsaani.
Minulla on kokemusta naisten ja miesten töistä ja tottahan tuo on, että miehen työmäärä on pienempi ja helpompi. Myöskin ne työsuoritteet on lyhytkestoisempia ja toistuvat harvemmin. Ei tilastot töiden epätasaisesta jaosta tyhjästä tule, mutta oliko nyt taas niin, että sinä, looginen ja matemaatiisesti lahjakas älykäs mies, et osaa lukea tilastoja vaan mieluummin heittäydyt tunteelliseksi ja kuvittelet itsesi kaatosateeseen hitsaamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nykyisin jo naishitsareita. Nämäkin ammatit ovat melko hyvin palkattuja ja saa tehdä töitä itsenäisesti verrattuna johonkin sairaala-apulaiseen ja lähihoitajaan, joiden työ on henkisesti ja fyysisesti kuormittavaa ja lisäksi työssä joutuu tekemisiin ihmisten eritteiden kanssa.
Hitsaajan työ olikin niin kivaa ja innostavaa, että Katja innostui ja alkoi suorittaa erilaisia hitsauksen jatkokursseja. Lisäksi hän huomasi, että erilaiset tekniikat olivat hänelle helppoja.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010123736.html
Vierailija kirjoitti:
Sinun naistuttavat ilmeisti asuvat yksinään jossain korvessa metsän keskellä.
Varmaan samasta syystä kun miehillä on paljon virheellisiä käsityksiä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai alkamalla hitsariksi tai roskakuskiksi välttää väkivallan uhan ja seksuaalisen häirinnän? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit luvattoman koskemisen
Ei minulla tuollaisia ennakkokäsityksiä ole, vaikka isäni odottikin palvelua. Kumpikaan aviomiehistäni, ei ex eikä nykyinen, sitä tee. Molemmat ovat vastavuoroisia. Enkä ole ikinä tavannut väkivaltaista miestä.