Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä soittaa aina todella myöhään illalla tai yöllä

Vierailija
05.11.2025 |

Sitten kun soitan seuraavana päivänä takaisin, ei koskaan vastaa. Mitä tämä on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran viesteihinkään koskaan vastaa, niin lakkaa soittamasta takaisin, anna olla kunnes yhteydenpito on ehkä joskus taas luontevaa. 

Voi olla että hänellä on jokin hätänä öisin tai vaikka tosiaan kännipuhelu. Mutta kuulostaa siltä ettei sinusta oikein olisi apua, joten parempi ehkä vaan antaa olla. Ellei kyseessä ole läheinen, jolle todella haluat olla avuksi, siinä tapauksessa pommita ja jankuta kunnes vastaa jotain

Vierailija
22/24 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nais puolinen kaveri? Miehet soittelee öisin booty call soittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaako siis sinä illalla/yöllä? Teillä on eri rytmit.

En vastaa, kun nukun ja on puhelin äänettömällä. Siksi yritän soittaa itselleni sopivampaan aikaan, mutta en tavoita häntä.

No en kyllä soittaisi takaisin. Eiköhän soita itse, jos oli jotain tärkeää asiaa. Ette ilmeisesti ole kovin läheisiä kavereita, kun et syytä tiedä? 

Asutaan eri paikkakunnilla nykyään. Ennen oltiin läheisempiä. Mukava olisi kuulla joskus kuitenkin kuulumisia, mutta ihmettelen vain noita kellonaikoja. Ap.

Ihmettele hänelle, vaikka viestillä ens kerralla. Turha täällä

Olen joskus kysynytkin ja sanonut että olin nukkumassa, mutta ei ole reagoinut siihen mitenkään. Siksi kysyin täällä ja kiitos, sainkin ihan hyviä arvailuja vastauksiksi.

Hänellä on ollut kyllä elämässä vähän hankaluuksia ja ehkä tosiaan soitot johtuvat siitä. Mutta en ymmärrä miksi hän AINA soittaa niin outoon aikaan, vaikka varmasti jo tietää, että tuskin olen hereillä ja vastaan. Ap

Vierailija
24/24 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömt on huono trolli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän