Minkä ikäinen olit, kun tajusit näyttävästi vanhalta?
Tai jos ei vanhalta, niin milloin tajusit ettet näytä enää nuorelta? Itse olin 30, se iski kun salama kirkkaalta taivaalta.
Kommentit (21)
55 vuotias. Nelikymppisenä olin kauneimmillani.
Tänä vuonna, 45v. Oppilaiden kanssa tuli puhe ekasta tietokoneesta ja he kauhisteli kuinka muinainen olen. Jatkossa olen suuri muinainen.
57. Uusin passinikin, että tunnistaa kuvasta, naama oli muuttunut aika tavalla edellisestä passikuvasta. Järkyttävää.
Kun asiakaspalvelussa työssä ollessa asiakkaat alkoi teititellä
Olin vasta 27, kun huomasin, että suunympärysjuonteet alkoi syventyä.
Lähemmäksi 50v on alkanut ikä jo näkyä vähän kasvoista.
44v tajusin olevani aika elähtäneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
55 vuotias. Nelikymppisenä olin kauneimmillani.
Samoin 55 v, hamsterit ja naama valahtanut.
Ei liity ikään vaan kiloihin.
N50
41-vuotiaana. 3 lasta, naamasta näkyy. Muutoin olen aika lailla samankokoinen kuin esim 30-vuotiaana ennen lapsia. Elämänilo on osittain kadonnut, se muuten vanhentaa enemmän kuin rypyt.
30 vuotiaana, kun mieheni ihastui parikymppiseen blondiin. Luulin silloin, että sellaista tapahtuu vasta w0 vuotta myöhemmin. Nyt olen 68 vuotias, enkä mieti tuollaisia. Olen yhä saman miehen kanssa. Ihastuksia on tullut ja mennyt molemmille, mutta niistä on yli päästy.
Nyt 29-vuotiaana olen näyttänyt ihan todella riutuneelta. Esimerkiksi silmärypyt tuli jo muutama vuosi sitten, mutta nyt on jotenkin ihan harmaa ja elottoman näköinen.
54-vuotiaana. Yhtäkkiä huomasin, että en näytä enää koskaan hyvältä vaikka kuinka laittautuisin. Jotain suorastaan mummomaista on ilmestynyt peilikuvaan, eikä mikään maailman kosmetiikka pelasta tilannetta.
N.40 vuotiaana kun näin heijastuksen kaupan ikkunasta ja tajusin näyttäväni äidiltäni. Todellisuudessa kuitenkin siinä 53v iässä.
Minä 56v mies en näytä vieläkään vanhalta farkkutakissani ja raybaneissani.