Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun näen tiellä jonkun pörisevän neliputkisen Porschen, Mersun, BMW:n jne.

Vierailija
05.11.2025 |

Huudan perään että siinäs tuhlasitte rahanne, ei tässä maassa saa yli 120:ia ajaa.

Nauttikaa vaan niistä hevosvoimistanne. Ette te niillä mitään tee ilman että poliisi nappaa kiinni. Muussa tapauksessa joudutte ajamaan samaa possujunaa kuin ne sadan hevosvoiman pikkukipotkin.

Autoilijat ovat kyllä yksi vitsi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole varaa mihinkään urheilumallistoihin mutta mielumminhan sitä kiihdyttäisi kaistalta 80:iin tai sataseen 4 sekunnissa kuin 12:ssa. Tai voisi aina 100% varmuudella tehdä nopean ohituksen sen sijaan että ohitus on aina riskialtista.

Minulle riittää että autossa on renkaat ja se on katsastettu. Tarvitsen kulkevan sateensuojan joka vie työpaikalle ja sieltä pois.

Vierailija
2/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän veroja se 911:n tai m3:n ajaja on maksanut siitä koslastaan kuin sinä elinaikanasi mistään polkupyöristä tai muistakaan kulkupeleistäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin kylillä oli ennenmuinoin sellainen kylähullu joka huuteli ohiajaville autoille.

Vierailija
4/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin katkera ja kaunainen olet, että varmaan yksiputkinen pieni a-sarjan ekomersu on sallittua kunhan se menee nollasta sataan yli 13 sekunnissa.

Vierailija
5/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinä kohtaa kun nelostiellä tulee se ainoa ohituskohta niin sinä jäät sinne rekan perään nuhjaamaan kun minä olen jo ohittanut sen.

Vierailija
6/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin kylillä oli ennenmuinoin sellainen kylähullu joka huuteli ohiajaville autoille.

Simpsoneissa oli vielä parempi, old man yells at clouds

Vierailija
7/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enemmän veroja se 911:n tai m3:n ajaja on maksanut siitä koslastaan kuin sinä elinaikanasi mistään polkupyöristä tai muistakaan kulkupeleistäsi

Sekö on kaiken mitta? Verojen määrä? Silloinhan Woltin perustaja saa päättää kaikesta Suomessa.

Vierailija
8/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei voi arvoautoa pitää kun heti kateellinen kommunisti puhkoo renkaat!

Vierailija
9/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei voi arvoautoa pitää kun heti kateellinen kommunisti puhkoo renkaat!

Helsingissä asuvat voivat hankkia urheiluautoihinsa runflat-renkaat. Kelpaa ajella vaikka nisti puhkoisi niitä

Vierailija
10/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on kaiken mitta? Verojen määrä? Silloinhan Woltin perustaja saa päättää kaikesta Suomessa.

Yleensä niitä arvostetaan enemmän jotka tuovat yhteiseen pottiin enemmän hyvää.

-ohis

Vierailija
11/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin katkera ja kaunainen olet, että varmaan yksiputkinen pieni a-sarjan ekomersu on sallittua kunhan se menee nollasta sataan yli 13 sekunnissa.

Aikanaan ajettiin 200D mersullakin, jkv alle puoli minuuttia nollasta sataan ja kyllähän sen suoran piti olla aika pitkä ja näkyvyys hyvä, että yli 80km/h vauhdista rohkeni ohittamaan lähteä. Perille silläkin pääsi.

Vierailija
12/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole varaa mihinkään urheilumallistoihin mutta mielumminhan sitä kiihdyttäisi kaistalta 80:iin tai sataseen 4 sekunnissa kuin 12:ssa. Tai voisi aina 100% varmuudella tehdä nopean ohituksen sen sijaan että ohitus on aina riskialtista.

Minulle riittää että autossa on renkaat ja se on katsastettu. Tarvitsen kulkevan sateensuojan joka vie työpaikalle ja sieltä pois.

Jos pitää tehdä nopea ohitus tai riskialtis ohitus, on se virhe tehty jo aikaa sitten ennen ohitustilannetta.

Vierailija
13/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä asuvat voivat hankkia urheiluautoihinsa runflat-renkaat. Kelpaa ajella vaikka nisti puhkoisi niitä

Ei runflat rengas tarkoita sitä, että puhjenneena sillä voisi ajella ihan niinkuin ei mitään olisi sattunut.

Vierailija
14/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: No, siinä kohtaa kun nelostiellä tulee se ainoa ohituskohta niin sinä jäät sinne rekan perään nuhjaamaan kun minä olen jo ohittanut sen.

Huonosti on ihmisellä asiat, jos pitää olla joku AMG Mersu että pääsee rekasta ohi.

Vierailija
15/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan ajettiin 200D mersullakin, jkv alle puoli minuuttia nollasta sataan ja kyllähän sen suoran piti olla aika pitkä ja näkyvyys hyvä, että yli 80km/h vauhdista rohkeni ohittamaan lähteä. Perille silläkin pääsi.

Minulla oli joskus tuollainen Peugeot. Ei enää ikinä. Jokaikinen ramppi oli helvetillistä kuumotusta kun se pirun pikkupatonki ei ottanut tuulta alleen vaikka on talla pohjassa.

Vierailija
16/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: No, siinä kohtaa kun nelostiellä tulee se ainoa ohituskohta niin sinä jäät sinne rekan perään nuhjaamaan kun minä olen jo ohittanut sen.

Huonosti on ihmisellä asiat, jos pitää olla joku AMG Mersu että pääsee rekasta ohi.

Mutta helpommin sillä pääsee ohi kuin jollain pienellä ekolaatikolla. Eikä minulla ole varaa mihinkään AMG-mercedekseen, kunhan sanon että on niillä ihan arkiajossakin etunsa ilman että pitää mihinkään suljetuille radoiille lähteä driftailemaan.

Vierailija
17/17 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla vihervasuri joka sotkee talvellakin umpihangessa kierrätyskeskuksen jopolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan