Il: Näin Minja Koskelan Facebook-kuvaan kommentoineet reagoivat, kun toimittaja soitti heille
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc703625-6e06-4046-a4fe-d8c6bedcf164
Voi jösses mitä rimpuilua öyhöttäjiltä, kun pitää kantaa vastuuta. 😂
"Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?
No, joka asiasta. Voi sanoa näin.
Okei, minkä takia?
Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...
Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?
No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.
Pystyttekö vähän avaamaan lisää?
Joo...
Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan. "
Kommentit (498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minja provosoi aivan tietoisesti samoin kuin Fatim Diarra. Heidän tapansa kerjätä myötistä ja sääliä uhriutumis-miesvihafeminismilleen.
Uskooko joku tuohon teatteriin? Tottakai kourallinen sekoaa näistä ja saadaan taas sääliä kilpaa muutamaa eliitin vegaanista kerma -ahteria. Voi voi kyllä nyt taas niin sattuu!! Katsokaa näettekö!?
Silloin se olisi kannattanut ohittaa huomiotta.
Samalla tavalla kuin saksihupailukuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en mitenkään ole MK:n seuraaja niin en tiedä mistä kuvasta on kyse. Epäilen että siitä kuvasta joka lävähti silmiin Iltalehdessä. Siinä rouva kansanedustaja istui mustat housut yllään portaikossa jalat niin levällään kuin saada voi, toinen jalka oli monta porrasaskelmaa ylempänä. Katsahdin kaksi kertaa että näenkö oikein. Mikä oli pointti? Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Kansanedustajan yksi "vaatimus" on arvokas käytös, kuva ei edusta sitä. Mitä ihmettä tämänkin naisen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Kritiikki on täysin oikeutettua eikä yhtään typerämpää kuin kuvansa.
ÖYHÖYH! Riikan leikkuulauta kuvat oli sun mielestä vissiin arvokkaita?
Silloin se olisi kannattanut ohittaa huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajan yksi "vaatimus" on arvokas käytös, kuva ei edusta sitä. Mitä ihmettä tämänkin naisen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään
Kansanedustaja Mauri Peltokangas on nyt kolmesti menettänyt ajokorttinsa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Mitä ihmettä tämänkin miehen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään.
Jotenkin hupaisia nämä Koskelan ja Sannulin puolesta pöyristyjät, jotka itse suoltavat paljon pahempaa sontaa Purrasta ja muista oikeistopoliitikoista. Silloin ei kyllä ulvota naisvihasta, kun tuherretaan Purran tappograffiteja, tehtaillaan aiheettomia ilmoituksia ja viedään haistattelukyltti talon eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen trollitehtaan yksinäinen miesvauva aloitti itkunsa uudestaan. Yhyy! 😭
Jep. Juntti puolustelee muita juntteja. Sitä voisi kutsua jo superjuntiksi.
Tiedätkö, mikä ero on sun peräröörin pärinällä ja sun viesteillä?
Mitään eroa ei ole.
Ilmankos molemmat tuntuvat persuja kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut juntit vetoaa arvokkuuteen. Just joo.
Missäs oli pöyristyminen Riikan leikkuulautailulle, ja Riikan ja Juuson super hassulle kuvalle kun heiluivat huivit päässä? Nekö huokuu arvokkuutta, ja vielä ministerien arvokkuutta?
Onpas tutun kuulosta. Hetkinen. Sähä spämmäsit tota samaa eilen 10 sivua.
Mitäs tänään vassujen trollitehtaalle kuuluu Pietariin?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hupaisia nämä Koskelan ja Sannulin puolesta pöyristyjät, jotka itse suoltavat paljon pahempaa sontaa Purrasta ja muista oikeistopoliitikoista. Silloin ei kyllä ulvota naisvihasta, kun tuherretaan Purran tappograffiteja, tehtaillaan aiheettomia ilmoituksia ja viedään haistattelukyltti talon eteen.
Hienoo jankuttamista. Voihan sitä vihapuheen normalisointia noinkin harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään eroa ei ole.
Älä imartele itseäsi. Persuja ei sun transuilut kiinnosta, tyrkytä itseäsi vain leveälanteisille vassusoijapojille.
Vierailija kirjoitti:
En pysty ottamaan vakavasti vassujen itkuntuherrusta milloin mistäkin.
Mikään oikeasti huolestuttava ajan ilmiö ei saa noilta minkäänlaista huomiota, ainoa ulinan aihe on itseen kohdistuva sukupuolittunut kiusaaminen ja vähättely. Ja meidät tarvitaan voihkimaan ja pöyristelemään siihen ympärille ringiksi.
Siis voiko tuon etovamman itsekeskeisemmäksi poliitikko mennä?? Tuossa lajissa nämä tietyt vakiouhriutujat loistavat kuin tähti taivaalla. Viikoittain joku heistä hoveineen nostaa porun jonkun tai joidenkin huonosta käytöksestä, vääränlaisesta ajattelusta tai muutenvain vääränlaisesta olemisesta.
Miksi haluaisin äänestää tälläistä halveksijaa ja halveksintaan yllyttäjää yhtään mihinkään? Miksi naiset ruokkivat näin ilmiselvää patologiaa?
No niin. Ketjussa onkin kuultu jo keskenkasvuisten persutrollien argumentit:
- sossu
- kommari
- vihervassu
- kommaritransu
- tuki pummi
- marin
- vassu
- vassu sika
- loinen
- paskaloinen
- kela paskiainen
Toivottavasti pian pääsemme keskustelemaan itse aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä tuominnut Purraan kohdistuvan vihapuheen, tappograffitit, ilmoitusten masinoinnin, ulkonäön pilkkaamisen ja keskenmenoille onanoinnin?
Ihan tästä sivusta kysyn, että oliko sinulla mielipidettä itse ketjun aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään eroa ei ole.
Älä imartele itseäsi. Persuja ei sun transuilut kiinnosta, tyrkytä itseäsi vain leveälanteisille vassusoijapojille.
Persulla taas transuilut mielessä. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä tuominnut Purraan kohdistuvan vihapuheen, tappograffitit, ilmoitusten masinoinnin, ulkonäön pilkkaamisen ja keskenmenoille onanoinnin?
Sinänsä vallan lystikästä, että persut ovat täällä loukkaantumassa Purran puolesta, mutta jos persukansanedustajilta itseltään kysyy pitäisikö vihapuhe kriminalisoida, vastaus on: "ensin pitäisi määritellä mikä on vihapuhe".
Itse uskon että näiden repeatilla pyörivien hassunhauskojen "katsokaa nyt taas noita aivottoman oksettavia mustäänmitään tajuamattomia suomisikoja"- tempausten takana on juurikin vihapuhelakien promotointi. Siis niin että globovasemmiston (johon kuuluu myös kokoomus ja koko rimpsu ps ää lukuunottamatta koska valeoppositio) kritiikki tehtäisiin niin rangaistavaksi kuin vain kehdataan.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että näiden repeatilla pyörivien hassunhauskojen "katsokaa nyt taas noita aivottoman oksettavia mustäänmitään tajuamattomia suomisikoja"- tempausten takana on juurikin vihapuhelakien promotointi. Siis niin että globovasemmiston (johon kuuluu myös kokoomus ja koko rimpsu ps ää lukuunottamatta koska valeoppositio) kritiikki tehtäisiin niin rangaistavaksi kuin vain kehdataan.
Itse uskon että sinun pitäisi varata lääkäriaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis hyväksyt Purran jouk.komurhasuunnitelmat? Sinä siis hyväksyt Jussin raisk.austoiveet? Sinä siis hyväksyt Vornasen am.muskelut? Sinä siis hyväksyt Rydmanin groomaukset? Sinä siis hyväksyt Junnilan nasseilut? Sinä siis hyväksyt Niikon talouspetokset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis hyväksyt Purran jouk.komurhasuunnitelmat? Sinä siis hyväksyt Jussin raisk.austoiveet? Sinä siis hyväksyt Vornasen am
Millä tavoin sinä estät vanhentumista?
Hauskintahan tässä koko episodissa on, että nämä "peräkylän persut" seuraavat Minja Koskelaa somessa. Joku siinä vasemmistolaisessa naisessa selvästi kiihottaa.
Mahtaakohan ne se siellä Teboilin nurkkapöydässä tietää, että persu onkin oikeasti kaappivassari. Persun sanoja lainatakseni "kaappikommari".
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ketjussa onkin kuultu jo keskenkasvuisten persutrollien argumentit:
- sossu
- kommari
- vihervassu
- kommaritransu
- tuki pummi
- marin
- vassu
- vassu sika
- loinen
- paskaloinen
- kela paskiainenToivottavasti pian pääsemme keskustelemaan itse aiheesta.
Aika rinnasteinen persuhullujen "argumentteihin".
Persuhullu se jaksaa vetää yhden kommaritransun show'taan. Mitä sä oikein vedät, peukkua?