Lidlissä AirFryer 14,99 €
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen ihmisen taloudessa se voisi varmaan olla hyödyllinen laite tai jos ei ole liettä ja uunia. Kun pitää perheelle laittaa ruokaa, niin mielestäni kattila tai pata ja uuni on kätevämpi.
Onhan tuo vielä meidänkin keittiössä mutta oikeastaan joutaisi viedä kierrätykseen.
Tuo onkin ranuja, siipiä jne varten.
Kuka helvata viitsii imeskellä jotain siipiä?
Voi lapsrukka kun tietäisitkin mitä kaikkea aikuiset imeskelevät, kyllä hämmästyisit ja pöyristyisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni kovasti on suositellut Airfryerin hankintaa minullekin mutta en ole innostunut. Tasotilaa on tosi rajoitetusti niin vähenisi entisestään ja minä teen ruokani leivinuunissa/puuhellalla jossa tietenkin myös uuni, säsätän sähköä niiden avulla ja talo lämpiää kivasti samalla. Vaikea uskoa että fryerissa tulisi parempaa, nopeammin ehkä kyllä. Samoin mietityttää minuakin se puhdistaminen että onko kovin työllistävä laite kumminkin. Ja käryt.
Ei ole puhdistamista eikä käryä sen enempi kun sähköuunista, eikä kyllä tule sen parempaakaan. Nopeampi kyllä, teen laatikkoruokia tai kypsennän sen kehutun pienen lohipalan. Mahtuu yhden annos. Makkaraperunat vain ja ainoastaan rasvakeittimessä silloin harvoin kun teen.
Mulla paljon kalliimpi malli kun tuo Lidlin, maksoi Gigantissa 19,90€. (Ostin käteisellä)
Miten pieni se sinun fryeri oikein on, jos saat sillä laitettua vain yhden lohipalan? Mulla mahtui hyvin kahteen koriin tuo 600 g file paloina, eli perheenkin olisin saanut ruokittua. Nyt meillä oli kaksi aikuista syömässä, yksi pala jätettiin myöhäiseksi iltapalaksi.
Jossakin majoituspaikassa oli tuo vempele - ja ihania pehmeitä perunasiivuja tuli - eikä tarvinut rasvaa. Päälle voit sitten ripotella jotain ,jos tarvit. Jäin kaipaamaan tuota vempelettä, mutta riittääköhän tuo halpa Lidl versio??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa liian pientä. 6,4L on just sopiva 1-2 hengelle.
Meillä kaksikorinen, korit noin 5 l ja 3 l. Kirjolohifile oli 600 g, isompaan koriin laitoin kolme palaa ja pienempään kaksi. Hiton hyvä tulos ja valmistuivat samanaikaisesti. Isommassa voi esim. tehdä pääruoan ja pienemmässä lisäkkeen valmistumaan samanaikaisesti.
Mikä lämpötila ja aika? Kysyn, kun olen kyllä saanut (kirjo)lohifileet airfryerissa kypsiksi, mutta ei ole tullut juurikaan paistopintaa. Toisaalta ei saisi sisältäkään olla kuin juuri ja juuri kypsä, joku kokki jätti sisältä roseeksi.
180 astetta ja 15 minuuttia ja ihan hyvä paistopinta tuli. Ainakin savupussissa tehdystä kirjolohifileestä tulee herkullisen näköistä, kun pinnan voitelee hunajalla, eli saattaisi toimia myös fryerissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jossakin majoituspaikassa oli tuo vempele - ja ihania pehmeitä perunasiivuja tuli - eikä tarvinut rasvaa. Päälle voit sitten ripotella jotain ,jos tarvit. Jäin kaipaamaan tuota vempelettä, mutta riittääköhän tuo halpa Lidl versio??
Torissa on myynnissä vähän käytettyjä laadukkaita Phillipsin airfryereita alkaen 40e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni kovasti on suositellut Airfryerin hankintaa minullekin mutta en ole innostunut. Tasotilaa on tosi rajoitetusti niin vähenisi entisestään ja minä teen ruokani leivinuunissa/puuhellalla jossa tietenkin myös uuni, säsätän sähköä niiden avulla ja talo lämpiää kivasti samalla. Vaikea uskoa että fryerissa tulisi parempaa, nopeammin ehkä kyllä. Samoin mietityttää minuakin se puhdistaminen että onko kovin työllistävä laite kumminkin. Ja käryt.
Ei ole puhdistamista eikä käryä sen enempi kun sähköuunista, eikä kyllä tule sen parempaakaan. Nopeampi kyllä, teen laatikkoruokia tai kypsennän sen kehutun pienen lohipalan. Mahtuu yhden annos. Makkaraperunat vain ja ainoastaan rasvakeittimessä silloin harvoin kun teen.
Mulla paljon kalliimpi malli kun tuo Lidlin, maksoi Gigantissa 19,90
"Miten pieni se sinun fryeri oikein on, jos saat sillä laitettua vain yhden lohipalan? Mulla mahtui hyvin kahteen koriin tuo 600 g file paloina, eli perheenkin olisin saanut ruokittua. Nyt meillä oli kaksi aikuista syömässä, yksi pala jätettiin myöhäiseksi iltapalaksi"
Olisko reilu 10cmx10cm kun en isompaa tarvitse. Mulla kyllä leivinuuniin mahtuu hyvinkin kahdeksan ruisleipää tai kalakukkoa kerralla paistumaan ja sähköuunikin normaalin kokoinen. Kylmäsavukaappiin mahtuu helposti 5kg lohifileitä savustumaan ja lämminsavu pönttöön 4kpl kilon lohifilettä. En nyt vaan tuon isompaa fryeriä pöydälle tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen ihmisen taloudessa se voisi varmaan olla hyödyllinen laite tai jos ei ole liettä ja uunia. Kun pitää perheelle laittaa ruokaa, niin mielestäni kattila tai pata ja uuni on kätevämpi.
Onhan tuo vielä meidänkin keittiössä mutta oikeastaan joutaisi viedä kierrätykseen.
Tuo onkin ranuja, siipiä jne varten.
Kuka helvata viitsii imeskellä jotain siipiä?
Voi lapsrukka kun tietäisitkin mitä kaikkea aikuiset imeskelevät, kyllä hämmästyisit ja pöyristyisit.
Siis tuollainen on lapsen seksuaalista ahdistelua. Kun on ilmiselvästi vieraasta lapsesta kyse niin ei kajota seksiin liittyvään.