Noloimmat joululahjat kumppanilta, kun on seurustelu vasta alkuvaiheessa
Eka vuosi (oli oltu yhdessä lähes vuosi). Mies unohti (???) Olisi voinut edes viinipullon ostaa....
Toinen vuosi. Äitinsä Vanhoista naistenlehdistä irrotettuja näyterasvoja, värivoiteita ja shamppoita. Kuulemma tiesi, että tykkäisin...
Kolmas vuosi. Aku Ankan 3kk tarjouslehdet (Hän piti kylkiäisenä saadun tilaajalahjana ja antoi sen kulemma lapsilleen) Sain Aku Ankasta myyntisoittoja vielä 2v päästäkin. Lopulta uskoivat, että lähes 50 vuotias lapseton, ei sitä enää tilaa.
4 vuosi. Sanoin, että nyt ei sitten osteta mitään.
Sittemmin tuli ero, koska mies ei ollut mikään napakymppi muutenkaan.
Kommentit (23)
Pitkäaikaisen (yli 10v yhdessä) tyttöystävän kanssa (hänen aloitteestaan) sovittiin hyvissä ajoin ettei osteta mitään lahjoja.
Hän oli kuitenkin ostanut vaikka mitä, lahjakassi täynnä kaikenlaista.
Minä en ostanut yhtään mitään.
Riitahan siitä tuli ja minun vika. M43
Oli nuorempana vähän punkkari ja yks iskelmäjätkä halus mut tyttökaverikseen. No mä tosiaan kuljin tukka pystyssä ja aika selväksi tein, että en osaa käyttää mitään koruja mitkä ei ole kiinni ihossa enkä muutenkaan pidä lässyttksistä tai ihan perinteisin mimmi ollut. Se kävi kuitenkin ostamassa jonkun sydän kaulakorun, minkä tosiaan räpläsin rikki melkein heti ja se suuttui.
Menimme aattona käymään miesystävän vanhemmila, sinne tuli myös hänen veljebsä ja siskonsa perheineen.
Hän luetteli kaikki nimet ja sanoi jokaiselle pitää olla lahja. Vastasin no sinä varmaan hommaat kaikille, enhän mä ole ikinä edes nähnyt näitä. Pari krt muistuttele kaikille lahjat ja kerran vihaisena sanoin mitä mulle tätä selität, olin vielä opiskelija silloin.
Aattona löhdettiin ajamaan. Vein tuliaiseksi ison kasan lusikkaleipiä, niitä oli monta pellillistä paistettu ja miesystävälle villapaidan. Syötiin ja oli lahjojen jakamisen vuoro. Poikaystävä siinä sanoi no missä on sun hankkimat lahjat kaikille.
Hän ei itse antanut mitään kenellekään, vaan ulkoisti tämän minulle. Erikseen sanoi lapsille Aleksi sedällä ei ole sulle mitään, kun Tiina täti ei muistsnut.
Eikä siinä kaikki. Hänellä ei ollut minulle mitään, koska hänhän antoi minulle valmiin joulun, vanhemmillaan.
Lahjat olivat jaettu ja en saanut yhtään lahjaa. Joku lapsista kysyi missä on sun lahjat, miesystävä nauroi ja sanoi mä oon ollut niin ilkeä, en saanut siksi mitään. Aloin itkemään muiden edessä.
Lähdettiin siitä ajamaan, matka oli n 50 km. Mies siinä haukkui ei ole ikinä hävennyt, mä en hoitanut yhtä pientä juttua, n 10 lahjat ja maksamiset.
Heitti sentään kotiin ja sanoi saan maksaa bensat.
Onneksi oli varasuunnitelma B. Lapsuuden ystävä tuli jonain päivänä Suomeen ja pääsin hänen kyydissä loppuvuodeksi vanhempieni luo.
Mies sitten laittoi seuraavan kerrsn viestiä uuden vuoden aattona, ilmoitti polttoaineen summan ja tilinron. Hänen kotteronsa vei vähän polttoainetta, oli laskenut ajaa 10 x matkan. Sen verran aattona olin maistissa, laitoin laskelman mitä auto vie, mikä on polttoaineen hinta / kahdella. Vastasi autokin kuluu.
Olin uuden vuoden pippaloissa ja olin pussaillut jonkun kanssa ja ystäväni nappasi kuvan.
Sen laitoin fb hen ja se oli siinä.
Tapahtui n 15 v sitten. Ehkä 5 v sitten meidän yhteinen ystävä kysyi asiasta, mitä tapahtui, kun minusta kerrottiin tulin ilman lahjoja, vaikka olin luvannut hoitaa ne.
Vastasin vaan oikeestiko luulet opiskelijalla on varaa ostella iso kasa lahjoja