Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun koko elämä oikeasti tuhoutui tänä vuonna

Vierailija
04.11.2025 |

Olen sinänsä jo päässyt pahimman yli, mutta onneksi en tiennyt etukäteen tällaisen epäonnen olevan edes realistista. Jäin työttömäksi samaan aikaan kun tulin raskaaksi. Mies jätti koska ei kuulemma jaksanut olla tukenani. Tein abortin. Ero ja abortti saivat aikaan itsetuhoisuutta ja jouduin psykiatriselle osastolle. Lapsi otettiin huostaan osastolle joutumisen vuoksi ja eksä vei yhteisen koirankin itselleen. Tuli monen sadan euron mätkyt. Paras ystävä ja sisko katkaisivat välit kun eivät jaksaneet olla tukena. Nyt syksyllä olen ollut paljon sairaalassa kun fyysinen terveys on alkanut oireilla. 

Eniten olen yllättynyt siitä että olen selvinnyt tästä. Ja kyllä, jokainen näistä on tapahtunut vuoden 2025 aikana <3 Elämä on ollut jo aiemminkin vähän vaikeaa, mutta koskaan ei ole ollut kyllä näin paskaa ajanjaksoa. 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä tuhoudu jos joutuu työttömäksi ja mies jättää. Elämä jatkuu, naiset on vaan heikko luonteisia etteivät kestä edes pientä vastoinkäymistä.  Naiset ei osaa valita sitä kunnon miestä joka haluaa perheen joten sen takia teidät jätetään. Otatte sen komeimman miehen joka kehuu teitä ja sanoo heti kolmen tunnin tuntemisen jälkeen että haluaa elää elämän kanssanne ja te naiset uskotte ja teette sitten lapsen sen kanssa.

Vierailija
22/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Elämä on helvetin epäreilua.

Kiitos. En odottanut saavani yhtään tällaista kommenttia osakseni. Oli pakko vain saada kaikki tämä kerrottua jollekin, edes anonyyminä. 

Nyt o hyvä mieli sit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole tyypillinen yh-tarina?

Vierailija
24/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sitkeä. Ei voi jäädä maahan makaamaan.

Isäni kuoli marraskuussa vuonna 2022, poikani toukokuussa 2023, erosimme kolme kuukautta poikamme kuoleman jälkeen.

Johtu exmieheni pettämisestä, mikä selvisi mulle poikamme kuoleman aikoihin. Ja kyseessä ei ollut ainoastaan yksi nainen.

Ja olen hengissä vaikka elämä on välillä tuntunut helvetiltä.

Otan osaa 😓. En tiedä miten oman lapsen kuolemasta voisi selviytyä. Omakin lapsi joutui onnettomuuden seurauksena teholle ja oli sentin päässä kuolemasta, näin lääkäri selitti. Onneksi selviytyi kuitenkin. Tämä tapahtui samaan aikaan kun oli muutenkin vaikeaa.

Vierailija
25/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Elämä on helvetin epäreilua.

Paska äijä sulla oli.

Vierailija
26/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli oli.

Luuletko, ettei tuollaista voi tapahtua? 

Tietäisitpä MUN elämästä! 

Vois vahvempiakin hirvittää. Enkä kehu, vaan kerron, että elämä on yhtä ahdistusta ja sen liitännäisiä 24/7.

Autistinainen

Vierailija
27/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä tuhoudu jos joutuu työttömäksi ja mies jättää. Elämä jatkuu, naiset on vaan heikko luonteisia etteivät kestä edes pientä vastoinkäymistä.  Naiset ei osaa valita sitä kunnon miestä joka haluaa perheen joten sen takia teidät jätetään. Otatte sen komeimman miehen joka kehuu teitä ja sanoo heti kolmen tunnin tuntemisen jälkeen että haluaa elää elämän kanssanne ja te naiset uskotte ja teette sitten lapsen sen kanssa.

Kunnon miehiä on yllättävän vähän, häntäheikkejä ja kusipäitä kasapäin.

-Montaa parisuhdetta läheltä seurannut

Vierailija
28/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sussa ei tietenkään mitään vikaa🤔

Varmasti myös minun käytökseni vaikutti esimerkiksi suhteen päättymiseen. Olimme yhdessä pitkään ja olin jatkuvasti epävarma itsestäni sekä toisen rakkaudesta minua kohtaan, ja jatkuva varmistelu sekä hyväksynnän haku kuormitti eksääni. Hänelläkin oli myös omia ongelmia, jotka vaikuttivat jaksamiseen. Paras ystäväni joutui myös sietämään ihan todella paljon minulta ja itsetuhoiset puheet olivat varmasti viimeinen niitti, joiden vuoksi hän päätti vetäytyä. 

Mätkyt myös käsittääkseni tulevat koska olen itse jotenkin kussut verojen maksamisen? 

En halua syyllistää, mutta oletko sitä sorttia joka vain ottaa, muttei osaa antaa mitään takaisin. Se syö loppuun kaikkien energian ympäriltä, ei kukaan jaksa tukea jos mitään koskaan muutu ja ei saa itse muuta kuin ymmärtää.

Vierailija
29/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miehiä on yllättävän vähän, häntäheikkejä ja kusipäitä kasapäin.

-Montaa parisuhdetta läheltä seurannut

Tämä! Voi voi kuinka ne "uskollisimmatkin" ja fiksun  oloisekin olisivat valmiita pettämään tilaisuuden tullen. Vaimoa ei tietenkään jätetä se on selvää, mutta vierqsa ollaan kuitenkin valmiita maistamaan. 

Vierailija
30/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä teollisuuden. Ilmenee tuosta verojen maksusta. Jokainen tietää että palkanmaksaja pidättää verotiedot.

Vierailija
31/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet vetää voiton alussa, muttei sitten pitkässä juoksussa.

Vierailija
32/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mitään verrattuna kilttien miesten yksinäiseen elämään. Monet olleet yksin ilman kumppania tai muuta tukea 20 vuotta tai kauemmin.

No, empaattinen et ole ainakaan, ja ymmärrän miksi olet yksin. Olet ääliö pahimmasta päästä. 

Vierailija
33/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta. Olen niin pahoillani puolestasi.

Vierailija
34/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tänne kirjoita mitään, saat vaan paskemman olon kun täällä on internetin alin saasta. Redditissä saa enemmän tukea jos haluaa avautua.

Mutta jaksamista, kaikki vielä järjestyy!!

Vierailija
35/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki uusi äijä ja ime munaa.

Päinvastoin. Ilman miestä elämä on potenssiin sata onnellisempaa. 

Vierailija
36/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mitään verrattuna kilttien miesten yksinäiseen elämään. Monet olleet yksin ilman kumppania tai muuta tukea 20 vuotta tai kauemmin.

Niin  onhan tuo yksinäisyys ihan luonnonvoima eikä mitenkään omasta käytöksestäsi johtuvaa 😂

Haista paska.

Ap, tsemppiä. Olipa kamalaa. Nyt nuppi kuntoon että saat lapsen kotiin. Exäsi joutaa kuolla pois. Millä oikeudella hän koirankin vei? Jos sulla on paperit siitä ja olet maksanut eläinlääkärit, hae koira takaisin koska se on sinun. Poliisin avulla tarvittaessa.   

Vierailija
37/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheeta. Olen niin pahoillani puolestasi.

Tunnetteko toisenne? 

Vierailija
38/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinko sulle kävi? Vai mistä miesten satukirjasta luit?

No, ihan kiva toisaalta  jos pillulla, sen antamattomuudella  voi tappaa miehen epätoivoon.  

Ap:lle kävi kyllä paljon pahemoaa kuin sulle, k y r p ä.

Vierailija
39/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin vakavalta.

Vierailija
40/56 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit abortin mutta lapsi otettiin huostaan? Miten se on mahdollista?