Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monetkin naiset kokeilleet tuplapenetraatiota?

Vierailija
04.11.2025 |

Aika hurjaa jos näin on

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin kyllä rouvalle ovea jos tuollaista alkaisi kyselemään 

M43

Vierailija
2/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa avata kokemuksiaan, niin varmaan ihmisiä kiinnostaisi!

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä.

-Mauri

Vierailija
4/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kysely kun ei voi raksia montaa kohtaa.

Vierailija
5/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on niin valtavirtaa nykypimujen keskuudessa

Vierailija
6/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä ole oikeasti kiinnostunut kokemaan.

Fantasiatasolla joskus kiinnostava, mutta oikeassa elämässä en halua anaalia, pillun puolelle ei todellakaan mulla mahdu kahta penistä tai penis + lelu, eikä mies kiihotu tällaisista, mikä mulle ihan hyvä. 

Vierailija
7/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisin kyllä rouvalle ovea jos tuollaista alkaisi kyselemään 

M43

Takaovea?

Vierailija
8/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut dildoa ja kalua pilluun yhtäaikaa ja ihmettilin että miltä miehestä tuntuu, oli kuitenkin ok ja itseppä asiaa ehdotti. Tuntuu hyvältä kun pillu täynnä kalua ja kiihottaa. Samoin olen saanut DP joko dildo tai kalu pillussa ja toinen pepussa. Kokeiltu myös kahdella dildollakin. Kiihottaa ajatuksena että saa kahta kalua mutta in real life en haluaisi jakaa itseäni kenenkään kanssa. Joskus kiihottaa kalun imeminen ja samalla saa dildolla ratsastaa. Tupla pano kait osin sekin on. 

Vierailija
9/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jotkut naiset tahtovat tuolla tavalla alentaa itsensä? 

Vierailija
10/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nautin kyllä kovasti tilanteesta kun kaksi nuorempaa miestä oli yhtä aikaa pillussani ja pepussani. Eihän siinä voinut loppua kohden kuin vinkua kun pojilla meni tahti aika lujaksi... 

Olihan se melkoista menoa kun näin kypsenpänä 40+ naisena pääsi tuollaisista kyydeistä nauttimaan. Tuntuivat pitävän kun oli isot mammatissit joita imeä ja ahnaat reiät joihin laueta. 

Vierailija
11/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi kyllä kuin ihmetellä tätä nykyajan rappiota. Niinhän ne tosin olivat roomankin loppuaikoina orgiat ja kaikenlainen pervoilu muodissa. 

M51

Vierailija
12/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v nainen, harrastan seksiä kahden miehen kanssa yhtäaikaa, toinen työntelee kullia sisään hiljakseen ja toinen nuolee klittaani, saan aivan taivaallisen orgasmin, sen jälkeen saavat naida  minua niin pitkään kuin haluavat, todella ihanaa seksiä, suosittelen toisillekin

Vierailija
13/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluilla itseni ja naispuolisen kumppanini kanssa. Ihanaa tuntea olevan ihan täynnä ja orgasmi on raju! Tekijän täytyy osata lämmitellä tarpeeksi hyvin ennen tämmöisiä leikkejä. Ja muutenkin olla järkevä liikkeissään. Perseeseen ei voi panna hullupäisenä, mutta pillun puolelle voi paremmin. Klitta tarvii myös kiihotusta. Teen sen itse, tai jos välineurheilu sujuu niin kumppani.

Pilluun ei mene kahta dildoa, mutta rajoissa senkin venyttely on oikein jees. 

Ja kuten jo varmaan arvaatte, en miesten kanssa ole kokeillut, enkä todennäköisesti tule kokemaankaan mitään vastaavaa. Ajatuksena toki kiihottava.

N36

Vierailija
14/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan kun silloinhan pettäisit lesbokumppaniasi!! 

Vierailija
15/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän ja yhteisen tuttavan kanssa koitettiin, mutta ei onnistunut.Jos toinen oli pillussa, toinen ei saanut työnnettyä pyllyyn.Jos toinen oli pyllyssä, toinen ei mahtunut pilluun. Asentojakin vaihdeltiin mutta ei saatu kulleja sopimaan yhtäaikaa sisään. Ihan normaalinkokoiset kalut molemmilla. Harmitti kyllä kaikkia kolmea tämä.

Vierailija
16/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et varmaan kun silloinhan pettäisit lesbokumppaniasi!! 

No siis asioita voi tehdä pettämättäkin. Kuten yhdessä sovittuna, tai jos joskus ero tulee ja sen jälkeen yms. Mutta en siis ole miehiin päin, niin tuskin siksi näin tapahtuisi. 

N36 

Vierailija
17/17 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän ja yhteisen tuttavan kanssa koitettiin, mutta ei onnistunut.Jos toinen oli pillussa, toinen ei saanut työnnettyä pyllyyn.Jos toinen oli pyllyssä, toinen ei mahtunut pilluun. Asentojakin vaihdeltiin mutta ei saatu kulleja sopimaan yhtäaikaa sisään. Ihan normaalinkokoiset kalut molemmilla. Harmitti kyllä kaikkia kolmea tämä.

Kerro, kokeilitteko sovittaa siitintä ollenkaan miesten anuksiin?