Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dom mies tarjolla

Vierailija
04.11.2025 |

Sub nainen kirjoittele kanssani.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voin kertoa kokemuksia dom-miehistä! 

Yksi joka sanoi olevansa tarvittaessa hyvinkin jämäkkä dom, olikin switch joka huijasi ja nautti ehdottomasti ja koko ajan vain enemmän alistumisesta, muttei kehdannut sanoa sitä.

Yksi oli eri deittisivustoilla samalla naamallaan yhdessä domina ja yhdessä subina, kummassakaan ei kirjoittanut että on myös toista. 

Yksi suuteli hellästi ja kutsui luokseen ja sitten raiskasi takaapäin käsistä kiinni pitäen ja aamulla tarjosi kahvit.

Yksi lähti saattamaan baarista ja katusyvennyksessä kuristi niin että meinasi taju lähteä ja lähti sitten hymyillen lempeästi menemään.

Yksi halusi treffata romanttisesti joen rannassa ja seuraava viesti olikin linkki kokolateksiasuun ja gagiin, jotka halusi hankkia saman tien. Ihmetteli kovasti, mikseivät naiset olleet koskaan ekan session jälkeen tulleet takaisin. 

Yksi oli hyvä komentamaan, jopa niin että rooli ei mennyt pois päältä ja muuttui painostamiseksi joka ei lakannutkaan.

Koko täm dom-homman ongelma on, että se on kiihottavaa vaan jos molemmat saa leikkiä jotain fantasiaa ja sen ongelma taas on se, että se jos ei tunneta kunnolla se fantasia ja domiroolin esittäminen maskeeraa ihmisen oikean luonteen. Ja jos se ei ole oma pitkäaikainen puoliso, sieltä alta voi paljastua mitä vaan ja hyvinkin nopeasti. Ja usein liian myöhään. 

Vierailija
22/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitunni päästä täällä tti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että käsket mua.

Kerro itsestäsi.

29 v, 64kg 170cm, kiihotun alistumisesta.

Onko sulla kik? Jos ei, niin lataa.

Ap

Onnistuuko?

Ap

Onnistuu, mutta nyt olen vielä töissä.

Tunnin päästä täällä, sitten saat mitä haluat ja ansaitset, kun ollaan selvitty kik tunnukset.

Ap

Oletko paik

Moi, en osaa tota kieliä käyttää niin hetki menee kun opettelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitunni päästä täällä tti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että käsket mua.

Kerro itsestäsi.

29 v, 64kg 170cm, kiihotun alistumisesta.

Onko sulla kik? Jos ei, niin lataa.

Ap

Onnistuuko?

Ap

Onnistuu, mutta nyt olen vielä töissä.

Tunnin päästä täällä, sitten saat mitä haluat ja ansaitset, kun ollaan selvitty kik tunnukse

Oletko alkuperäinen vastaaja

Vierailija
24/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että et saa kik palveua toimimaan?

Vierailija
25/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt taida säälipisteillä sub seuraa subia itselleen rukoilevalle vässykkäpojulle. 🤣

Vierailija
26/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voin kertoa kokemuksia dom-miehistä! 

Yksi joka sanoi olevansa tarvittaessa hyvinkin jämäkkä dom, olikin switch joka huijasi ja nautti ehdottomasti ja koko ajan vain enemmän alistumisesta, muttei kehdannut sanoa sitä.

Yksi oli eri deittisivustoilla samalla naamallaan yhdessä domina ja yhdessä subina, kummassakaan ei kirjoittanut että on myös toista. 

Yksi suuteli hellästi ja kutsui luokseen ja sitten raiskasi takaapäin käsistä kiinni pitäen ja aamulla tarjosi kahvit.

Yksi lähti saattamaan baarista ja katusyvennyksessä kuristi niin että meinasi taju lähteä ja lähti sitten hymyillen lempeästi menemään.

Yksi halusi treffata romanttisesti joen rannassa ja seuraava viesti olikin linkki kokolateksiasuun ja gagiin, jotka halusi hankkia saman tien. Ihmetteli kovasti, mikseivät naiset olleet koskaan ekan session jälkeen tulleet takaisin. 

Yksi oli hyvä komentamaan, jopa niin että roo

Mulla löytyy näistä kokemuksista tuo #1 joka sitten eteni siihen, että hän halusi vain alistua ja häntä olisi pitänyt panna pyllyyn sträpillä (olen puhtaasti alistuva ja tämä oli "domilla" eli silloisella poikaystävälläni tiedossa)

Sitten viestittelyn asteelle jäänyt keski-ikäinen "dom", jolla ei sitten lopulta ollutkaan mitään kokemusta domina olosta tai edes kevyestä alistamisesta?? Aluksi puhui että kokenut, jämäkkä dom ja kun ikääkin jo oli niin oletin että kokemusta on. No juu ei ja pian viesteihin tuli mukaan että hän kiihottuu naisten alusvaatteista. Itsensä päällä. Ja häntäkin voisi "välillä" alistaa. Miten niin välillä, eihän hän ollut koskaan ketään dominoinut.. Jee. 

Sitten sellainen joka viestitellessä oli ehkä vähän epäilyttävän.. huono kirjoittamaan? Tökerö? Mutta puheet oli kovat. Treffeille saapui lähes konttauskunnossa 😬 Hyvä että tavattiin julkisella paikalla enkä jakanut vielä edes nimeäni tuossa kohtaa. Ei tullut toisia treffejä eikä ne ekatkaan siis oikein alkaneet kun lähdin kävelemään. 

Ja nyt on miesystävä jonka piti olla kykenevä piiskaamaan ja alistamaan. Noh, ei toisaalta mainostanut itseään domina ja vierastaa termiä, ehkä syystäkin koska ei osaisi järjestää hyvää sessiota vaikka hänen henkensä riippuisi siitä 😐

Hyvä tyyppi kyllä muuten ja piiskaa siltä saa ja on ihan jees sängyssä, vähän tylsä muttei estoinen. EIKÄ alistuva. Joten näillä mennään. 

Ja hei tästä jäi pois lukuisia jo ekoissa viesteissä varatuksi, ikänsä valehdelleeksi tai vaikeasti häiriintyneiksi paljastuneita. 

Nimimerkki: oikeasta altistumisesta turhaan haaveileva. 

Vierailija
27/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua kikkiin kanssasi. Ei ole kysymys siitä, ettei sitä saisi toimimaan, sinua vain vedätetään. Ei kannata edes yrittää hakea seuraa täältä ja tällä tavalla.

Vierailija
28/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärskyjäkö havittelet? ;DDDD

Mun on oltava kyllä top, koska huutava puute meistä tosimiehistä on Persulandiassa.

-winner-

Vierailija
29/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että käsket mua.

tiskaamaan siitä huo ra

Miksi huorittelut? Käskeä voi ihan nätistikin.

Vierailija
30/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että käsket mua.

tiskaamaan siitä huo ra

Annetaan vässykän näyttää ettei sillä ole hajuakaan siitä miten subeja kohdellaan. Kohta se jo ovelana poikana avaa uuden ketjun. 

Vierailija
31/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on vähän outo appi mulle,mutta eiköhän se kohta tästä

Vierailija
32/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan niin. Mä odotan.

Onko sulla tunnus, jos mä otan yhteyttä?

Ap

Vierailija
33/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että käsket mua.

tiskaamaan siitä huo ra

turpaan saat huo ra josset tottele

Vierailija
34/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo sori tässä kestää hetki

Vierailija
35/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä odotan. Kerrot myöhemmin, jos ei onnistu.

Ap

Vierailija
36/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä odotan. Kerrot myöhemmin, jos ei onnistu.

Ap

siellä kiltisti jakkaralla subi-ap odottelee tikkaria

Vierailija
37/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka kertoi piilosub ja crossdressing domeista, kiitti, ihan mahtava, nauroin ääneen :D

t. ekan domlistan kirjoittaja

Kiinnostaako onko kertomuksia myös toisin päin, subeista jotka onkin yllättävän dominoivia.

Vierailija
38/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo joka kertoi piilosub ja crossdressing domeista, kiitti, ihan mahtava, nauroin ääneen :D

Kiinnostaako onko kertomuksia myös toisin päin, subeista jotka onkin yllättävän dominoivia.

liekkö tällaisia ole. koko subina oleminen kuulostaa helpolta passiiviselta ottajanroolilta, kuin taas domina oleminen täydeltä työltä, jota ilmeisesti kuitenkin pitää tehdä palkatta puhtaasti innosta lajiin(?)

Vierailija
39/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suunnitelma. Etsi mut Suomi24 seksi chat puolelta, niin kerron mitä tehdään.

Otsikko siellä "palvelija"

Ap

Vierailija
40/41 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liekkö tällaisia ole. koko subina oleminen kuulostaa helpolta passiiviselta ottajanroolilta, kuin taas domina oleminen täydeltä työltä, jota ilmeisesti kuitenkin pitää tehdä palkatta puhtaasti innosta lajiin(?)

Dom saa käyttää subiaan likipitäen oman mielensä mukaan kunhan hoitaa oman hommansa ja samalla kunnioittaa subin ilmaisemia rajoja. Siinä on palkkaa enemmän kuin riittävästi, etenkin silloin kun sub nauttii dominoivan kinkyilyn kohteena olosta täysillä. Siinä saa molemmat oman nautintonsa, mikäli kinkyydet kohtaa oikealla tavalla.