Taloyhtiö aikoo hakea parvekkeilla tupakoinnin kieltämistä ja mä taidan olla ainoa,joka haistaa ongelmia
Veikkaan,että jengi alkaa polttaa keittiössä liesituulettimien alla.
Tai jos joku lähteekin ulos savuille niin siinä pahimmillaan herää koko talo jos yö/varhainen aamu.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nauratti ennen hissiremonttia, kun naapuri valitti että vanha hissi paukkuu öisin kun ihmiset ravaavat tupakalla ulkona.
Ei käy mikään. Ei se että poltetaan parvekkeella, eikä se että poltetaan pihan tupakkapaikalla.
En ymmärrä että miksi tupakoijaa pitäisi paapoa millään lailla. Jos joku haisisi systemaattisesti ja kaiken aikaa esim, psgalle jostain syystä niin aika äkkiä tuollainen saisi käskyn joko hoitaa ongelma tai häädön muita häiritsemästä.
no ei täällä ainakaan saanut. Täällä yks mulggu haisi vahvalle hajuvedelle niin, että se häiritsi jo naapureita. Sai vuosikausia kiusata. Ehkä nyt, yli 10 vuoden jälkeen on vähän oppinut olemaan. Kauheeta tommonen, kun yks saa terrorisoida mielin määrin ja häiritä kotirauhaa haisemalla. Hyh hyh
Mulla on ollut tällainen naapuri myös. Sen naisen hajuaistissa oli oltava jotain vikaa. Löträsi voimakkaita huuhteluaineitakin niin paljon että vielä seuraavankin pyykit kärysivät. Silmiä kirveli kävellessä hänen ovensa ohi.
Entä jos ulkona sataa vettä, mihin sitten voi mennä tupakalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuli täyskielto. Ei saa polttaa missään muualla kuin tupakointiin tarkoitetulla paikalla. Poltan silti liesikuvun alla. En aio tunnin välein ravaamaan pihalla.
Lopeta, idari.
Lopeta itse!
Aika harvassa on ne röökipellet jotka koko yön ramppaavat ulkona savuilla. Kyllä se vähentää kulutusta, jos on kielto.
Sensijaan ihmetyttää, miten pauka on oltava että vetää herneet nenään muiden oikeutetusta vaatimuksesta saada hengittää puhdasta ilmaa sinun sauhujesi sijasta.
Tupakansavulle ei ole olemassa turvallista raja-arvoa, joten jo se haju on terveyshaitta. Esim. Tuusulassa haettiin ja saatiin tupakointikielto yksittäiseen huoneistoon, kun tupakansavun kulkeutumista naapureihin ei muuten saatu loppumaan.
Jos ja kun tuollaista kieltoa rikkoo, se on häätöperuste tai huoneiston haltuunottoperuste. Omistusasujaltakin voidaan ottaa huoneisto haltuun kolmeksi vuodeksi kerrallaan.
Useimmat sauhuttelijat tajuavat oman etunsa viimeistään siinä kohtaa kun joltakulta lähtee asunto tupakointikiellon rikkomisen takia.
Paukkuva hissi on ikävä juttu ja tarkoittaa, että tulossa on kallis hissiremppa, johon valtio ei enää anna lanttiakaan avustusta, eli asukkaat/osakkaat maksavat sen itse. Viisikerroksisen talon yksittäinen hissi vaihtuu hintaan 150-200 000, eli laske siitä paljonko sinulle jyvitetään siitä hintaa per asuinneliö ja painottuen ylimpiin kerroksiin.