Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suojaudut syksyn flunssilta?

Vierailija
04.11.2025 |

Itse en esimerkiksi koske oven kahvoihin kädellä ja vaihdan paikkaa jos joku yskii vieressä. Kerran jätin kahvin juomatta kun joku yskäisi läheltä kohti kuppia. Mites teillä suojaudutaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet  on otettu ja pidän FfP 2 maskia tilanteissa ,missä on paljon porukkaa, kuten esim kuntosaleilla, busseissa ja lentokoneissa. 13 vuoteen ei ole ollut yhtään flunssaa ,eikä influennssaa nyt eläkeläisenä. Töissä ollessa oli joskus.

Liikun kohtalaisen paljon.

Vierailija
22/25 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa, jos ei sairastuisi flunssiin eikä vastaaviin.

Yleensä muutaman kerran vuosittain saan tartunnan. Otan ensioireisiin tiheästi reilusti c-vitamiinia, joka yleensä torppaa taudin pahenemisen. Jos tauti tulee niin vältän limanmuodostumista lisääviä ruoka-aineita kuten viljoja leivän muodossa ja maitoa jota vältän muutenkin. Käytän d-vitamiinia. 

Käsienpesu joka kerta kotiin tullessa. Minun olisi päästävä eroon kasvojen, nenän ja suun koskettelusta käsiä pesemättä. Mies sairastuu useimmiten ensin ja silloin tauti vaanii kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin käyttää d-vitamiinia - riittävää annosta, en ole sairastunut influenssiin. Ne oli pahimmillaan kovia tauteja. Korona on ollut kahdesti. 

Vierailija
24/25 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenpäs se tänne osais. Naapuriinkin pari kilometriä ja järvi välis. Olen niin köyhäkin ettei vieraita käy ja ulosotto suoraan eläkkeestä. Evästä on ja järvestä lisää.

Vierailija
25/25 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän vessanpöntön aina kansi kiinni. 

Yksi helpommista ja toimivimmista nikseistä.