Lue keskustelun säännöt.
Tulipa paha mieli..
16.04.2007 |
Äsken lapsia vein villin illan jälkeen nukkumaan ja esikoinen ei millään pysyis omassa sängyssä. Huusin sitten naama punaisena, että nyt sieltä ei enää nousta ja laitoin oven kiinni. Jonku ajan päästä hiljeni ja kävin kurkkaamassa niin molemmat nukkuivat jo sikeästi. Itellä nyt paha mieli huutamisesta. Siellä oli pehmolelu kainalossa. Siitä turvaa haki, huoks.
Kommentit (2)
Ja sen jälkeen tiesi itsekin aivan hyvin, että huuto tuli aiheesta. Ei kaikkeen aina ole lempeää ratkaisua, joka olisi samalla toimiva ratkaisu. Huomenna pusuttelet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huomenna taas hellit ja pidät sylissä :)