Mitä mieltä jos näät jollain kielilävistyksen? Sellasen palleron kielessä?
Kommentit (52)
Saatan ajatella että auts, mutta ei se mussa sen suurempia tunteita herätä. Jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson muualle. Vastenmielistä.
-Kaikki ajattelee naamastasi samoin, jopa ilman lävistystä. Voisitko amputoida pääsi kokonaan pois vaikka hyppäämällä rekan alle, ulkoinen olemukseni muuttuu heti paremmaksi? (Olettaen että päällesi ajanut rekka-auto ei elopainostasi johtuen kimpoa pois).
kallu tunnisti itsensä ja hermostui 🤣
Kuuma ja suustaan hyvä pimu jos on nuorella. Vanhemmalle naiselle ei oikein sovi enää.
Olen saanut suihinoton kieliävistetyltä ja HYVÄ oli! 🍆💦
Ajattelen, että sen ottaminen varmasti sattuu ihan hemmetisti, että se voi vahingoittaa hampaita ja että ruoka saattaa tarttua siihen kiinni.
Syövänhän siitä saa, samoin kuin tatuoinneista.
Suihinottoa vartenhan jotkut naiset niitä hankkii, mitään muuta funktiota ei ole. Ei näy ulospäin. Kyllähän se kertoo jotain naisesta, kun on valmis lävistämään kielensä, miehelle annettavan nautinnon takia.
Todella ällöttävää. Jyu! Fyi faan.
Ajattelen, että tuo pitää kiertää kaukaa. Ja toimin ajatteluni mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kielilävistyksen omaava itse kertoa, miksi sellaisen otti?
koska halusin jotain mutta en näkyvälle paikalle. Itsellä ollut kielilävistys vuodesta 2003, olen nyt 43 vuotias. Suurimman osan ajasta en edes enää muista korun olemassaoloa eikä se häiritse puhumista, syömistä eikä muutakaan elämää. Hampaat ja kiille priimaa mutta se johtuu myös geeneistä ja elämäntavoista. Hammaslääkärit eivät koskaan ole huomauttaneet vaurioista koska niitä ei ole. Toki syödessä ei kannata ahtaa suutaan ihan täyteen, silloin on vaara että koru tosiaan pääsee kääntymään tapin varassa hampaiden väliin ja puraistessa onkin sitten hammas halki. Mutta eihän kukaan niin syö normaalistikaan.. väitän että suurin osa ei edes huomaa lävistystä, juju on taitavassa lävistäjässä joka tietää mitä tekee jolloin koru tulee oikeaan kohtaan eikä aiheuta hermovaurioita sekä oikean mittaisessa tapissa. Terveisiä vaan Porvooseen (ihan oikeasti) laittaminen ei sattunut yllättäen ja limakalvojen lähellä olevat haavat paranevat nopeasti. Toki oli turvotusta ja arkuutta mutta parani nopeasti. Ja kyllä, voimistaa tuntemuksia suuseksissä.
Typerää touhua mielestäni. En tajua miksi sellainen pitää laittaa. Korvakorut tajuan, kun ne killuu siellä korvalehdissä ihan harmittomasti, riskinä lähinnä vain paidankaulukseen takertuminen pukiessa/riisuessa. Mutta että laitetaan joku hemmetin pallura liikkuvaan elimeen, jolla on selkeät funktiot, niin sitä en tajua. Ja paikkaan, joka on altis tulehduksille (mm. kaikki limakalvot). Luulisi sen haittaavan ainakin syömistä ja puhumista. En ajattele kovin korkeasti ihmisistä, jotka moisen turhakkeen ovat päättäneet laittaa. Ei se muuten minua liikuta, mutta ihmettelen vain. Joku asianosainen vois tosiaankin selittää, miksi sellainen on pitänyt suuhunsa laittaa.