siis voiko todella muka vanha kauramaitoa aiheuttaa tällaista ? apua ruokamyrkytys /!!
eli otin lauantaina kauramaitoa joka oli 4 päivää yli päiväyksen, sain koko illan kestävän ripulin ja oksensin kerran, oireet poissa su aamuna. ajattelin, ettei se voi johtua siitä maidosta koska ei siinä ole mitään pilaantuvaa. otin sitö uudelleen kahviin iltapäivällä ja koko loppuilta meni taas oksennellen ja ripunoiden, tällä kertaan aloin myös saada outoja kramppeja ympäri krpppaan ja nousi kylmö hiki. oireet taas poissa. En millään usko, että tämä muka johtuu tuosta. aion tänään kokeilla kolmannen kerran sitten se on uskottava, mutta mikä muka kaura maidossa menee piloille?
Kommentit (35)
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Ja tämä palsta.
Vierailija kirjoitti:
no älä nyt helvetissä kokeile enää vaan heitä se roskiin.
en heitä . en usko että johtuu siitä.
ap
Jatka vaan samaan malliin. Kyllä sinulle varmaan ennen pitkää muodostuu vastustuskyky pilaantuneelle kauramaidolle.
Hyi! Älä ota vanhentunutta! Heitä pois se!
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan samaan malliin. Kyllä sinulle varmaan ennen pitkää muodostuu vastustuskyky pilaantuneelle kauramaidolle.
kohta aplla niin rautanen vatsa jota ei horjuta enää mikään :D
Voiko joku muka olla noin tyhmä ? Näköjään.
Päivämäärän lisäksi myös olennaista, miten pitkään purkki ollut auki, niissähän on kuukausien tai peräti vuoden myyntiaika. Olen saanut kauramaidon pilaantumaan useamman kerran, tuntuu ettei säily avattuna lehmänmaitoa paremmin vaan sakkaa kahviin ja muuttuu maultaan kitkeräksi.
Älä kokeile enää. Vilja pilaantuu kyllä ja maidot.
Kauramaito on myrkkyä jo itsessään, älkää juoko, itse meinasin sairastua siitä.
Voi olla ettei ole vastustuskykyä, mutta se voi kehittyä.
Teininä menin maalle, iski hirveä kuume ja oksensin, nuo ohi, mutta sitten ripuli. Vanhempi setä soitteli ympäri kyliä, et onko teillä jotain kulkutautia? (kun muilla ei ollut, samoja oireita).
Joko se johtui (kaivo-) vedestä tai sitten raakamaidosta. Toinen/yksi vaihtoehto ois ollut myyräkuume, kun heiniä ajettiin latoon. Muille oli tullut/kehittynyt se vastustuskyky, mulle ei.
Seuraavana kesänä, ei ihan niin paha ripuli eikä kuumetta. Sitä seuraavina ei mitään oireita. Oisko ollut niin, että mulle kehittyi se vast.kyky, johonkin?
käykö ap:n pää vähän hitaalla, kun tarvii noin monta toistoa, että oppii?
Vierailija kirjoitti:
tämä
Oliko avattu milloin? Jos purkki oli avaamaton ennen tuota ensimmäistä juontikertaa, niin ei ollut siitä. Jos oli pitkään avattu, niin voi mennä pilalle. Yleensä silloin koostumuskin muuttuu, on kokkareista, hiutaleista tai paksua.
selvästi menee myrkytys kokoajan pahemmaksi älä nyt vaan enää ota sitä