Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö avioliitossa ottaa jatkuvasti puoliso huomioon?

Vierailija
22.11.2023 |

Kysyä aina mielipide kaikesta ja viettää lomatkin yhdessä ja harrastaa harrastuksia yhdessä? Enkö minä saakaan pitää omaa elämää ja omia rahoja, unohtamatta omaa aikaa? Miksi kaikki pitäisi jakaa puolison kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E tietenkään. Oma elämä on ihan suotavaa avioliitossa. Oma työ, harrastukset ja ystävät. 

Vierailija
2/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi avioliittoon mennään että jaetaan kaikki, muutoin voisi ihan hyvin vain olla yksikseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, puoliso pitää ottaa huomioon, mutta se on molemminpuolista. Jos toinen haluaa pilkkionkimaan ja toinen ei, niin sitten ei olla sitä aikaa yhdessä. Jos kumpikin haluaa elokuviin niin mennään yhdessä, paitsi jos genre on sellainen että toinen tykkää ja toinen inhoaa. Kumpikin joustaa eikä yritä rajoittaa.

Vierailija
4/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on kiintymystä, rakkautta ja halu tehdä parhaansa perheensä eteen niin silloin sitä haluaa ottaa sen puolisonsa huomioon ennenkaikkea.

Samoin, kuin lapsensakin. Pitkissä suhteissa pariskunnalle tulee niitä yhteisiä kokemuksia ja taakkojakin. On hyvin arvokasta se, että joku pitää sinun puoliasi huolehtii yhteisen kodin ja omaisuuden pysymisestä.

Kovin lapsellisen, itsekkäännja kypsymättömän ihmisen ei pidäkään lähteä kotia leikkimään. Siinä tuottaa pettymyksen kaikille osallisille.

Vierailija
5/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaisest asiasta pitäisi varmistaa puolison mileipide ja  kaikki tulisi aina jakaa aina puoliksi ja saisi olla vain yhyeisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita jne jne... niin minä saattaisin tukehtua. 

Uskovainen mies

Vierailija
6/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää ottaa puoliso ja perhe huomioon. Mutta eihän se tarkoita että ollaan käsi kädessä 24/7. Jokainen parisuhde on myös erilainen. Terve parisuhde on kahden ihmisen tasapuolinen kompromissi.

Vierailija
7/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se puoliso huomioi sinut ja sinun toiveesi myös. Välillä täytyy saada olla yksikseenkin, kummankin. Me ei jaettu rahoja, ainoastaan jaetaan joitain menoja ja koti.

Vierailija
8/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, puoliso pitää ottaa huomioon, mutta se on molemminpuolista. Jos toinen haluaa pilkkionkimaan ja toinen ei, niin sitten ei olla sitä aikaa yhdessä. Jos kumpikin haluaa elokuviin niin mennään yhdessä, paitsi jos genre on sellainen että toinen tykkää ja toinen inhoaa. Kumpikin joustaa eikä yritä rajoittaa.

Just joo! En ala nöyrtymään kenellekään enkä ala harrastamaan seksiä kenenkään muun mieliksi.

Vierailija
9/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki se puoliso huomioi sinut ja sinun toiveesi myös. Välillä täytyy saada olla yksikseenkin, kummankin. Me ei jaettu rahoja, ainoastaan jaetaan joitain menoja ja koti.

Yhteinen säästötili voisi olla hyvä vaihtoehto.

Vierailija
10/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan halua. Mieheni aina inisi asiasta, joten muutin erilleen. Minulle on tärkeää saada elää ja olla just niin kuin minä itse haluan. En hypi toisten pillin mukaan.