Paku ovelle firma !!!!! Varoitus !!!!!!
Rahat kyllä kelpaa mutta homma ei pelaa.Kannattaa käyttää toista firmaa mistä näkee auton mitä on vuokraamassa ....elkää ihmiset haukatko paskaa tän firman kanssa ja autojen kunto mitä on..pysykää kaukana niin ei mene mielenterveys😡😡
Kommentit (2)
Mikä,tahansa halpavuokraamo ja kannattaa kyllä miettiä kaksi kertaa, että vuokraako (paketti)auton sieltä. Olen ajanut työkseni jos jonkinlaista kulkinetta, mutta nämä vuokraamojen pakut yllättävät yleensä aina, eivätkä positiivisesti. Ainakin kannattaa varata puolituntia auton läpikiertämiseen ja kuvaamiseen sekä hakiessa että palauttaessa. Itse olen myös soittanut asiakaspalveluun kaikki mahdolliset vikavalojen palamisen ja muut ongelmat, kuten seisontajarrun jumiutuminen, ennen ajoonlähtöä. Kerran jouduin jonkun vuokraamon autoon ottamaan lisäaikaa ja sen voimaantulo edellytti lisäaikalaskun maksamista etukäteen. No kas kummaa pariviikkoa myöhemmin tuli karhulasku lisäajasta, joka oli pitänyt maksaa jo ennen lisäajan alkamista.
Markkinoiden edullisin autovuokrafirma jonka kohderyhmä on autottomat kalliolaiset joilla on ajokortti ja 200km ajohistorissa. Jännä jos autot on kolhittuja...