suosittele jotain Dermosil-tuotetta!
kerro myös miksi se on hyvä, ja minkälainen on iho jolle sitä käytät?
Kommentit (36)
intiimisaippua myös riittoisa ja pesin sillä vauvaa myös, kätevä pumppupullo
pumppupullossa myös e-vitamiini ihonhoitovoide koko kropalle ja myös kasvoille
Skin comfot kasvojen puhdistustuotteissa hyvä hinta-laatusuhde
mieheni pitää siitä Man-sarjan miesten eau de toiletesta arkena plus parranajon jälkeen kasvoille laitettavasta emulsiosta, kehuja saanut naisilta töissä hyvästä tuoksusta
Dödöt, sekä naisten että miesten on testattu veljelläni, sisarusteni miehillä, itselläni eikä ole valitettavasti hyvää arvosanaa saanut keneltäkään !
Minä , ystäväni ja lähipiirini suvussa ollaan käytetty varmaan 6 vuoden ajan Dermosilin tuotteita!
verraten suureen asiakaskuntaan. minun mielestäni.
-puhdistusvaahto E, ihoni on herkkä sekaiho
-Primo body lotion spray, vartalon iho melko kuiva, tämä tuote on ihanan kevyt jos ei halua paksua rasvakerrosta, hyvä tuoksu
Linimenttivoidetta mulla on aina. Se on hyvää kipeytyneille lihaksille, niskoille... voidesaippua ok, keittiösaippua myös. Ihonhoitovoide hyvää, kylläkin aika kevyttä. Käytän sitä lähinnä kesäisin, talvisin ei riitä. Sitten jos on kädet kuivat, siellä on joku -pähkinäkäsivoide. En nyt muista tarkkaan nimeä, mut on paksua ja hyvää kuiville käsille.
Olen kokeillut monia muitakin tuotteita ja ihan hyviä ovat olleet. Hinta-laatusuhde niissä on ihan hyvä, koska ovat edullisia.
siis että voit " luotettavasti" sanoa että ei petä? olen nimittäin kokeillut apteekinkin tuotteet läpi ja olen vähän epäileväinen... käytätkö stickiä vai rollonia?
mutta vähimmäis tilaus on 50e. siksi kannattaa tilata ystävä- tai työporukan kanssa.
dödö on hyvää. Olen raskaana ja siis hikoilen pirusti ja hiki haisee väkevälle, mutta kun tuota sipaisee kainaloon, ei kertaakaan ole haissut pahalle.
käytät siis tuota täysin alumiinitonta? se ainakin maksaa 5.80 eikä 2e? sitten on se jossa on vähän alumiinia, joka on 2e. kumpaa käytät?
Nyt kuulkaas ostin Bvlgarin dödön ja sama juttu. Juma, 29 euroo maksoi eikä sekään oo hyvää. Eli siirryn takaisin Donna Karanin Cashmere mistiin.
Keittiösaippua ja ihon puhdistustuottet, sekä se kylmävoide, jota joku jo suosittelikin.
Palasaippuat ovat kivan värisiä, vien usein tuliaisiksi.
kun niin moni " luulee" hikoilevansa PALJON mutta se on toinen juttu kenelle se oikeasti on ONGELMA... eli ei siis luottamista tuohonkaan.
siis onko ne suun kautta otettavia vai iholle jotain tehotippoja?
ihonhoitovoide E
huulikiilto
fresh balance sarjan geelivoide (päivä käytössä), kasvovesi ja kasvopesu
uusi energy sarjan dödö
Tässä mun suosikit mitä käytän koko ajan.
Se 2 euron tuoksuton roll-on dödö: loistava hinta-laatusuhde!
linimenttivoide: aika jees kipeille lihaksille
extra-voide: mies käyttää kuivalle iholle (on atoopikko)
mieto saippua: tämä on käytössä koko perheen suihkusaippuana
muitakin tuotteita on kokeiltu ja ihan positiivisia kokemuksia niistä saatu, mutta näitä yllämainittuja löytyy aina meidän huushollista :).
Basilika
Ihonhoitovoide E!!!! Mun lemppari =)
bodyvoide (talvella hyvä, kun iho kuivuu enemmän)
huulirasvat (voidemaiset)
en muista nimeä, ihanan paksua mun superkuivalle iholle. Jalkavoide extra ja keittiösaippua. Mun sisko diggaa kynsien hoitopakettia missä alu/päällyslakka ja värilakkoja. Sillä on kauniit ja hoidetut kynnet.
Elvyttävät ihoa ja tekevät siitä silkkisen pehmeää ihan oikeasti. Nämä kapselit todella tehoavat. Muistaakseni kympin maksaa 20kpl pakkaus ja on hintansa arvoinen ostos.
Vierailija:
sellaisista punaisista ampulleista, joita juuri ostin.
minkälainen iho teillä on, rasvainen/kuiva/nuori/varttuneempi?
riittääkö se kapselin mömmö voiteeksi, vai levitetäänkö sen päälle vielä kasvorasva? entä käytetäänkö kapselia esim. kerran viikossa vai useammin?
Intiimisaippua- ei kuivata ihoa, (alapäähän en sitä käytä)
Saunasaippua- raikas olo saunan jälkeen
2¿ dödöä en ole vielä ehtinyt testaamaan...
Ihonhoitovoide hajustamaton-ihan ok.