Heteroiden jatkuva raivo homo- ja transseksuaaleja kohtaan, mistä johtuu?
Ei homot ja transsukupuoliset raivoa samalla tavalla siitä miten heterot harrastaa seksiä
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei mitään raivoa, mutta se ärsyttää kun jo melkein esittäydyttäessä kerrotaan, että "Oon sejase ja olen homo/lesbo/bi/trans/DI tai joku.
Sattumoisin ei kiinnosta.
Harva kai tuollaista tekee. Ootko oikeasti muka oikeassa elämässä suomessa tuollaisiin törmänny, vai jostain twitteristä tai youtubestako tuollaisista oot kuullu
Olen kohdannut useamman. Ensimmäinen kirjoitukseni oli kärjistävä, mutta liioittelematta viidessä minuutissa tämä on usein tuotu ilmi. Eli on niitä.
Kiinnostas asiayhteys vähän muutenkin, ja minkälaisia olivat. Että ymmärtäs vähän että mihin ilmiöön tuo voi liittyä
Varmaan pk-seutu kyseessä ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei mitään raivoa, mutta se ärsyttää kun jo melkein esittäydyttäessä kerrotaan, että "Oon sejase ja olen homo/lesbo/bi/trans/DI tai joku.
Harva kai tuollaista tekee. Ootko oikeasti muka oikeassa elämässä suomessa tuollaisiin törmänny, vai jostain twitteristä tai youtubestako tuollaisista oot kuullu
Olen kohdannut useamman. Ensimmäinen kirjoitukseni oli kärjistävä, mutta liioittelematta viidessä minuutissa tämä on usein tuotu ilmi. Eli on niitä.
Kiinnostas asiayhteys vähän muutenkin, ja minkälaisia olivat. Että ymmärtäs vähän että mihin ilmiöön tuo voi liittyä
Pääkaupunkiseudulla kyllä. Olen tavannut kyseiset ihmiset jopa ihan työtilanteessa. Kyse ei siis ole iskuyrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuore ja kattava tutkimus joka osoittaa että homoseksuaalien
aivoissa on fysikaalisia vikoja:
Niin, kehitysvamma se on.
On hyvä että tutkitaan, pian nämäkin kehitysvammaiset voidaan abortoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore ja kattava tutkimus joka osoittaa että homoseksuaalien
aivoissa on fysikaalisia vikoja:
Niin, kehitysvamma se on.
On hyvä että tutkitaan, pian nämäkin kehitysvammaiset voidaan abortoida.
Sinä sama kiukuttelija vastailet joka päivä omaan viestiin tän saman liturgias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla kyllä. Olen tavannut kyseiset ihmiset jopa ihan työtilanteessa. Kyse ei siis ole iskuyrityksestä.
Oliko nää siis oikeasti jotain homo/bi/trans porukkaa? Kuulostaa enemmän joltain transtrendereiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan
Termi on vieras.
Se johtuu Pride porukan huomion kipeydestä ja kirkon miehityksestä. Oli ilo nähdä, kun isäntämiehet heittivät homopojan ulos paikallisesta baarista. Siellä se riehui sitten ulkona ja uhkasi tappaa nämä, mutta lähti sitten kiroten kävelemään.
Kai ne nyt omissa pride juhlissa saa hakea huomiota ja iloita
Pakkopridettäjät ja muut wokeltajat ovat ihan itse tämän ongelman aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. SAATANAN pakkopidettäjät ja wokettajat. Ny lähdetään mailojen kanssa torille ettimään latexpride håmåja.
Haha. Incelin perjantai-kiukut
Noinko paljon se sattuu. kun ei kukaan kutsunut kilttimiestä perjantaina diskoon? :(
Vierailija kirjoitti:
Ei saa! Seksuaalivähemmistöjen ei saa näkyä yhtään missään! Jos näkyvät niin ovat vihansa ansainneet! En muuten vihais mutta kehtaavatkin näkyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa! Seksuaalivähemmistöjen ei saa näkyä yhtään missään! Jos näkyvät niin ovat vihansa ansainneet! En muuten vihais mutta kehtaavatkin näkyä!
Hyvä! Viimein järkipuhetta täällä maailmassa jonka homokyllästeiset woketransut yrittävät valloittaa perverssillä agendallaan.
Internet on horoskoopiltaan Leijona
Viha tulvii maasta
Loppuuko tämä raivo?
Miksi vihaan miehiä?
Oho eipä ollutkaan parodiaa vaan ihan oikeita Tulva-lehden otsikoita :D
Itseäni ja aika montaa muutakin sukupuolensa korjannutta, nykyisin jo useita vuosia ihan heterona elänyttä miestä ja varmaan naistakin taas kyllästyttää se asenne, ettei transsukupuolinen voi olla hetero. Lähipiirini woket pyörtyisivät, jos kuulisivat, että heidän vuosia tavallisena heteromiehenä - ja siksi alaspäin katsoneena - pitämänsä henkilö kuuluukin lgbt-vähemmistöön. Kun sehän on mahdotonta; ei ole olemassa käsitettä kuin maskuliininen heteromies, joka kuuluu kyseiseen kirjainrimpsuun - and yet here I am.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että tuota näkee ja kuulee ihan liikaa joka paikassa suhteessa siihen, että kyseessä on vähemmistö. Liika on liikaa, tulee korvista ulos. Tuputtaminen synnyttää vastareaktioita. Pitäisivät homot vaan turpansa kiinni. Niin minäkin heterona pidän, enkä lauleskele fetissejäni ympäri ämpäri.
Tässä puhutaan homoista mutta itse transtaustaisena olen kiinnittänyt huomiota siihen mielenkiintoiseen ristiriitaan, että asiaa ei saisi mainostaa vaan pitää omana tietonaan (ja lähes aina pidänkin) mutta jos keskustelupalstalla kerron, etteivät edes ystäväni saati pomoni ym tiedä taustastani olenkin kuulemma hirveä valehtelija ja tällaista asiaa ei saa pitää salassa.
Jos homouden ja/tai transseuden tuputus ärsyttää niin siitähän ei ole vastuussa koko sateenkaariporukka vaan vähemmistön sisällä oleva oma woke-kuplansa, joka pitää velvollisuutenaan tuoda kaikkea mahdollista seksuaalisuus- ja identiteettikulmaa esille joka käänteessä, liittyi se asiaan tai ei. Yleensä nämä myös antavat ymmärtää puhuvansa koko sateenkaarikansan suulla, vaikka oikeasti sitä heidän ideologiaansa ei läheskään kaikki lgbt-ihmiset edes allekirjoita.
Surullista luettavaa. Onneksi elän omassa rauhassa rakkaani kanssa ja olen lähes unohtanut mitä mieltä muut voikaan olla. Eikä ole vuosikymmeniin tarvinnut tavata homo vastaista henkilöä.
Homot ovat joidenkin mielestä suuri uhka yhteiskunnalle. Saksa oli edistyksellinen vähemmistöjen suhteen 1900-luvun alussa. Sitten alkoivat konservatiiviset tuulet tuivertaa, kaikki erilaisuus haluttiin kitkeä ja homot lähetettiin keskitysleireille muiden "erilaisten" mukana..
Vierailija kirjoitti:
Homot ovat joidenkin mielestä suuri uhka yhteiskunnalle. Saksa oli edistyksellinen vähemmistöjen suhteen 1900-luvun alussa. Sitten alkoivat konservatiiviset tuulet tuivertaa, kaikki erilaisuus haluttiin kitkeä ja homot lähetettiin keskitysleireille muiden "erilaisten" mukana..
eipä tuo saksan edistyksellisyys koskenut kuin jotain pieniä alueita isoissa kaupungeissa. maalaiset oli helppoa saada mukaan kaikkien vähemmistöjen vihaamiseen
hieman masentava pikkufakta muuten tuolta ajalta. kaikki varmaan tietää tarinoita ihmisistä jotka piilottivat juutalaisia koteihinsa. historia ei tiedä yhtäkään tapausta, jossa seksuaalivähemmistöihin kuuluville oltaisiin tehty samaa