Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteroiden jatkuva raivo homo- ja transseksuaaleja kohtaan, mistä johtuu?

Vierailija
01.11.2025 |

Ei homot ja transsukupuoliset raivoa samalla tavalla siitä miten heterot harrastaa seksiä

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva raivo oikeastiko,  tuntuu vieraalta.  Mutta onko omalle seksuaalisuudelle, mikä sitten onkaan, tarve jatkuvasti hakea tunnustusta tai siitä tiedottaa.   Ymmärtääkseni on yleisempää juuri non-cis  ihmisillä.  Miksi esim. Ben ja min viihdeohjelmassa joka jaksossa muistuttaa omasta suuntautumisestaan. Pitää ihan itse itseään  joukosta poikkeavana.  Muut ovat hiljaa.  Vinkki: lakatkaa julistamasta, olkaa sinut itsenne kanssa, mitä sitten olettekin. Silloin muutkin normalisoivat.

Onko keskivertohetero oikeasti näin yksinkertainen? Voisko johtua siitä, että heterous on se normi, jota kaikkien ajatellaan olevan. Telkkarit, lehdet sun muut on täynnä heteropareja, ja jos ihminen puhuu kumppanistaan, oletusarvoisesti ajatellaan hänen olevan hetero. Jos heteronainen puhuu esim poikaystävästä tai heteromies tyttöystävästä, onko tämä oman seksua

Niinpä! Aina pitää minunkin miettiä että korjaanko, vai jätänkö vain sanomatta, että minulla on naispuolinen kumppani, ei mies kotona.. 

Vierailija
82/84 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on uskikset ja muut vähä-älyiset, jotka tuosta raivoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin hämmentävää miten kova pala se joillekin on mitä toiset ihmiset touhuavat omissa makuuhuoneissaan.

Erästä tuttua jo vuosituhannen vaihteesta lainaten: Homot on tosi jees - jää enemmän naisia mulle!

Vierailija
84/84 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot ovat kuvottavia. On luonnoton vetää miestä perseeseen. Nainenkin voisi imeä munaa eikä nuolla pillua. Lähden tästä kylille rageemaan homoille. 

Jos tuut vastaan ni otan hiuksista kiinni ja annan sun peräröörille kyytiä :D

Nah, en anna. Oot kuitenkin joku sissijuustoinen 170 kg läski-inccceli, etkä herkkutwinkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän