Suurikaliberisin ase jolla olette ampuneet?
Minulla tylsä ja nykyään tavallinen .300 WinMag.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksen pojat meets mammapalsta. Fuusio, jossa molemmat lähenee toisiaan ja erot välillään kaventuvat. Tulos: Mamylis.
Ja totaalit muuria vasten ja sarja, kaliibereista ei niin väliä kunhan paskat lakoaa.
Paskat sulla on housuissasi.
Ensimmäin totaaliluuseri heräsi, marssihan muurille että voin kohdistaa aseeni.
Joko pippeliä jöpöttää....
Miten se kaliiperi lasketaan, kumpi on suurikaliiperisempi: 7.62 mm rynkky vai 9 mm pistooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole metsästystä harrastavasta perheestä enkä itsekään harrasta, niin olen kuitenkin siskon miehen pienoiskiväärillä ampunut ja ihan ampumaradalla
Nettivinkattu!
Taasko sinä vasukkipölö olet häiriköimässä poliisia täysin aiheettomilla nettivinkeilläsi? Mitähän rikollista mahtoi tapahtua jos kirjoittaja on ampunut siskonsa miehen laillisella aseella ampumaradalla?
Eihän siskon miestä saa ampua! Tuo oli pölijyystesti ja sää hävisi!
Persut ei pärjää pällitesteissä!
Tein jekun, ammuttiin kevytsingolla , otin salaa seulan pois ja käskin seuraavan porukan ampua.Jätkä ampui ja siinä kävi niin että ammus lähti eteenpäin ja jätkä monta metriä taaksepäin, silloin otti kyllä jäpää pattiin kun heräsi tunnin päästä olkapää paskana.No tarina ei ole tosi mutta voisi olla.
Minigunia kokeilin, San Andreasissa.
Olen ampunut puuman 9.3x62 -kaliberisella aseella 3 vuotta sitten. Olisi siihen pienempikin ase riittänyt, mutta tehokas oli kyllä. Maaliskuussa alaskaan !!!!
Pienoiskivääri, kaliberia en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksen pojat meets mammapalsta. Fuusio, jossa molemmat lähenee toisiaan ja erot välillään kaventuvat. Tulos: Mamylis.
Ja totaalit muuria vasten ja sarja, kaliibereista ei niin väliä kunhan paskat lakoaa.
Kyllä, olen urhea isänmaallinen pyssymies.
Suurikaliiperiset aseet ovat yleensä aika tylsiä. Työkaluina huonoja, vähän kuin henkilöauto johon on asennettu bussin moottori että omistaja voi kehua essolla isolla sylinteritilavuudella.
Tyypillisesti todella v#mäisiä ampua rekyylin takia ja tyypillisesti myös epätarkkoja. Patruunat järkyttävän kalliita koska kukaan ei ammu tuollaisella ja menekki on olematonta.
Jos unohdetaan sotilaskäyttö niin tuollaisia aseita (.50 revolverit jne) valmistetaan vain siksi, että osalle miehiä on jonkinlainen itsetunnon jatke kun voi sanoa omistavansa tosi ison pyssyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole metsästystä harrastavasta perheestä enkä itsekään harrasta, niin olen kuitenkin siskon miehen pienoiskiväärillä ampunut ja ihan ampumaradalla
Ei tarvitse olla metsästyksestä kiinnostunut harrastaakseen tai kokeillakseen ammuntaa. Itse olen ikäni ollut rata-ampuja. Mitä pidit piekkarista?
Oli ihan kiva, isommalla kiväärillä en uskaltanut edes kokeilla olisin saanut
22 tai oikeastaan kaikki 22:set ovat miellyttäviä ampua vaikka koko päivän ja oikea kaliiperi varsinkin aloittajalle. Rekyyli olematon. Rekyylin sieto on yksilöllistä ja usein isommalla kaliiperilla varsinkin ensi kertaa kokeillut säikähtää sitä ja saa rekyylikammon. Jos tuosta aloittaa harrastuksen, niin edetä kaliipereissa asteittain ylöspäin, siis jos haluaa kokeilla eri kokoja. Tosin harvempi harrastaa kaikkea piekkarista safarikaliiperiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippelimies*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänmaallisen miehen (oli pyssymies tai ei) ei tarvitse naisten vauva-palstalla retostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu!
Taasko sinä vasukkipölö olet häiriköimässä poliisia täysin aiheettomilla nettivinkeilläsi? Mitähän rikollista mahtoi tapahtua jos kirjoittaja on ampunut siskonsa miehen laillisella aseella ampumaradalla?
Eihän siskon miestä saa ampua! Tuo oli pölijyystesti ja sää hävisi!
Persut ei pärjää pällitesteissä!
Älä yritä liimanhaistelija päteä kun olet noin vajaaälyinen. Kirjoittaja kirjoitti selvästi ampuneensa siskon miehen pienoiskiväärillä ampumaradalla, eikä että ampui pienoiskiväärillä siskonsa miehen. Säälittää kun luulet olevasi jotenkin nokkela ja paljastat aina tyhmyytesi.
9 mm:n Glock 21. Yllättävän paljon rekyyliä suht pienikokoiseen pistooliin. Työporukan kanssa käytiin joskus ampuradalla. Kahdelle oli varattu mahdollisuus ampua S&W 500 revolverilla. Aivan järkyttävä tykki, kumpikaan ampujista ei osunut maalitauluun tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Viritin alakoululaisena starttirevolverista hernepyssyn.
Hmm, onko toi nyt upgreidaus vai downgreidaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänmaallisen miehen (oli pyssymies tai ei) ei tarvitse naisten vauva-palstalla retostella.
Kysyttiin kaliiberia mulla on iso ase ja alaosaston tykkikään mikään pieni ole.Olen siis kova eturivin sotilas tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Tein jekun, ammuttiin kevytsingolla , otin salaa seulan pois ja käskin seuraavan porukan ampua.Jätkä ampui ja siinä kävi niin että ammus lähti eteenpäin ja jätkä monta metriä taaksepäin, silloin otti kyllä jäpää pattiin kun heräsi tunnin päästä olkapää paskana.No tarina ei ole tosi mutta voisi olla.
Vai niin. Olisi ollut palvelusrikos ja vamman tuottaminen. Ikävä merkintä rikosrekisteriin. Palvelus olisi loppunut siihen.
Olen itsekin totaali, mutta harrastanut ampumista sekä kamppailulajeja. Vituttaako persua?
- eri