Suurikaliberisin ase jolla olette ampuneet?
Minulla tylsä ja nykyään tavallinen .300 WinMag.
Kommentit (145)
Isonsiskon leikkipyssyllä jonka hän sai pikkujoululahjaksi. Olin 8 v.
Intissä 12,7mm itko luotiaseista ja 120mm kranaatinheitin epäsuoraa ampuvista.
Siviilissä 9,3x62mm hirvikivääri.
Tai tavallaan tuikitavallinen 12 cal Brenneken hauliokkoslugi on tuota kivääriä järeämpi (pystyy tappamaan esim. jääkarhun), mutta vain hyvin lyhyelle matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee! Kualiks kukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 tuumainen kerta laukeava nahkahaulikko, huono puoli siinä on että latausajat ovat liian pitkiä.
Luulet varmaan olevasi nokkela ja hauskakin. Vihje: et ole.
Ja taitaa olla pyssykin kuin ukin ikivanha yksipiippuinen joka roikkuu vuodesta toiseen tyhjänpanttina naulassa eikä ukki uskalla ampua sillä kun pelkää että se hajoaa 🤣
Pistoolissa 45 acp, revolverissa 44 mag., kiväärissä 300 w mag. Kokemushaaveena olisi 475 linebaugh.
Vierailija kirjoitti:
155 mm
Aa, jäbä isommalla, itse 120 krh. (isä 76mm).
"Tämä kyseinen heitin palveli meitä Kannaksella, toiivon, että suhtaudutte siihen kunnioituksella" ... sanos kouluttaja (arvomerkkiä en ed:kään sano).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 tuumainen kerta laukeava nahkahaulikko, huono puoli siinä on että latausajat ovat liian pitkiä.
Luulet varmaan olevasi nokkela ja hauskakin. Vihje: et ole.
Olempa senkin nysäkulli menikö sulla jo kateuden puolelle?
Sellainen hieno keltainen pumpattava vesipyssy.
Armeijassa tarkuuskivääri,oli se paruuna ainakin huomattavasti isompi kuin rynkyssä ja potkasi ihan mukavasti,en kyllä tiedä/muista mikä se kaliberi oli.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa tarkuuskivääri,oli se paruuna ainakin huomattavasti isompi kuin rynkyssä ja potkasi ihan mukavasti,en kyllä tiedä/muista mikä se kaliberi oli.
Olisko ollut 308.
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole metsästystä harrastavasta perheestä enkä itsekään harrasta, niin olen kuitenkin siskon miehen pienoiskiväärillä ampunut ja ihan ampumaradalla
Ei tarvitse olla metsästyksestä kiinnostunut harrastaakseen tai kokeillakseen ammuntaa. Itse olen ikäni ollut rata-ampuja. Mitä pidit piekkarista?
155 K 83 Tampellan valmistama kenttätykki.
125 mm.
Omahankintana 8,6x70 LaMa sekä jotain pienempää.
Taitaa olla 55mm kevytsingo ja ja kevyt kranaatinheitin taisi olla 80 jotain millinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole metsästystä harrastavasta perheestä enkä itsekään harrasta, niin olen kuitenkin siskon miehen pienoiskiväärillä ampunut ja ihan ampumaradalla
Nettivinkattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu!
Vassenasse ääliö! Juokse viivana arolle, Iivana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee! Kualiks kukkaa?
-Surisisitsää jos mää kualisi?
-En surise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu!
Taasko sinä vasukkipölö olet häiriköimässä poliisia täysin aiheettomilla nettivinkeilläsi? Mitähän rikollista mahtoi tapahtua jos kirjoittaja on ampunut siskonsa miehen laillisella aseella ampumaradalla?
Ei tuo ole mikään kaliiperi. Niitä ilmakoitakin on eri kokoisina.