Suoratoisto HUIJAUS!
Älkää ostako Skyshowtime palvelua! Mulle tuli just yli 50e perintäkirje Alankomaista kun en ole kuulemma maksanut laskuani. Kävin tarkistamassa sähköpostista ja tullut 3x elokuun jälkeen ilmoitus ettei suoraveloitus ole mennyt läpi. Sitten irtisanoin palvelun ja en todellakaan muistanut että siellä on ollut maksamatta laskua. Irtisanomisen jälkeen eikä ennen tullut oikeaa laskua näistä maksuista. Nyt tuli kirje jossa 50e lasku ja olen ostanut "irtisanomiskirjeen" jonka hinta yli 20e. Eli älkää jumalauta ostako tuota palvelua!
Ap
Kommentit (77)
Tarkalleen tilanne mennyt näin 14.8 tilattu. 23.8 tullut samana päivänä 2x viesti ettei veloitus ole mennyt läpi. 26.9 tilauksen peruutuksesta vahvistus. Ja tämän jälkeen ainoa lasku joka saapui paperisena eilen, 54.50e
Että menikö jonkun mielestä oikein?
Ap
Ja siis tiedän että täällä vain trollaillaan mulle nyt ja todellakin aion ottaa yhteyttä eteenpäin tästä asiasta. Kyllä Suomen perintätoimien mukaan kuuluu lähettää muistutuslasku tai lasku ylipäänsä jos ei ole suorittanut maksuja!
Ap
Onkohan trollaaja kyseisen suoratoistopalvelun edustaja? Ja kyllä, myös Savitaipaleen torpan postilaatikkoon on oikeus odottaa kansainvälisen yrityksen laskuja.
Ja siinä laskutuksessa on täysin laillista irtisanomiskirje jonka hinta on 32e? Siis sen muun laskun päälle? Että kun satun haluamaan lopettaa suoratoistopalvelun niin siitä tulee tuo summa maksettavaksi? Tai ylipäänsä ettei tuossa välissä ole mitään laskua tullut ja nyt maksettavaksi kuukauden käytöstä 54 lasku? Taidat ite olla aika hukassa lain kanssa?
Ap
Älkää tilatko mitään nettipalveluita tai asetelko mitään sovelluksia niin ette tule huijatuiksi. Mää käyn ainoastaan pankin, Kelan ja työkkärin sivuilla eikä ole ylimääräisiä laskuja tullu. Someen ja sovelluksiin en ole suostunut.
Niin ja tämä lasku ei ole tullut Skyshowtimelta vaan joku Termination experts.com jolta olen muka ostanut irtisanomiskirjeen kun olen sähköpostina irtisanonut Skyshowtime palvelun. Meneekö muka oikeasti ihan laillisesti tämä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tuosta ei ole tullut laskua. Eli ei mene laillisen perimisen mukaan kyllä.
Jos on suoraveloitus, esim. luottokortilta, ei mitään laskua kuulukaan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tämä lasku ei ole tullut Skyshowtimelta vaan joku Termination experts.com jolta olen muka ostanut irtisanomiskirjeen kun olen sähköpostina irtisanonut Skyshowtime palvelun. Meneekö muka oikeasti ihan laillisesti tämä?
Ap
Menee sillä tyhmyydestä sakotetaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5905106/termination-experts-kokemuksia-…
Tästä firmasta olikin jo ketju olemassa. Kiitti vaan teille idiooteille ei mistään. (Olisitte helvetin helppoja huijauskohteita)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkalleen tilanne mennyt näin 14.8 tilattu. 23.8 tullut samana päivänä 2x viesti ettei veloitus ole mennyt läpi. 26.9 tilauksen peruutuksesta vahvistus. Ja tämän jälkeen ainoa lasku joka saapui paperisena eilen, 54.50e
Että menikö jonkun mielestä oikein?
Ap
Öö, mikset ole heti reagoinut asiaan, kun tulee joku ilmoitus ettei mene läpi haloo, onko kortin tiedot esim. ajan tasalla eli toisin sanoen omaa tyhmyyttä koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tuosta ei ole tullut laskua. Eli ei mene laillisen perimisen mukaan kyllä.
Jos on suoraveloitus, esim. luottokortilta, ei mitään laskua kuulukaan tulla.
Ei kehvanat tällaisia faktoja ja logiikkaa ymmärrä.
Jätit laskusi maksamatta kun et "muistanut" ja nyt sitä sit peritään sinulta. Järkyttävä vääryys. Joo kyllä sua nyt on huijattu. 😂😂😂 Ihme pummi.
SE ON SUORAVELOITUKSEEN PERUSTUVA TILAUS EIKÄ MIKÄÄN ELLOKSEN POSTIMYYNTIKUVASTOSTA TILATTU TUOTE, LUE NE EHDOT MIHIN SITOUDUIT KUN PALVELUN TILASIT
vtun ääliö
Ap, miksi et reagoinut mitenkään, kun tuli tieto, ettei maksu mennyt läpi?
Eihän se mikään huijaus ole, jos perivät maksamattomia laskuja.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5905106/termination-experts-kokemuksia-…
Tästä firmasta olikin jo ketju olemassa. Kiitti vaan teille idiooteille ei mistään. (Olisitte helvetin helppoja huijauskohteita)
Ap
Ei, en olisi. Ei ole katsos koskaan huijattu kun mä luen käyttäjäehdot, maksan laskuni ajallaan ja toimin muutenkin sen mukaan kuten sopimuksessa sanotaan. Lisäksi en maksele laskuja joiden alkuperää en ole ensin varmistanut, enkä "unohtele" maksaa niitä jotka oikeita ovat. Turhaa uliset kun ainoa idiootti tässä olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä laskutuksessa on täysin laillista irtisanomiskirje jonka hinta on 32e? Siis sen muun laskun päälle? Että kun satun haluamaan lopettaa suoratoistopalvelun niin siitä tulee tuo summa maksettavaksi? Tai ylipäänsä ettei tuossa välissä ole mitään laskua tullut ja nyt maksettavaksi kuukauden käytöstä 54 lasku? Taidat ite olla aika hukassa lain kanssa?
Ap
Ihan kiva trollaus, tai sitten olet oikeasti aivan s**tanan yksinkertainen. Muuten tämä tarinasi vielä toimisi mutta itse sanoit että veloitus ei ole onnistunut joten olet maksuvelvollinen maksamattomista kuukausista ja perintäkuluista. On sinun vastuullasi varmistaa että valitsemasi maksutapa toimii ja siellä on katetta jatkuviin veloituksiin.
Kyllä tottakai maksaisin ne mitä siltä kortilta ei ole mennyt läpi. Ja siihen KUULUVAT muistutusmaksut. Mut max 2kk maksut suoratoistopalvelusta ei oo 54e
Ap
Lue tuolta käyttöehdot urpo:
https://www.skyshowtime.com/fi/terms
Ongelmatilanteissa ota yhteyttä palveluntarjoajasi asiakaspalveluun. Vauva-lehden foorumi ei ole asiakaspalvelu.
En käsitä näitä muumeja.