Suoratoisto HUIJAUS!
Älkää ostako Skyshowtime palvelua! Mulle tuli just yli 50e perintäkirje Alankomaista kun en ole kuulemma maksanut laskuani. Kävin tarkistamassa sähköpostista ja tullut 3x elokuun jälkeen ilmoitus ettei suoraveloitus ole mennyt läpi. Sitten irtisanoin palvelun ja en todellakaan muistanut että siellä on ollut maksamatta laskua. Irtisanomisen jälkeen eikä ennen tullut oikeaa laskua näistä maksuista. Nyt tuli kirje jossa 50e lasku ja olen ostanut "irtisanomiskirjeen" jonka hinta yli 20e. Eli älkää jumalauta ostako tuota palvelua!
Ap
Kommentit (77)
Viikon paras provo. Lankesin itsekin.
Katson erään palvelun kautta suoratoistona leffat. 25€/kk ja 140 000-150 000 leffaa ja yli 30 000 TV sarjaa. Jää netflixit,showtimet ym. toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei pysytä nyt perässä millään. Eli siis kun tuonne sähköpostiin oli tullut VAIN yksi muistus ettei veloitus oke mennyt läpi, niin menin nyt vielä tarkistamaan omasta verkkopankista onko se maksu mennyt sittenkin läpi (koska kyllä kaikissa muissa suoraveloitus palveluissa menee normaalista) ja OLEN maksanut 12.99 elokuun lopussa. Sitten IRTISANOIN palvelun oikeaoppisesti ohjeiden mukaan, josta sain syyskuun 23 päivä vahvistuksen ja NYT tuli 54e lasku tuosta termination Experts.com firmasta. Joko meni kaikilla jakeluun?
Ap
Joo meni, sä olet mokaillut, sekoillut, tehnyt lukematta sopimuksia ja nyt kun se kusahti sun nilkkaan, niin sä itket ja voliset sen sijaan että katsoisit peiliin. Ei tämä ole kenellekkään jäänyt epäselväksi.
En ole missään vaiheessa sanonut että sieltä olisi tullut laskuja? Yksi ilmoitus elokuussa ettei ole maksu mennyt läpi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei pysytä nyt perässä millään. Eli siis kun tuonne sähköpostiin oli tullut VAIN yksi muistus ettei veloitus oke mennyt läpi, niin menin nyt vielä tarkistamaan omasta verkkopankista onko se maksu mennyt sittenkin läpi (koska kyllä kaikissa muissa suoraveloitus palveluissa menee normaalista) ja OLEN maksanut 12.99 elokuun lopussa. Sitten IRTISANOIN palvelun oikeaoppisesti ohjeiden mukaan, josta sain syyskuun 23 päivä vahvistuksen ja NYT tuli 54e lasku tuosta termination Experts.com firmasta. Joko meni kaikilla jakeluun?
Ap
Kyllä mä pysyin, sä itse aloit unohdella mitä sä olit aijemmin valehdellut ja muutit tarinaasi niin että sekosit itse. 😂
Arvaapa kuinka tekis mieli laittaa kuva tänne tuosta laskusta, mutta kun ei voi. Mut tsekkasin onko Skyshowtimella joku chat palvelu ja olin sinne just yhteydessä. Siellä sanottiin että ei ole heidän palvelun alla tuo firma ja minä olen ihan oikeaoppisesti irtisanonut palvelun, eikä ole maksuja rästissä. Että huijaus tuo on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa kuinka tekis mieli laittaa kuva tänne tuosta laskusta, mutta kun ei voi. Mut tsekkasin onko Skyshowtimella joku chat palvelu ja olin sinne just yhteydessä. Siellä sanottiin että ei ole heidän palvelun alla tuo firma ja minä olen ihan oikeaoppisesti irtisanonut palvelun, eikä ole maksuja rästissä. Että huijaus tuo on.
Ap
Tuon kun olisit tehnyt ennen tätä aloitusta, olisi kaikki päästy paljon helpommalla.
Moi, minulle tuli lasku irtisanomisen jälkeen Termination experts nimisestä yhtiöstä, summa oli 54e. Minulla on skyshowtimelta sähköposti irtisanomisesta joka onkin yhtäkkiä ollut maksullinen. Tästä ei ollut mitään ilmoitusta.
Kiitos, että otit yhteyttä skyshowtimen asiakastukeen.
Kiitos, kun kerroit huolenaiheesi. Autan sinua.
S
Kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi, jotta voin tarkistaa tilin.
Shivani
14.29.41
Onko tuo lasku laillinen? Olen maksanut suoraveloituksena maksut ja irtisanonut palvelun
14.31.01
Emme koskaan veloita peruutusmaksuja. Voit peruuttaa tilauksesi milloin tahansa ilman seuraamuksia.
14.32.05
Termination Experts on kolmas osapuoli, jonka kanssa meillä ei ole mitään yhteyksiä.
14.32.34
Eli minun ei tarvitse tuota laskua maksaa?
14.33.48
Sinun ei tarvitse maksaa peruutusmaksua SkyShowtimelle. Suosittelen kuitenkin, että otat näistä maksuista yhteyttä terminointiasiantuntijoihin, koska olet saanut heiltä sähköpostin maksujen maksamisesta.
14.34.56
Kiitos
Eli skyshowtimelle ei ole mitään maksamatta?
Jos olet peruuttanut tilauksesi, SkyShowtime ei aiheuta maksuja. Tililtäsi ei myöskään peritä enää maksuja.
Eli kyllä tämä nyt ihan aito juttu on. Tuossa keskustelu jonka kävin skyshowtimen asiakastuen kanssa. Ja en todellakaan koskaan mene huijauksiin, mutta enpä olisi osannut ajatella että skyshowtimen omassa ohjeistuksessa lähetän peruutus spostin yhtiöön josta tulee 54e lasku
Mutta siis nyt varoituksena kaikille muillekin, että pitää nykyään palveluiden irtisanomisessakin olla tarkkana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älkää tilatko mitään nettipalveluita tai asetelko mitään sovelluksia niin ette tule huijatuiksi. Mää käyn ainoastaan pankin, Kelan ja työkkärin sivuilla eikä ole ylimääräisiä laskuja tullu. Someen ja sovelluksiin en ole suostunut.
Jos et ole SOMEEN suostunut niin MITEN voit kirjoittaa täällä? TÄMÄKIN on SOMEA.
Mutta siis en ole tehnyt mitään väärin ja mitään laskua ei tarvitse maksaa. Ihastuttavaa päivänjatkoa vaan tänne kaikille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aloituksessa kerrot, että sait 3 muistutusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole missään vaiheessa ollut mitään laskua. Sähköpostiin tullut ilmoitus että suoraveloitus ei ole elo ja syyskuussa mennyt läpi. Syyskuun lopussa irtisanoin palvelun ja siitä tuli vahvistus. Ei LASKUA ennen tätä eikä JÄLKEEN. En todellakaan enää muistanut tai edes tiennyt että siellä oli vielä maksua.
Ap
Eli syyskuussa et ole maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Moi, minulle tuli lasku irtisanomisen jälkeen Termination experts nimisestä yhtiöstä, summa oli 54e. Minulla on skyshowtimelta sähköposti irtisanomisesta joka onkin yhtäkkiä ollut maksullinen. Tästä ei ollut mitään ilmoitusta.
Kiitos, että otit yhteyttä skyshowtimen asiakastukeen.
Kiitos, kun kerroit huolenaiheesi. Autan sinua.
S
Kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi, jotta voin tarkistaa tilin.
Shivani
14.29.41
Onko tuo lasku laillinen? Olen maksanut suoraveloituksena maksut ja irtisanonut palvelun
14.31.01
Emme koskaan veloita peruutusmaksuja. Voit peruuttaa tilauksesi milloin tahansa ilman seuraamuksia.
14.32.05
Termination Experts on kolmas osapuoli, jonka kanssa meillä ei ole mitään yhteyksiä.
14.32.34
Eli minun ei tarvitse tuota laskua maksaa?
14.33.48
Sinun ei tarvitse maksaa peruutusmaksua SkyShowtimelle. Suo
He eivät ottaneet kantaa, oliko sulla maksamattomia maksuja. Sanovat vain, että kun peruu palvelun, ei maksuja enää mene.
Kerrot että sulla oli palvelu elo-syyskuun ja maksu oli mennyt elokuussa. Syyskuun maksu siis auki.
Vierailija kirjoitti:
En ole missään vaiheessa sanonut että sieltä olisi tullut laskuja? Yksi ilmoitus elokuussa ettei ole maksu mennyt läpi
Ap
Aloituksessa ilmoituksia oli vielä tullut kolme.
No sitten on syyskuu maksamatta (ja onko toi varmasti saman palvelun maksu) ja sitä paitsi aiemmin just sanoit tulleen ilmoituksia maksamattomista laskuista, joku tässä tarinassa nyt kusee.