Millainen on tyypillinen palstamamma?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En varmaankaan ole tyypillinen palstamamma. Minulla ei tasan tarkkaan ole tatuointeja eikä edes värjättyä tukkaa, ei myöskään kestorusketusta, ei tekokynsiä, ei tekoripsiä, ei huulipullistuksia. Sen sijaan pidän itsestäni muuten hyvää huolta, ulkoilen, kuntoilen, käyn kosmetologilla, manikyyrissä ja pedikyyrissä.
Olen aikuisten lasten äiti, en asu Suomessa, olen onnellisesti naimisissa, olen hyvin toimeentuleva, suomalaisittain ehkä jopa rikas, minulla menee elämässä hyvin enkä vaihtaisi päivääkään pois.
Ei ole minullakaan tatskoja jne. Pidän itsestäni huolta. Asun Suomessa.
Iloinen ja leikkimielinen nuori tai vanhempi. Luultavimmin nainen, mutta myöhemmissä tutkimuksissa osoittautuu mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
En varmaankaan ole tyypillinen palstamamma. Minulla ei tasan tarkkaan ole tatuointeja eikä edes värjättyä tukkaa, ei myöskään kestorusketusta, ei tekokynsiä, ei tekoripsiä, ei huulipullistuksia. Sen sijaan pidän itsestäni muuten hyvää huolta, ulkoilen, kuntoilen, käyn kosmetologilla, manikyyrissä ja pedikyyrissä.
Olen aikuisten lasten äiti, en asu Suomessa, olen onnellisesti naimisissa, olen hyvin toimeentuleva, suomalaisittain ehkä jopa rikas, minulla menee elämässä hyvin enkä vaihtaisi päivääkään pois.
Minäkin asun Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuisten lasten äiti, en asu Suomessa, olen onnellisesti naimisissa, olen hyvin toimeentuleva, suomalaisittain ehkä jopa rikas, minulla menee elämässä hyvin enkä vaihtaisi päivääkään pois.Minäkin asun Venäjällä.
Minä en, vaikken Suomessa asukaan.
Mies joka ei ole kelvannut koska ulkonäössä/luonteessa /elämänhallinnassa vikaa
Vierailija kirjoitti:
Tyttö joka vihaa vihaa ja vihaa. Tyttö on nähnyt helvetin eikä ole voinut sille mitään. Siksi hän kostaa sen kaikille.
Kellään ei ole oikeasti kivaa. Kaikki teeskentelevät kuitenkin ja huijaavat.
Tyttö voi myöskin olla poika. Viha on sama se on helpointa suunnata itseään heikompiin.
No eikö helvetin nähnyt täynnä vihaa ole jo itsessään heikoilla?!
Ja kaiken tuon lisäksi istun paskalla palstaillessa 🤗