Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tyypillinen palstamamma?

Vierailija
01.11.2025 |

Millainenkohan on tyypillinen palstamamma?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt eläkkeellä, läski, pienet tulot, asuu yksin kaupungin yksiössä , ei ole koskaN ulkona, katkeroitunut rääväsuinen.  Vanhapiika .... prototyyppi,

Ja kaiken tuon lisäksi istun paskalla palstaillessa 🤗

Vierailija
22/27 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaankaan ole tyypillinen palstamamma. Minulla ei tasan tarkkaan ole tatuointeja eikä edes värjättyä tukkaa, ei myöskään kestorusketusta, ei tekokynsiä, ei tekoripsiä, ei huulipullistuksia. Sen sijaan pidän itsestäni muuten hyvää huolta, ulkoilen, kuntoilen, käyn kosmetologilla, manikyyrissä ja pedikyyrissä.

Olen aikuisten lasten äiti, en asu Suomessa, olen onnellisesti naimisissa, olen hyvin toimeentuleva, suomalaisittain ehkä jopa rikas, minulla menee elämässä hyvin enkä vaihtaisi päivääkään pois.

Ei ole minullakaan tatskoja jne. Pidän itsestäni huolta. Asun Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja leikkimielinen nuori tai vanhempi. Luultavimmin nainen, mutta myöhemmissä tutkimuksissa osoittautuu mieheksi. 

Vierailija
24/27 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaankaan ole tyypillinen palstamamma. Minulla ei tasan tarkkaan ole tatuointeja eikä edes värjättyä tukkaa, ei myöskään kestorusketusta, ei tekokynsiä, ei tekoripsiä, ei huulipullistuksia. Sen sijaan pidän itsestäni muuten hyvää huolta, ulkoilen, kuntoilen, käyn kosmetologilla, manikyyrissä ja pedikyyrissä.

Olen aikuisten lasten äiti, en asu Suomessa, olen onnellisesti naimisissa, olen hyvin toimeentuleva, suomalaisittain ehkä jopa rikas, minulla menee elämässä hyvin enkä vaihtaisi päivääkään pois.

Minäkin asun Venäjällä.

Vierailija
25/27 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun Venäjällä.

Minä en, vaikken Suomessa asukaan.

Vierailija
26/27 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei ole kelvannut koska ulkonäössä/luonteessa /elämänhallinnassa vikaa 

Vierailija
27/27 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö joka vihaa vihaa ja vihaa. Tyttö on nähnyt helvetin eikä ole voinut sille mitään. Siksi hän kostaa sen kaikille.

Kellään ei ole oikeasti kivaa. Kaikki teeskentelevät kuitenkin ja huijaavat.

Tyttö voi myöskin olla poika. Viha on sama se on helpointa suunnata itseään heikompiin.

No eikö helvetin nähnyt täynnä vihaa ole jo itsessään heikoilla?! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän