Etkö ymmärrä että se ujpo arka mies voi olla sisältä kultaa ja oikea aarre?
Miksi kerta toisensa jälkeen silti hinkuat niitä jänniksiä jotka on supliikkeja ja rajuja mutta särkevät sydämesi?
Olisko aika vaihtaa taktiikkaa ja lähestyä sitä ujoa joka ei hakkaa?
Kommentit (41)
Kannattaa tosiaan itse lähestyä sitä ujoa naista, joka viihtyy omissa oloissaan eikä ikinä kehtaisi laittaa kuviaan nettiin. Hän voi sisältä olla oikea aarre, joka ei särje sydäntäsi juoksemalla jännisten perässä.
Ei mullekaan kukaan tarjoillut mitään armopaloja, kun olin nuorena ujo.
Vierailija kirjoitti:
Aroilla miehillä on pään sisällä isoja ongelmia.
Ja housujen sisällä pieni ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ongelma housuissa on iso ongelma päässä.
Aarteen ei kannata piiloutua, jos mielii tulla löydetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ongelma housuissa on iso ongelma päässä.
Aivan sama vaikka housuissa olisi pythonin kokoinen ongelma, jos päässä on ongelma ja niinhän ap:lla on. Silloin ollaan ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Aarteen ei kannata piiloutua, jos mielii tulla löydetyksi.
Varsinkaan paskaan kuten ap.
En tod ala sontakasoja tonkimaan.
"Supliikki" on sana, jota käyttää yli 80-vuotiaat. En kiihotu niistäkään. Enkä parikymppisistä, joilla on 80-vuotiaiden asenteet.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan itse lähestyä sitä ujoa naista, joka viihtyy omissa oloissaan eikä ikinä kehtaisi laittaa kuviaan nettiin. Hän voi sisältä olla oikea aarre, joka ei särje sydäntäsi juoksemalla jännisten perässä.
Kuulostaa tylsältä ihmiseltä plus jos ei laita kuvia nettiin niin todennäköisesti ei niin nätti eli saa hävetä sitä.
Vasta paineessa syntyy timantteja. Jos se ujo ja arka kilttimies ei ikinä haasta itseään mukavuusalueensa ulkopuolella niin ei sitä aarrettakkaan synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä ihmiseltä plus jos ei laita kuvia nettiin niin todennäköisesti ei niin nätti eli saa hävetä sitä.
Parempi hävetä ihan omaa ulkonäköäsi ja varsinkin luonnettasi. Niissä on sulle häpeää ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi laittaa kuvua nettiin?
Tutustuin yli 20v sitten tuollaiseen ns silmälasipäisern samanikäiseen poikaan piti olla ujo ja kiltti.pakotti aborttiin,hakkas mahmhaan et tuli keskenmeno.asuttiin yhdessä ja sano suoraan ettei halua mitään perhettä tai mitään.tajusin että nolin sen kabs vaan seksin takia. En jaksanut sitten henkisesti ja lopulta muutin yksin asumaan. Olin sitten taas onnellinen.
Tyyppi jatkoi elämää ihan normaalisti,em tiedä miten sillä elämå jatkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta niiden kauniiden perään voi kuolata ja runkata ilmaiseksi, ja niitä rumia voi haukkua ja nauraa.
Niin se hiljainen ja omiin oloihinsa vetäytyvä, ei niin ulkonäöllä siunattu, nainenkin voi olla oikea kultainen aarre.