Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä n. 40v miehet harrastaa?

Vierailija
31.10.2025 |

Olen eronnut 40+ nainen. Olen pikkuhiljaa siinä vaiheessa että voisin tapailla jotain kivaa miestä mikäli sellainen osuisi kohdalle. 

Mutta missä sellainen voisi osua kohdalle? Mietin että joku uusi harrastus sopisi, olen aika avoin kaikelle. Ainoa mikä nyt tulee mieleen ettei sovi, on juoksu. Tykkään muuten kyllä liikkumisesta, musiikista, käsitöistä Tällä hetkellä harrastan salilla käymistä, mutta suurin osa miehistä siellä paljon nuorempia.. Mitä n.40v miehet harrastaa?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-19v naisia

Jep monilla lapset siinå iässä

Vierailija
62/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastan ja retkeilen ympäri vuoden. Viikolla käyn töiden jälkeen maastopyöräilemässä tai kuntosalilla. Kotona vähän parempaa ruokaa koitan laitella toisinaan. Luen paljon kirjoja ja katselen elokuvia. Valokuvaan luontoa ja erilaisia tapahtumia. Piirtäminen myös mieluisa harrastus.

Joskus olisi kiva löytää kumppani joka olisi edes vähän samoista asioista kiinnostunut 😀

Ihanan aktiivinen olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla on kaikenikäisiä. Ainakin niillä saleilla, joilla minä olen käynyt. Olen yli 40v mies ja käynyt saleilla yli 20 vuotta. Koskaan kukaan nainen ei ole lähestynyt siellä minua. Deittisovelluksista olen saanut seuraa kyllä, niin en voi kovin vastenmielinenkään olla.

Oletko itse lähestynyt ketään koskaan? Saleilla aika vähän kyllä kukaan lähestyy, olen itse nainen. Ehkä osa kokee sen ahdistavana. Miehet kyllä on usein olleet ystävällisiä ja saattavat pari sanaa vaihtaa, mutta ei sen enempää. Joskus joku on jutellut enemmänkin, mutta ihan kaveripohjalta. 

En ole lähestynyt minäkään. Tulee olo, että nainen tuntisi juurikin ahdistavaksi sen, eikä siellä muutenkaan oikein tule juteltua, kun kaikki keskittyvät treeniinsä ja niin keskityn kyllä minäkin. En silti itse laittaisi ollenkaan pahakseni, jos joku nainen tulisi juttelemaan.

Vierailija
64/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla on kaikenikäisiä. Ainakin niillä saleilla, joilla minä olen käynyt. Olen yli 40v mies ja käynyt saleilla yli 20 vuotta. Koskaan kukaan nainen ei ole lähestynyt siellä minua. Deittisovelluksista olen saanut seuraa kyllä, niin en voi kovin vastenmielinenkään olla.

Oletko itse lähestynyt ketään koskaan? Saleilla aika vähän kyllä kukaan lähestyy, olen itse nainen. Ehkä osa kokee sen ahdistavana. Miehet kyllä on usein olleet ystävällisiä ja saattavat pari sanaa vaihtaa, mutta ei sen enempää. Joskus joku on jutellut enemmänkin, mutta ihan kaveripohjalta. 

En ole lähestynyt minäkään. Tulee olo, että nainen tuntisi juurikin ahdistavaksi sen, eikä siellä muutenkaan oikein tule juteltua, kun kaikki keskittyvät treeniinsä ja niin keskityn kyllä minäkin. En silti itse laittaisi ollenkaan pahaks

Tämä on ihan totta. Eikä sitä itsekään useinkaan tule kauheasti edes katseltua ympärille kun keskittyy treeniin. Mutta sitten joskus kun joku on jotain jutellut niin se on ollut ihan mukavaa kyllä. Ei ole kukaan ollut mitenkään limainen tai ahdistava 😅

Vierailija
65/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen odottaa että mies lähestyy. En ole koskaan lähestynyt yhtäkään miestä. En deittiappeissa, en livenä.

Vierailija
66/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harrastan salilla käymistä, mutta suurin osa miehistä siellä paljon nuorempia.. Mitä n.40v miehet harrastaa?"

Tykkään syödä ulkona ja nukkua hyvin vapailla. Lisäksi luen kirjoja ja selaan nettiä sekä kuuntelen musiikkia. Salille en enää jaksaisi lähteä. Ikää 45.

Vierailija
67/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavat suhteet on förbi, mutta panosuhteet kiinnostaa.

M44

Vierailija
68/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastan ja retkeilen ympäri vuoden. Viikolla käyn töiden jälkeen maastopyöräilemässä tai kuntosalilla. Kotona vähän parempaa ruokaa koitan laitella toisinaan. Luen paljon kirjoja ja katselen elokuvia. Valokuvaan luontoa ja erilaisia tapahtumia. Piirtäminen myös mieluisa harrastus.

Joskus olisi kiva löytää kumppani joka olisi edes vähän samoista asioista kiinnostunut 😀

Kuulostat tosi kivalta tyypiltä. :) 

Vierailija
69/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warhammer-ukkeleilla sotimista

Vierailija
70/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyä, salilla käyntiä, kalastusta, koneiden rassaamista jne...

Välttelen aktiivisesti eronneita nelikymppisiä naisia, koska en kaipaa draamaa elämääni.

Vierailija
71/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan teinityttöjä. M42

Ja me ollaan tallennettu kaikki sun lähettämät viestit ja dicpicit, parin vuoden päästä mennään poliisille ja tehdään sun lähentelyillä kunnon tili kun me niin ahdistuttiin 🥰

Sanna ja Jenni 14

Vierailija
72/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilyä, salilla käyntiä, kalastusta, koneiden rassaamista jne...

Välttelen aktiivisesti eronneita nelikymppisiä naisia, koska en kaipaa draamaa elämääni.

Ei pelkoa. Sunlaiset eivät olekaan parisuhdematskua.

Vierailija
73/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavat suhteet on förbi, mutta panosuhteet kiinnostaa.

M44

Maksulliset?

Vierailija
74/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video/tietokonepelit, nukkuminen, kotona istuminen, töissä käynti, kiltteys ja kunnollisuus. Siinähän nuo omalta osalta.

Vierailija
75/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni niin se harrasti kalastusta. Nyt minä olen hurahtanut siihen ja haluan aina kalaan mieheni mukaan. Mieheni opettanut minulle kaiken kalastuksesta ja joskus en ymmärtänyt miten kalaa saa melko helposti. Kun kaupassa joku ahven maksaa 30 euroa kilo ja siika 20 euroa kilo niin saamme sitä merestä lähes ilmaiseksi. Vain bensa maksaa veneeseen kun veneellä liikutaan ja monesti ollaan saatu 10-15 kg kokkonaista ahventa ja siitä tulee 5 kg filettä niin siitä syö sitten todella monta ateriaa. Verkoilla kalastamme ja jigillä ja uistimilla. Myös onkitaan siikaa pohjaongella ja siikaa tulee paljon keväisin koska mieheni tietänyt hyvät paikat saaresta ja rannoilta. Teemme kyllä muutakin kuten pyöräilemme mutta kalastus ollut itselle tosi mukavaa ja vaihteleva harrastus.

Vierailija
76/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä ajattelen että elämää on vielä paljon edessä ja itse olen ikäisekseni hyvässä kunnossa. Useimmiten reilusti nuoremmat miehet lähestyy silloin harvoin kun käyn baarissa ja myös deittiappeissa, joita en ole kyllä paljoa jaksanut käyttää. 

En kuitenkaan jaksa uskoa että homma toimisi jonkun 30-vuotiaan kanssa, enkä pelkkää seksiäkään kaipaa.

T. Ap

Ihanasti ajattelet.

Se parisuhde on niinpaljon muutakin kuin seksiä. Itse miehenä mietin, että on kiva kun  pariskuntana, yhdistää ees jotkut harrastukset, kuten melonta, vaikka remontointi.

KTM46

Vierailija
77/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan team fortress 2 pc peliä päivittäin. Olen tottunut jo teini-iästä asti pelailemaan, niin on tottumuksessa. Pari tuntia päivässä riittää.

Vierailija
78/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelua, lenkkeilyä , sali , uinti , autoja, musiikkia. Näitä ainakin itse harrastan . 

m39

Vierailija
79/79 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko harrastaa pyöräilyä, lihaskuntotreeniä ja puutöitä autotallissa.